Diyelim sevgilinizle farklı takımları tutuyorsunuz o da size inadına gidip kendi tuttuğu takımın formasını aldı onu kırmamak için alır giyer misiniz yoksa hediyeyi kabul etmez misiniz?
Sevgiliniz, size bilerek kendi tuttuğu takımın formasını hediye etse kabul eder misiniz?
Küçükken takım tutuyordum 😅 Galata Saray. Biraz daha yetişkin olmaya başlayınca futbolun ilgi alanıma girmediğini fark ettim. Sonrasında tabi takım değiştirmem söz konusu olmadı fakat takipte etmedim. Bir tek Türkiye maçlarını merak ederimm. 😉
Gelelim saadete yani şu an takım tutmadığım için sizin sorunuza göre 😅 sevdiğim kişi ile takım farklılıklarımız olmaz ve sorun yaşamayız. Ki farklı bir takımı tuttuğumu bilip alması da biraz absürt ama hediye sonuçta. 😂
Evet. Karşıt fikirleri kabul etmek ilişkiyi götürür. Ayrıca karşınızdaki bir insan ve onun düşüncesini, hediyesini kabul etmemek insan olmaktan çıkmaktır.
Soru daha çok şey aslında “ Sevgiliniz için sevdiğiniz şeylerden taviz verir misiniz?” Bunu bilerek yaptığı için kabul etmem. Kibarca da belirtirim nedenini. Beni ben yapan sevdiklerim olduğu kadar sevmediklerimdir de.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao 🦇 Ederim kendinden bir parçasını taşımak mutlu eder.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 425 cevap paylaştı.
Anadolu takımı tutuyorsa kabul ederim de İstanbul takımlarından biri ise katiyen kabul etmem. Ben zaten onu bir şekilde Trabzonspor'lu yaparım. Öyle bir durum olsa
Beşiktaşlıyım. Fanatik de değilim ama beni s. seler gs fotması giymem. Fenerbahçe forması giyip gezebilirim sıkıntı yok. Gsnin iprenç renkleri kadar bir biriyle uyumlu olmayan iki renk daha yok. Zaten gsyi de sevmiyorum. Diğer takımlara da ilgim yok, fenerlilelere de eleştieim çok ama özellikle gs forması almayayım ya. Kalsın.
Bu futbol kadar boş bir sey yok adamlar fanatik uğruna adam yaralıyor futbolcularda milyon dolar kazanıyor ben forma hediyesi istemem daha zarif secenekler varken