Ben baget yüzükleri daha çok seviyorum. Sizin tercihiniz ne olurdu? 

Tektaş yüzük
Baget yüzük
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kişinin tercihine göre değişir bu durum. Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana sorarlasanız baget yüzükler daha modern duruyor. Tasarımları çok hoş duruyor. Ayrıca daha görkemli ve zengin gösteriyor bence.
Tektaş veyahut baget seçimi kişiden kişiye göre değişir diye düşünüyorum ama ben olsaydım ki hatta ben kendime tektaş yüzük alacağım. Baget yüzük türleri bana çok kaba ve büyük geliyorlar. Nitekim üçtaş ya da beştaş modellerde bana çok abartı geliyorlar. Bu yüzden taşlı yüzükte tek tercihim taşının küçük olması kaydı ile tektaştır <3
Hangisi olacağı hiç farketmez diye düşünüyorum. Tektaş biraz daha güzel sanki. YüzüKSüz bile evlilik teklifi edenler var. Önemli olan teklif etmesi bence.
Cevap
7Cevap
baget pırlanta tabii ki
ama bu görseldekini beğenmedim
bu ise sen aşk mısın nesin 😍❤️
https://www.zenpirlanta.com/urun/Baget-Pirlanta-Yuzuk-3000725701
netice de zen’siz olmaz 😂😂😂😂
@SHINeex Yuh 60 bin ne sende be 😂😂
aslında benimde seçim şansım olsa bende bunu isterdim ama nerdee ya erkekler cimri oluyor 😂😂
ouy ne güzel şeysin ya 🥺❤️😍😍
www.zenpirlanta.com/.../Baget-Pirlanta-Yuzuk-3000902780
İkiside hoşuma gitmiyor bana biri evlilik teklifi yapacak kişi lütfen şöyle biseyle yapsın
Baget kırık taşlardan mı oluşuyor? Baget güzel duruyor ama tektaşında Sadece bir taştan oluşması ayrı güzel oluyor
Herkeste olan şeyleri sevmiyorum ikisini de istemem. Sevgilim zevkimin ne kadar sıradışı olduğunu bilir ona göre bir seçim yapar
Baget de cok seviyorum asiri seviyorum ama günlük kulanilabilcek bir yüzük degil bence o yüzden tektas
Ayy bende senin gibi baget daha cok seviyorum bi albenisi var 😅
Bagetle evlilik teklifi etsin yok istemiyorum demem 😂😂
Tektaşın modası geçti bagetler rövanşta ve güzel de duruyorlar
Tektaş daha hoş geliyor gözüme teklifi de tektaşla almıştım
nasıl akara vereceğiz bir kısım baget bir kısım tektaş demiş bunu eş adayına belli etmeden fikrini nasıl öğrenebiliriz taktik verin kızlar?
Baget daha güzel ama artık herkes tercih etmeye başladı görmekten sıkıldık resmen.🤦🏻♀️
Hiç fark etmez. Hangisini görüp hoşuna gittiyse olur.
Sen ne seversn
Bagetler bence hoş, on kez alınmaz bunlar baget olsun bence
Yüzük sevmiyorum ama illa biri olacaksa tektaş olsun
Baget yeni moda.. bence önemli olan taşının güzelliği yanlış anlamayın sahte taşlar o kadar soluyor ki. Herkes bütçesine göre küçükte olsa gerçek taş alsın
Tektaş yüzük daha güzel ve zarif bence.
Pranganızı nasıl isterdiniz efenim? gibi bir soru :P
Baget almışlığım var yaniiiiii
Yoldan geçen birine ya benim fantezim var herkese alıyorum skksks la havle bağh yağhahahha
Dedi dedi de ben ayrıldım daha sonrasında tabi sjsjks
Hela hela çokta umrum sanki sjjsjsks bağh yağhahah
Tamam
Evlilik genel olarak tercih edilmemeli
Pariltili bir tasma tektaa sevmem. s
Bence bi evlilik teklifinde tektaş olmazsa olmaz
Bence de tektaş hem daha kibar zarif duruyo her ele yakışıyo bana bagetin adı bile kaba geliyo
Görselde ki tek taşa bayıldım
Yüzük sevmiyorum ama olacaksa tektaş olsun.
Sonuç olarak ikiside evlendirir
Baget ama zümrüt olsun.
İkisi de çok güzel ikisi de olsun
Manitamız yok ki tek taş seçeyim.
tek taş daha şık duruyor
Baget yüzük daha güzel gözüküyor
Baget sevmiyorum, zarif bir tektaş daha hoş bence.
Tek taş kuş kadar, baget olsun :)
baget daha güzel geliyor bana ya
Baget yüzük 😍
Tek taş kullanışlı değil.
5 taş isterim ama bagette güzel
kola kutusu halkası en güzelidir bence
baget daha güzel gibi..
Kesinlikle tektaş
Baget yüzük ❤❤
Baget daha hoş , istediğim de baget 😍😂
Bagett en güzem baget
Baget.
Tektaş yüzük
Tek taş zarif
Tektaş bence
Baget
Baget
Tektaş
Baget
Baget daha şık duruyor
Baget
Baget.
Tercihim baget
Tek taş
Baget
Tektaş iyidir.
Baget 😍
Baget der susarım
Baget daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?