Selam,
Elinizden gelse eve alıp götürecek kadar sevdiğiniz bir reyon var mı?

Çikolata reyonunu komple eve götürsem.🤭🤭
#MermaiDY
Elinizden gelse eve alıp götürecek kadar sevdiğiniz bir reyon var mı?

#MermaiDY

Sanırım tüm abur cubur reyonları olurdu. Her ne kadar sağlıklı beslenmeye özen göstersem de aslında abur cuburları daha çok severim. Bundan dolayı eve abur cubur almamaya çalışıyorum :D
Et reyonu galiba bir kısmını yerim, bir kısmını da dağıtırım. Nasiplensin millet tek yemek olmaz. Gördüğüm sorun ve bencen artı puanlar veriyor ben de sorularını beğeneyim bari de benim de sana bir katkım olsun bari. Hep al hep al olmaz.
@ZayıfFil66 soruyu beğenmenin; soruyu soran ile beğenen kişiye bir katkısı oluyor mu?
@UniversalSoldier yanlış bilmiyorsam soruyu beğenirsem soru sahibi +1 puan alıyor ama bana bir katkısı olmuyor. Sitede 2 aylığım daha bazı şeyleri tam öğrenemedim ama bilgim bu yönde yanlışım varsa düzeltirler umarım.
@ZayıfFil66 teşekkür ederim
@UniversalSoldier rica ederim.
Kuruyemiş delisiyim tüm hepsini alıp götüresim geliyor bazen :D
Ha birde görseldekini de alabiliyor muyuz klsdg
Ohoo hangi birini yazayım? Öncelikle tüm beyaz çikolata reyonu. Çilek, ananas, kiraz gibi en sevdiğim meyvelerden oluşan meyve reyonuda olsa fena olmaz yani. Çok sevdiğim saçlarım içinde saç bakım reyonu çok güzel olurdu.
Cevap
71Cevap
.
Alışveriş için her gün market kullanıyorum.
Artık alışveriş yapmaktan bıktım
Birde her şeyi her zaman bulabileceğiniz market maalesef yok.
Ürünler bir geliyor bir gelmiyor.
Bu yüzden pandemi döneminde gelişen online alışverişide sık kullanır oldum.
bazen markete gidip 4-5 sepet dolduruyorum
E mecburen yardım edecek birileri lazım oluyor.
.
Merhaba. Sorun tam benlik 😅 Sıcak Çikolataların hepsini alıp götüresim geliyor. 3-5 tane alınca durmadan marketle ev arasında tavaf yapar gibi 😂😂
keske milka cikolatalarindan olusan bir reyon yapsalar da gotursem
@Triggerr oluur
Et reyonunu alıp eve götürmek isterdim. 1kg et maaşımın %3,18ini oluşturuyor.
Maaşımdan
Kira için %33
Yol için % 8
Kitaplar için %5,3
Elektrik, su, cep telefonu faturası %20
(cep faturası 56tl aylık ben düz 60 olarak hesapladım.)
Et hariç gıda için %30
Maaş asgari ücret, et için de kg/90tl olarak baz alındı. Boş zamanlarımda eğer param kalırsa hobi olarak et alıp et yiyiyorum. 2 yıllık üniversite bitirmek yerine başka şeyler yapmış olmayı dilerdim.
Evet var, derin dondurucu reyonları, et, balık, tavuk dondurma türü şeyleri isterim
Alkollü içecek reyonu😂😂
https://www.youtube.com/embed/s4bGzmlVu74Protein açısından yüksek olan şarküteri reyonu ve yüksek kalorili her reyonu götürmek isterdm komple saralım oradan 1 milyar kalori bana.
Çikolata reyonu, kişisel bakım reyonu, sigara reyonu, çay reyonu bunları alabilirim 😄
Abur cubur
Deterjan
Elektronik
Kısaca hepsi
Karpuz, kiraz, elma, portakal ve şeftali bölümleri...
