• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Alışveriş & Hediyeler

Sevgiliniz size Bim'den hediye alsa kızar mısınız, yoksa mutlu mu olursunuz?

aybükebrck
aybükebrck Takip Et
Xper 7 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
55
Yapay Zekaya Sor
Soru yukarıda arkadaşlar?
Sevgiliniz size Bim'den hediye alsa kızar mısınız, yoksa mutlu mu olursunuz?
Cevapla
Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Tomirisss
    Tomirisss Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Mutluluğu eşyalarda aramıyorum ama benim için her daim maddiyat değil maneviyat önemli. Basit sıradan emek gerektirmeyen birşeyse bense sıradan bir tepki veririm. Bana kendi elleriyle birşey yapması lazım. Yoksa herkes birine takı alır, kitap alır, parfüm alır. Bana beni özel hissettirecek şeyler lazım, yoksa nerede kaldı benim Ayşe, Fatma ve diğer kızlardan farkım. Her şeyi bu kadar tüketmek ve sıradanlaştırmak pek benlik değil. Aa bana takı almış havalara uçayım iki şakşak yapayım egosu tatmin olsun demek benlik değil. Kendi elleriyle çiçek toplasın bana, saksı çiçeği alsın ve benim için baksın ona gibi gibi.

    0
    1 Yorumla
    • Kuştüyü
      Kuştüyü
      +1 yıl

      😍😍👏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • CherryWіne
    CherryWіne Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

70

Cevap

84

Cevap

  • ıslakse
    ıslakse Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 64%
    +1 yıl

    Yani sadece orda satılan ve senin önemli bir ihtiyacını karşılayacak birşey almışsa bence değerini bilsen iyi olur. Öyle dahi olmasa, hediye almış olması güzel. Fakat bunu küçümsemek için yapmış ve sana da böyle paylaşıyosa salla yol ver gitsin. Dalga geçicek başka birini bulsun.

    1
    0 Yorumla
  • Kravat_takan_adam
    Kravat_takan_adam Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Neden kızayım ki aksine mutlu olurum. 😄Pahalı hediyelere, masrafa gerek yok. Onun parktan koparttığı bir çiçek bile bana yeter...

    6
    0 Yorumla
  • BeşiktaşlıHatunn
    BeşiktaşlıHatunn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgilimin nereden aldığı değil düşünüp aldığı önemli olan. Sevinirim neden kızayım ki belki bütçesi şimdilik oraya yetiyor bu konulara asla sıkıntı yapmam aksine daha sıkı sarılırım ona bunun için kalp kırmaya değmez :)

    4
    0 Yorumla
  • daldakitırtıl
    daldakitırtıl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 83%
    +1 yıl

    Eğer bunu yapmasında ki amaç ucuza kaçmak yerine, beni düşünmesiyse beni acayip mutlu eder. İnanın bana dostlar birinin size istemediği hâlde aldığı iPhone yerine, birinin sizi düşünerek aldığı bir çikolatalı gofret sizi göklere uçurur mutluluktan. Eğer mutlu olmayı biliyorsanız

    1
    0 Yorumla
  • SilverBlond
    SilverBlond Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil benim için maddiyatın veya nereden alındığının pek bir önemi yok böyle şeylere takılmam düşünüp almak bile yeter benim için niye kızıyım ki çok hoşuma gider tam tersi

    0
    0 Yorumla
  • SilverBlonde
    SilverBlonde Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil

    0
    0 Yorumla
  • StrawberryWіne
    StrawberryWіne Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    kızmam ama sanırım beğenmemde ne yalan söyliyim şimdi

    1
    2 Yorumla
    • aybükebrck
      aybükebrck
      +1 yıl

      Ya deme öyle çikolata bide fırsat ürünlerinde güzel şeyler çıkıyor

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      ha çikolata olabilir 😀

      Yorumla
  • ButNowTakeMeHome
    ButNowTakeMeHome Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    Hediye den öte, düşündüğü için gerçekten mutlu olurum. Benim için nereden, kaç paraya aldığı önemli değildir...
    O an onunla bu nedenle geçirdiğim bir kaç dakika, bir kaç saat hatıra olması adına değerlidir...

    1
    0 Yorumla
  • Güll1234
    Güll1234 Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Hediye hediyedir nerden alırsa alsın mutlu olurum sonuçta beni düşünmüş

    2
    0 Yorumla
  • LimonÇiçekleriPorti
    LimonÇiçekleriPorti Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hediyeleri zaten hiç bir zaman kabul etmedim ne ailemden ne arkadaş çevremden ne de sevgilimden. Kimse bana hediye alsın istemiyorum öyle saçma sapan şeyler benlik değil. Ucuz pahalı fark etmeksizin yüzüne vururum. Hiç zahmet etmesin.

