Hayır değil alınabilir illa 4 binlik mi saatler alınmak zorunda? Erkek evi kaç bin TL masraf yapıyor ama bazen karşılıklı olması gerekli ki saat nişanda erkeğe alınabilecek en güzel hediye onlara bütün masraflar kalıyor ev eşyaları daha başka eşyalar gibi saatten başka da düşünebileceğiniz eşyalar varsa onları da alabilirsiniz tabi çok pahalı olmasına gerek yok bütçeniz yetmiyorsa.
Adam bir sürü para harcayacak bir tane saat zoruna mı gitti? Evlenme teklifinden tut düğüne kadar 1 şey eksik olsun kıyameti koparıyor kızlar, 1 tane saati çok görmeyin.
Şunu da belirteyim adamı zaten bir sürü borca sokarsanız aynı eve gireceksiniz cefasını beraber çekeceksiniz yani. O yüzden adamın harcadığı her kuruşu aslında kendi cebinizden de harcıyor olduğunuzu unutmayın.
Bırakta alın erkeğe evi erkek alıyor her şeyi erkek yapıyor erkeğin yüzüğü en fazla 500 lira felan kadının yüzük en az 1 buçuk altınlar çabası mobilya falan filan kadın ne alıyor çok merak ediyorum bu görüşüm herkeze göre farklı olabilir geneli böyle ama
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bir saat almışsın çokmu düğünüde ona bakarsan erkek tarafı yapıyo tüm masrafı a'dan z'ye kadar erkek karşılıyo saatin lafınımı yapıyosun neden gereksiz olsun senin isteklerine aynı şekilde erkek tarafı karşı çıksa bir dediğini istediğini almasalar hoşuna gidermi örf ve adetler bunlar mecbur almak zorundasın o nasıl ki koskoca eve eşyayı dizmeyi bilebiliyosa sende bir saati çok görme bunların lafı bile olmamalı bence sonuçta her zaman Nişan Düğün olmuyo olunca en iyisi olsun lafsız sözsüz
Bence bu nişan düğün olayı başlıca saçma Ya hiç olmamalı ya da iki tarafa da eşit masraf düşmeli, sonrasında kim ne hediye etmek isterse kendisi bilir, karşılık beklenmemeli ondan da.
Mutlu olduktan sonra saatmiş düğünmüş ne yazar 2 3 düğün yapıp günlerce fotoğraf paylaşıp sonu hüsran bitecekse ne yapayım öyle işi saatmiş olmasa kimsenin bir yeri eksilmez aksine o parayı ev geçindirmede kullanabilirsin