Evlenmek istemiyordur belki? Her kiz evlenecek diye bir kaide mi var. Bi kizin en buyuk ceyizi diplomasidir. Bosverin danteli falan bi gunde halledilebilecek seyler
Yarappi. Siz erkeklerin beyni omzunuz ustu yerine belinizin altinda galiba. Sizene kardesim. Kadinin sevgilisi vardir belki. İlla evlenmek zorunda mi ya salin bi artik.
Sevdigi icin? Hani iki insan birbirini seviyor evleniyorlar. Ama cocuk istemiyorlar belki de cocuklari olmuyor? Ama sevdikleri icin beraberler? Hic sevdinizmi sevildiniz mi? Lütfenherkes evlenmek cocuk yapmak zorunda degil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evlenmek istemiyordur belki? Her kiz evlenecek diye bir kaide mi var. Bi kizin en buyuk ceyizi diplomasidir. Bosverin danteli falan bi gunde halledilebilecek seyler
Aa evlenmezse napicak kutusu yazik deilmi bosa kuruyacak
Yarappi. Siz erkeklerin beyni omzunuz ustu yerine belinizin altinda galiba. Sizene kardesim. Kadinin sevgilisi vardir belki. İlla evlenmek zorunda mi ya salin bi artik.
Ya kutuya yazik zaman gecio o yuzden dedim
Ya kes
Dogru soyluyom ne kizion
.
Bu çeyiz için harcanan paralar altına ve sonra birikime çevrilse,
Bu gerçekleştiğinde, ev arabasına kadar alınacak bir varlık elde edilir.
..
Çeyizi birak koca bile zor bulur bulsada ikinci el alir cocuk bile tutmaz
Geç ama yardım alıp yapabilir aslında çeyiz şart da değil gönlüne eş bulduysa hepsini yapar.
Çeyiz evlenmeden evvel alınsa daha uygun olur bence
Artık çok geç ama çeyiz için değil evlilik için 😄😄😄😄
Şu çeyiz saçmalığıni hiç anlamış değilim, evlendim o zaman tırnak çakısı bile getirttirmedim eşimden.
Allah aşkına kalacaksa çeyiz için geç kalsın memleket meselesi ya sanki.:)
Ablan ölümsüzlük iksiri felan mi buldu acaba. 35 yaşında çeyiz olsa ne olur olmasa ne olur ya.
Ne gereksiz harcamalar
Kocayı bulsun çeyiz işi boş işler
Aday olunca alırsınız
Ablan 35 yaşında geç kalmıştır evlenmemkte canım
Kız kurusuna çeyiz gerekmez artık.
Kiz kurusu niye oldu ki simdi :( oglanlar evlenmediginde paşa koç bekar. Kzilar evlenmeyince kiz kurusu yapmayin lutfen
Yaş 35 olmuş iş bitmiş onda 3-5 yıl sonra doğumda yapamaz hale gelir ve menopoza girer.
E olsun kadinlar dogum yapmak zorunda degilki belki boyle mutlu.
O zaman evlenmeye de gerek yok, dost hayatı iyidir. Erkek doğum yapmayan kadını malak gibi bakmaya niye alsın ki?
Sevdigi icin? Hani iki insan birbirini seviyor evleniyorlar. Ama cocuk istemiyorlar belki de cocuklari olmuyor? Ama sevdikleri icin beraberler? Hic sevdinizmi sevildiniz mi? Lütfenherkes evlenmek cocuk yapmak zorunda degil
Çevrende tanıdığın çiftlerin kaçında oran olarak yok. Binden 1 mi?
Cogu kiside. Merak etme herkes uremek icin evlenmiyor. Cikin su kafadan abicim
Yalan söylüyorsun. Ben de Aynı toplumda yaşıyorum ve dediğin şekilde tek bir aile yok çevremde.
Ben de bi suru var. Ayni toplumda yasiyor olabiliriz ama farkli cevrelere sahibiz.
Senin dediğin şekilde evli çiftlerin tutucu değil modern ve kalabalık şehirlerde yaşaması gerek. Hangi şehirde yaşıyorsun da dediğin şekilde çok var?
Yalan borcummu var sana? İnsanlarin cocuk icin degilde sevdikleri icin evlendikleri hic mi akliniza gelmiyor
Bu maksatla bizzat tanıdığın 5 çift ile ispatla bana ömür boyu sana evlenmediğin ve çalışmadığın sürece aylık 5 bin lira maaş bağlayacağım.
Yaraapppi :) abicim bi gun asik olmayi dene bak guzel seydir. Para icin sagol sevdigin kadinla ye sen o parayi :)
Sevdim ve sevdiğimide doğurtturdum. Yalancı pislik seni
35 de çeyize başlamışsa 45 TE anca evlenir.
Hayır
Evet geç kalınmış
Geç kalınmıştır😂😂
E yani
35 yasta harika yas tam kadinlik zamani off
Gelecekte kızlar gibi duruyor
Evet biraz
Çeyize ne gerek var
Çok geç kalmış