    1
    0 Yorumla
  • ayçisi
    ayçisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 73%
    +1 yıl

    Hediye hediyedir düşünmüş almış sonuçta niye kızayım ki

    2
    0 Yorumla
  • Hshwhsfjfjd
    Hshwhsfjfjd Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 75%
    +1 yıl

    Hediyenin değeri maddiyatla ölçülmez düşünmesi yeter

    1
    0 Yorumla
  • redflowers008
    redflowers008 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Düşünmesi yeter, nereden aldığının bir önemi yok benim için, kızmam.

    1
    0 Yorumla
  • xxAryaxx
    xxAryaxx Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Bimden hediye ne alabilir ki 😂😂makarna mı? Bu ülke bu durumdayken ekonomisi bu da bulunmaz nimet

    1
    1 Yorumla
    • ziirzop
      ziirzop
      +1 yıl

      🍫 çikolata

      Yorumla
  • marjinalgirl2367
    marjinalgirl2367 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Onu düşünüp alma inceliği göstermiş nezakete ve inceliğe hayranım

    1
    0 Yorumla
  • birminiktavsan
    birminiktavsan Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    Hediyeyi görmüş aklına ben gelmişim ve almış. Hediyenin nereden olduğunun bir önemi olmadı hiç. Bunu beğenir diye düşünüp aldığı her şey çok değerli benim için.

    1
    0 Yorumla
  • Sunkіssedh
    Sunkіssedh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil

    0
    0 Yorumla
  • Cᴇнᴇɴɴᴇмᴅᴇкiᴠᴏᴅᴋᴀ
    Cᴇнᴇɴɴᴇмᴅᴇкiᴠᴏᴅᴋᴀ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden kızıyım nereden aldığı benim için önemli değil isterse gitsin 1 tlye alsın ben böyle şeylere takılmam benim için düşünmesi bile yeterli nereden alındığına veya fiyatının ne kadar olup olmadığına takılmam hediye hediyedir sonuçta düşünülmesi bile değerlidir benim için maddiyatı veya nereden alınıp alınması değil

    0
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    iyide bimden ne alacak kı ..

    salca mı?

    bazı hırdavat ıncık boncuk urunler gelıyor arada iş gorur yanı bılhassa aracla ılgılı alırsa guzel olur

    0
    0 Yorumla
  • Nikuleta
    Nikuleta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 77%
    +1 yıl

    Beni seven biri yerden bir taş alıp kağıda sarıp hediye olarak verse onun kadar değeri bir hediye olmazdı heralde önemli olan değer değildir düşünmektir bence

    0
    0 Yorumla
  • Hhislerinsonnu
    Hhislerinsonnu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayır aslında kızmam Eğer İhtiyacım olan bir şeyse mutlu olurum tam tersi
    Ama bazı durumlarda hediye karşı tarafa verdiğin değeri gösterir

    1
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben maddiyata zerre değer veren biri değilim düşünülmek en pahalı hediyeden bile güzel gelir bana

    1
    0 Yorumla
  • BillGaste
    BillGaste Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Terk ederim.. Bimden mi olacak şey değil, alınır mı yahu.. Fakir piss.. dd

    1
    0 Yorumla
  • sinanrl
    sinanrl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben bimden miyim yazıyor üstünde ha maddi anlamda bakıyorsan bimden aldığına o kadar dikkat ettiysen seninde durumun bellidir yani

    0
    0 Yorumla
  • Bizamaninmeleki
    Bizamaninmeleki Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal bir günde almışsa sevinirim hatta bazen sadece çikolata alıp geliyordu aşırı mutlu oluyordum 🙃

    0
    0 Yorumla
  • Mehmetbke
    Mehmetbke Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    Üzümünü ye bağını sorma düşünmesi bile insanı gereğinden fazla mutlu eder bu zamanda düşünmekte anlamakta çok önemli

    0
    0 Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl

    O kadınla GÖZÜ kapalı evlenirdim https://voca.ro/1hHbnrUkTU8M

    0
    0 Yorumla
  • Rüzgar97
    Rüzgar97 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Önemli olan hediye nerden ne kadara vb. alındığı değil hediye aliyosa düşünceli ve değer verem biridir

    0
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Mutlu olurdum tabiki ne güzel sevdigim kiz hediye almış bana nerden ya da kaç fiyata aldığını umursamam sonuçta beni önemsemiş almış

    0
    0 Yorumla
  • knksen
    knksen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Hediye almış düşünmesi bile incelik fiyatı yeri önemli olmaz üstelik bende bir ara bimden parfüm almıştım ona bayıldı jskdkd

    0
    0 Yorumla
  • Bludimeri
    Bludimeri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 68%
    +1 yıl

    Pahalı bir şey alacağına bir çikolata alırsa daha çok bile mutlu olurum. Altında elmasta serotonin yok sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • F4T1H-_-1993
    F4T1H-_-1993 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Nereden aldığının önemi yok aslında kızmam için sebep yok 1 liralık çikolata alması bile beni değerli hissetmemi sağlar ona karşı

    0
    0 Yorumla
  • Celik96
    Celik96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Beni mutlu etmek için düşünmüş ve bir eylem yapmış, nereden ne aldığının önemi yok. İsterse gitsin bakkaldan çikolata alsın vallahi çok mutlu olurum.

