



Kesinlikle açmamalı belki özel bir şey onu düşünüp açmaması gerekir öyle bir durum olsaydı ona kırılırım herhalde çünkü çok yanlış bir davranış hoş değil 🌺
Selam,
Özel ürünler sadece kargonun üzerinde yazılan kişiye teslim ediliyor diye biliyorum. Açarsa pek bozuntuya vermemeye çalışırım ama üzülürüm ben kargo açmayı çok seviyorum çünkü snxnnx
Bide içinde ve var o önemli.
Ya şapşal 🤭
https://images.app.goo.gl/2WJqKFKRr1AVgBHRA
Evli değilim daha ama evlendiğim zaman başıma böyle bir şey gelse tabiki acayip sinir olurum, o benim özelim sonuçta. Uyarırım yapmamasını söylerim. Yine yaparsa artık sonu kavga kıyamet herhalde 😂
Özel bir ürün yoksa problem yok ama özel bir ürün ise utanırım tepki vermem yüzüne bakamazdım😅
Cevap
26Cevap
-Aaaa annecigim surpriz olacakti ama, baktik ki odanizdan tik yok, yardim edrlim dedik, neyse artik babacigimla daha mutlu geceler diliyorum sizeeeee!
Benim ozelimi aciyorsa boyle sokarim yerin dibine onu.
Kalbini kırmamak için bir şey demezdim ama " aa açtınız mı?" Falan derim şaşırarak o anlar zaten 😁
Evime hediye gelen şeyleri oturup açmıştı mesela demedim bir şey üzmeye gerek yok böyle basit şeyler için.
O rahatlığı vermezdim. Isme gelen her şey muhattabını ilgilendirir. Kendi annem dahi acmaz kargomu, kaynanam olursa o neden açsın ki
Kim olursa olsun o kargoyu açan gördüğüne katlanmak zorunda. Hiç dert etmem. 😊
Birşey demezdim kalp kırmaya gerek yok. Tatlı dille hafif de laf sokarak birdaha yapmaması gerektigini acıklarım
Kargomun benden önce açılmasına acayip sinir olurum üstüne üstlük bu özel bi kargoysa kaynanamı yolarım herhalde
Özel bir ürün olduğu için değil, bana ait bir kargoyu bana sormadan açtığı için içten içe sinirlenebilirdim. Fakat belli etmezdim.
İç giyim tarzı özel bir şeyse utanırım. Saygimi bozmam yine de. Merak edip açmıştır. Kötü bir niyeti olacagini düşünmüyorum.
hic birsey soylemem olan olmuş zaten kadina kizcak halim yok saygısızlık yapmm kendi anneme asla bagirmm kızmm ilerde esimin anesinedd kizmam
Kaynanamla çok samimiyiz inşallah yakında tamamen onun gelini olacam hiç sorun değil annem o benim açabilir ☺️🖤
Kimsenin böyle bir saygısızlık yapacağını sanmıyorum
Benim dilim çok fenadır valla içine oturacak bi laf anlık çıkardı ağzımdan. Gerilirdik yani
Hiç bişey olmaz saçma sapan şeyler yüzünden insan kalbi kıracak değilim.
Herşeye burnunu sokuyorsa açsın. Bende derim oğlun istedi napiyim 😅
Görsün yani sorun olmazdı beraber sipariş verdik sorun da olmazdı ikimizin arasında 🙂
Kaynanam yok ki açsın ayrıca özel ne alabilir en özeli atlet şort
Herşey merak edilip açılmaz. Ben gelip açana kadar beklemesi gerekir. Açtıysada tavır yapar konuşmam
Olan olmuş bu saatten sonra birşey yapıpta kalp kırmaya lüzum görmem.
Açabilir, sorun değil. Görmemesi gereken bir şeyse birlikte güleriz
"Heh anne açtın mı? Ben de sabırsızlıkla bekliyordum."😄
ne almış olabilirim ki özel olacak , kaynanam açsın önemsemem en fazla iç çamaşarı falandır yani
Ozel bir ürünse elbet de kizarim ama ona demem napim simdi kavga mi edim
Fazla merakın iyi olmadığını anlar herhalde eşek değil ya.
Sinirlenirdim kim olursa olsun, sonuçta benim adım yazıyor.
Özel ürün derken iç giyim, kelepçe, kırbaç filansa bir şey hissetmem bir şey de yapmam. Evliyim yani ne yapalım, resmi utanılacak bir durum yok.
Merhaba,
Bir şey yapmam lakin bir daha açmalarını istemediğimi ve benim özel alanıma girmemelerini söylerim.
Olay çıkar normal bir kargo olsa ve benim kendi annem açsa büke olay yaratırım ve dokunmaz canım annem
Kaynanam yokta, olsada açsa bile ortalığı yıkmam heralde, birdahaki kargo için tedbir alırım.
öyle saygısız birinin oğluyla evlenmem yani sonuçta bir gün değil ömür boyu göreceğim onları da o yüzden çok önemli bence iyi tanımak lazım
Kimse açamaz özel ürün sipariş ederken kendi adımı vermiyorum zaten kargoların toplandığı bi yer var sitede
Özel bir şey değilse bir şey demezdim ben açınca farklı çıkmıyor sonuçta
Neden her şeye burnunu sokuyor acaba hiçbirşey ozelimde kalmiyacak mi 😡
Kargomu kimse açamaz tabiki öyle saygısız insanları etrafımda barındırmam
Kapıda o ödediyse istediğini yapabilir işime gelir :d
Daha nelerya. Bişey dememde cok sinirlenjrim. Soğuk davranirim.
Kaynanamla aynı evdeysem, kargo geldiğinde evde olmuyorsam o eve sipariş vermem ki zaten
Yanii fantezilerim için aldığım bir şeyse ve açsa pek hoş olmazdı
Nefret ederim kargolarımın başkası tarafından açılmasından
Utanırım ama yapacak bir şey yok
Dusman basina sacini basini yolarım
Hop Kaynana hepsi seninmi? (Derim)
Neyseki kayınpeder açmamış derim...🤣
Neden siz açtınız ne kadar da meraklısınız derim.
al sen kullan kaynana derdim
Tartışma yaşanacağı kesin
Lahmacunselamı, sinir olurum
Hoşuma gitmezdi ama yapacakta bir şey yok yani.
Açamaz. Aksi mümkün değil.
Psikolojim bozulur, kendimi sokaklara atardım...
Açsın gizlimiz saklımız yok 😁
Ona nasil güzel mi sence diye sorardim :)
Aldığım şeyi derim kadından mı gizlicem 😄
Hatalı olan o. Sonuçta benim eşyam. Üste çıkamaz.
Bilmem yaşamam lazım ama büyük ihtimal bağrışmalar olur
Ertesi gün Müge Anlıda bulurdum kendimi
Hayatta en ayar olduğum şey
evli bi kadınım sonuçta olabilir yani
Ağzına biber sürerim. Kargomu neden karıştırıyo ki
Açmaz çünkü üzerinde ismim yazdığını görür
Uyaririm güzelce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?