Her an evlilik davetiyelerimi size gönderebilirim he
çeyrekleri kapın gelin
çeyrekleri kapın gelin
Ya Kanka evlilik için yaşa bakılmamalı +18 olduğun sürece bana göre her yaş evlilik için değerli bir yaş seçeneği sunuyor ama insanlar artık uzun süre takıldığı insanlardan soğur olmuş en güzel yaş 30 gibi duruyor şu an
Cevap
4Cevap
Evet.
Hayir Allah korusun daha cok erken
Uygun fakat düşünmüyorum.
Uygun ama evlilik düşünmüyorum
Değil sorumluluklar falan bana göre değil
19 um erken daha
Değil.
Bence çok erken daha.
Kesinlikle hayır
Daha değil abi ya
Yaşınız evliliğe çok uygun
Düğünleri sevmiyorum
25 ve üstü iyidir
19 değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?