    0
    0 Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Nereden aldığı önemli değil, beni düşünüp alması benim mutlu olmam için yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • mysticalstarfish
    mysticalstarfish Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni düşünerek almış nerden veya ne aldığı önemli değil

    1
    0 Yorumla
  • Nedirbuikilem
    Nedirbuikilem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 85%
    +1 yıl

    İyice saçmaladıınız niye kızalım ya, ne almışsa almış önemli olan alması ve düşünmesi. Mutlu etmesi.

    1
    0 Yorumla
  • RubbieRolePlayy
    RubbieRolePlayy Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Ekonomik gücü o kadardır. Sevinirim hatırladığı için.

    1
    0 Yorumla
  • blacksea77
    blacksea77 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 64%
    +1 yıl

    hediye hediyedir iyisi kötüsü bimi şoku a101 i olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hediyenin muhteviyatı benim için önemsizdir, düşünmesi fazlasıyla yeterlidir.

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzben47
    mutsuzben47 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hediye aldığı için hediyeyi aldığı kişi için değerli olduğunu anlayıp şükretmeli insan.

    0
    0 Yorumla
  • G35AMG
    G35AMG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Düşünmesi hatırlaması yeter nereden aldığının ne önemi var?

    0
    0 Yorumla
  • DreamWhileAwake
    DreamWhileAwake Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Sürekli oradan alıyorsa bir sıkıntı vardır. Pinti olabilir. Hemen uzaklaşırım.

    0
    0 Yorumla
  • hafifrüzgarG
    hafifrüzgarG Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır beni düşünüp almış olması yeterli pazardan bile alabilir

    0
    0 Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Benim için hediyenin büyüğü, küçüğü;
    Pahalı ya da ucuzu olmaz.
    Düşünmesi yeter.

    0
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Bimden hediye almak nedir ne alabilir ki un seker mi alip gelecek pasta börek corek yapalım diye

    0
    0 Yorumla
  • Makınelıtufek
    Makınelıtufek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Hediye pahalı olmak zorunda değil isterse sakız alsin kızmam

    0
    0 Yorumla
  • AllietheCat2002
    AllietheCat2002 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 82%
    +1 yıl

    Kızılacak birşey yok, tabi eğer Bim'den prezervatif almadıysa sjsjsjsjsj

    0
    0 Yorumla
  • BekirD
    BekirD Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl

    Hediye hediyedir
    Nereden alındığının ya da maddi değerinin ne hükmü vardır

    0
    0 Yorumla
  • 1omeryildirim
    1omeryildirim Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    BİM’den nasıl bir hediye alınırki Lee Cola falan mı

    0
    0 Yorumla
  • Amademoiselle
    Amademoiselle Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl

    bime Stanley marka termos bile geliyo. efsane şeyler. mutlu olurum yanii

    0
    0 Yorumla
  • MermaiD_0
    MermaiD_0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden kızayım ki? Beni düşünmüş almış. Nerden aldığı önemli midir?

    0
    0 Yorumla
  • 1pesimisttt
    1pesimisttt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Hediye hediyedir Nerden aldığının ne önemi var. Maddiyatçı değilim ben

    0
    0 Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Seviyorsan niye kızacaksın parası için seviyorsan kızarsın tabi

    0
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 325 cevap paylaştı.

    Yeter ki alsın, çamurdan olsa razıyım. Hediye dediğiniz içten gelir, önemi yok nereden alındığının...

    0
    0 Yorumla
  • uye656332
    uye656332 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Hediyenin nereden oldgu değil ne anlam taşıdığı önemli..

    0
    0 Yorumla
  • CatJiJi
    CatJiJi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Niye kızayım, düşünmesi yeter. Ama ne eksik bil bakalım?🤭🤭

    0
    0 Yorumla
  • evindelisi_01
    evindelisi_01 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Hediye almış olması bile değerli kızmam teşekkür ederim.

    0
    0 Yorumla
  • WetKoala06
    WetKoala06 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    Hediyenin nereden geldiği değil kimden geldiği önemli. 🙂🙂

    0
    0 Yorumla
  • KURTİNİNDE
    KURTİNİNDE Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    hediyeyi neden aldığı diğil benim için ne ifade ettiği önemlidir

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Sevgiliniz size Bim'den hediye alsa kızar mısınız, yoksa mutlu mu olursunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgiliniz böyle hediye alsa mutlu olur musunuz? 9 cevap verildi
Sevgiliniz size jant hediye etse mutlu olur musunuz? 25 cevap verildi
Sevgiliniz size hediye alsa sevinir misiniz yoksa ne gerek var mı dersiniz? 3 cevap verildi
Sevgilinizden hediye almak hoşunuza gider mi? 45 cevap verildi
Sevgilinize böyle bir hediye alır mısınız? 9 cevap verildi
Sevgilinden hediye almak hoşuna gider mi? 65 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