Ben de alışveriş yapma hastalığı var. Sizce sebebi nedir ve ne yapmalıyım?

Arkadaşlar alışveriş yapmayi cok seviyorum ve yaptigim zaman kendimi cok iyi ve mutlu hissediyorum. Ama bazen gereksizce fazla ürünüm oluyor. Mesela 1 şampuan degil de birkac sampuanim var ama yine de almak istiyorum. Bu arada zenginim falan sanmayin. Sadece elime para geçince harcamadan duramiyorum :D Alisveris yapamadigim zamanlar hep almak istedigim seyler aklima geliyor :D (Bu arada teshisi ben koydum jsjsjs)
Ben de alışveriş yapma hastalığı var. Sizce sebebi nedir ve ne yapmalıyım?
Cevapla