İlla ayakkabı almam lazım diyor musunuz? Arkadaşımın dolabı dükkan gibiydi 😀


Evet ayakkabı almayı çok seviyorum ve sıklıkla alıyorum, aldıklarımı iki defa giyip kutularına terk etsem de yenilerini almaktan kendimi alıkoyamıyorum.
3-5 tane var bakmıyorum bile yüzlerine son dönemlerde giymezo ldum :D
Cevap
11Cevap
Tam bir ayakkabı aşığıyım, delisiyim ama maalesef kalitesiz ayakkabı kullanamıyorum diye mecburen markalı alıyorum ona da pek param yetmediği için az alıyorum
Selam 👀
Spor ayakkabı ise 4 5 ayda bir sandalet terlik topuklu ayakkabı ise beğendiğim an alırım.
Çok beğenirsem yılda 1 tane alırım ama öyle düşkün değilim. Daha çok kişisel bakıma para yatırıyorum ben.
Camiden ayakkabı çalarım alışveriş yapmam dhdhbdhdhdh şaka bı yana 6 ayda bir falan dir
Eskimesine göre ama her yıl mutlaka bir tane alıyorum
Sıklıkla yapmaya gerek duymuyorum, genellikle 6 ayda bir yaparım.
Biraz zaafım var evet ama şimdi yaz modeller ne güzel çıktı elde değil yani 😄
İhtiyacım oldukça. Bazen senede bir bazen de iki senede bir.
Genelde yapıyorum evet
Elimdekiler kullanılmaz hale gelmeden yenisini almıyorum, ihtiyaç fazlası her şey gözümü yoruyor çünkü.
Hayır ne gerek var öyle boş fuzuli olmaya yılda bir kez yaparım yedekte olanlarda var bana yetiyor...
Eskisikçe gidip bi tane daha alıyorum :D
Yılda 2 kere aykkbı Alırım
param varsa alırım sürekli yoksa alamam
Hayır tabiki, herşey gibi ihtiyaca göre...
6 ayda bir değiştiririm
Evet 2 ayda bir alıyorum.
param olsa hep yapardım😂
Yapmıyorum.
Mevsimsel yapıyorum
Ayda bir
Yapmıyorum
Her ay yaparim para bok cunku
Evet ayakkabı almak favorim
Ayakkabı ve Çanta 😃
Yılda 1 yaparım.
Seneden seneye be. 😂 Jdnfnf
Ayda bir
Yanlış yere yazdım
Özür🤦♀️
Sık yapmam
Hayır fazla ayakkabı çok kararsızlık oluşturur
Hayır.
evettt bayilirim
Parfüm ve ayakkabı
Ayda bir kez.
Lazım oldukça
Benim mağaza :))
Ayda bir kesin
Her hafta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?