A101 den aldığım çikolatayı beğenmedim. Ürünü iade alırlar mı?

Merhabalar,9 gün önce a101 den 3 tane çikolata aldım bir tanesini yedim fakat beğenmedim elimde 2 tane kaldı iade etmek istiyorum 2 tane olsa da iade alırlar mı?
A101 den aldığım çikolatayı beğenmedim. Ürünü iade alırlar mı?
Cevapla