Merhaba. 😊 Görünüş açısından sizin dediğiniz gibi olabilir fakat genel anlamda değerlendirdiğimizde saatlerce ayakkabı kullanmak zorundalar belki de 7/24 ve rahat etmeleri gerekiyor. Yoksa hastaların sağlık sorunları halletmek isterken kendileri sağlık sorunlarına yakalanmaları söz konusu olur.
Sürekli ayakta oldukları için rahat olması birinci şart ikincisi ise ayakta koku yapmaması çünkü bazen yeri geliyor 9 10 saat ayaklarından çıkartmıyorlar.
Bu ayakkabıyı hiç giydin mi daha önce bütün gün ayak üstünde durduğu için ayağı hem havalandırıyo hemde gün içinde ayağında asla ağrı oluşmuyor o yüzden çok tercih ediliyor 🌼
Bütün gün ayağında ayakkabı olursa mantar olur. Bunlar hava aldığı için terlese de bir şey olmaz. Altı da yumuşak olduğu için uzun ayakta durunca ayağı yormuyor
Terlikcide bir deneyim dedim cok rahattı. Ben de sağlıklıyım hastanede saatlerce ayakta durmak insanın ayakları cok yoruyor bu terlikler o kadar yormuyor. Rahat