süt ürünleri, kaliteli ithal peynirler olabilir, ayrıca şarap reyonu fena olmaz
Abur cubur olan her reyonu alabilirim bir de deterjanları hatta evde deteryan reyonum var😅😅😅
çikolata reyonunda ki damak çikolatalar ve dondurma 😂
Aslında çikolata reyonu da çok iyi ama ben kahveciyim.
Ben alışveriş koliğim ya komple marketi alamıyor muyuz 😅
Sigara içmiyorum ama reyonunu eve götürsem para eder :)
Dondurma, abur cubur ve soğuk gıdalar reyonlarına hastayııım
Cips reyonunu komple kucaklayıp götürmek isterdim😄
Asya yemekleri reyonu. Yani hazır olarak değil de işte sushi pirinci, noodle, soslar, sushi yosunu falan satan reyonu almak isterdiim.
Yiyin kızlar yiyin yarın öbür gün burda yazacaksınız, erkek arkadaşım kilosun benimle dalga geçiyor ne yapmam lazım diye😉sizi mide düşkünü sizi
Hiç öyle düşünmedim ama herhalde abur cubur ya da buldum buldum dondurma reyonu yani dolabı olurdu 😋😂
büyük marketlerdetv buzdobalı vs satan kısım :D götürüp satarım hepsini
Market reyonu değilde görselde ki kızı eve alıp götürebilsem keşke
Şey varya hani şu turuncu soslu mısır hah işte ondan kaç kutu varsa almak isterim
hazır gıda reyonu 😂 pizzalar, kova tavuklar vs ne varsa alıp götürmek isterdim.
süt ürünleri activia probiyotik shot ozellikle ahududu hibiskus olan 💦
İçecek reyonu/dolabı. Dolabı alıp evdeki buzdolabımın yanına koymak isterdim.
Kozmetik reyonu, pizza reyonu, içecek reyonu yeter.
Reyonu bilmem de kasiyer kızın gülüşlerini evime götürmek isterdim. Mutluluk pınarı gibi gözleri var. 😂🙈
şampuanların hepsini alasım geliyo kızın bacaklarıda guzelmis bu arada kimse artik allah sahibine bagislasin xd
Birinin olmak mı zorunda.
Reyonu bilmemde gençliğimde güzel bir kasiyer gız vardı ilk görüşte aşık olduydum onu alıp eve götürmek isterdim
Abur cubur reyonu monster ve redbull ların hepsini toplarım bıraksanız
Kesinlikle kişisel bakım reyonu 😂 onu sür bunu sür hepsini denerdim😂
alkol reyonu, alkolik değilim ama keşke olsa dizsem böyle canım istediği zaman alsam içsem falan
evet, evcil hayvan mamaları kısmı, bebiş kediciklerim için
Pringels reyonu offf :d
soft içecekler veya alkoller
Şarküteri ve Viski reyonu…
Cips reyonu sanırım 😂
Temizlik reyonu 🙋♀️
Süt mısır ya. Aşk yaşıyorum kendisiyle.
Çikolata ve tatlı reyonları bide gazlı içecek 😍
Dondurma dolabını eve götürmek isterdim.
Tabii ki çikolata reyonu
var
püsküüt ve pasta malzemeleri reyonu :D
Abur cubur ve şampuan, deodorant bölümü 😀
Tüm marketi alabilsem :)
Senin gibi düşünüyorum 😂
Kırtasiye ve tabak çanak reyonu🙃
Çikolata ve içecek reyonu olur herhalde
İçecek reonu gayet tatmin edici olur
Herkese bi Halley oluyo😆😆😆
Evet, herkesin vardir
Top kısmını çok seviyorum 😅
Salam sosiz reyonu bize gelsin.
Kişisel bakım ve züccaciye reyonu
cips reyonunuuuuu :) bir de alkool :D
Şarküteri reyonunu isterim
Dondurma reyonu madenli magnumlar😍
Alkollü içecek reyonu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?