Hayatı kaçırmış olmak ifadesi kaç yaşındakiler için kullanılır?

Merhaba arkadaşlar 26 yaşındayım mesleğim var ama çevre gereği iyi insanlar güvenilir kişiler çıkmadı ve evlilik olmadı hayatımda , çok fazla gezme fırsatim olmadı son günlerde nefesim kesiliyor bir şeyleri düzene koymak için uğraşıyorum olmuyor sırf hayatım bir anlamda düzelsin bazı konularda gezeyim bazı heyecanları yaşayaym diye eski erkek arkadaşıma bile yazdm konuşalım bak babamı kaybettim vs vs diye çok kötü süreçelrden geçtim hâlâ da toplanmiş değilim hayata geç kalmış miyimdir yoksa bazı şeyler kader midir nasibim ve çevremde iyi arkadaşlar oalbilir mi sizce lütfen olumsuz yorumları yapmayın cidden kötüym
Güncellemeler
+1 yıl
Eski erkek arkadaşm konuşmadı bile evlilik istemiyorum dedi daha da yıkıldım kimseye güvenemiyorum.
Hayatı kaçırmış olmak ifadesi kaç yaşındakiler için kullanılır?
Cevapla