Belli bir sayı söyleyemem ama ihtiyacım olduğunu fark ettiğimde veya canım istediğinde yapıyorum diyebilirim. Aldıklarımın parasını kendim ödemediğim için maddi bir sorun olmuyor ama kendi mesleğime kavuşup para kazanmaya başladıktan sonra daha az alışveriş yapacağımı düşünüyorum.
Her ay yapıyorum ama topluca senede 6 kez diyebilirim. Ama çok fazla parça aldığım alışverişler genelde yeni sezon ilk çıktığında ve sezon sonu indirimlerinde oluyor yani senede 5-6 kez civarı.
Ben genelde toplu giyim veya kıyafet alışverişi yapmıyorum, mağazaları gezdikçe hoşuma giden olursa alıyorum. ya da indirim zamanını bekleyip beğendiğim ürünü indirim zamanı alıyorum.🌺