Ayakkabılarımın arkası iç kısmı yıpranıyor hemen ayakkabı numaramı büyük mü almalıyım?

Normalde 36 giyiyorum önden ayağımı vurmuyor ama eski ayakkabılarına baktığımda hep arka kısmı yıpranmış bu normal mi yoksa 37 numaramı almalıyım
Ayakkabılarımın arkası iç kısmı yıpranıyor hemen ayakkabı numaramı büyük mü almalıyım?
Cevapla