15 'er tane oreoyu kim istemez ki? Peki siz hangisi alırsınız ve almak ister miydiniz? 



Beklediğim ve almayı planladığım ürünler olursa neden almayayım. Zaten istediğim ürün üstüne birde ücretsiz ürün alımı 0 olur cebimde ki parayı da veririm bir yardım kuruluşuna bitti gitti.
Alırım niye almim :D
Cevap
11Cevap
Bedava ve ekstra gıdaları alırım beklediğim olmasına gerek yok.
pringles keşke bedava olsa reyonu indiririm onun için
Niye almiyim ki aklimmi yok param mi çok 😂
Alırdım tabi niye almiyim
Bedavaya hayır demem.
oreoya bayılıp ölmüyorum şahsen
Bedava hiç bir şey almam.
After eight almak isterdim
Tabikide baya hemde
Almamak icin bir sebep söyle
Evet..
Alırdım
Bedava peynir sadece fare kapanında olur.
Alırım 😀
Oreoya bayiliyorum❤
alırdım
Kim almaz ki. 😃
Kim almaz ki
Alınır
alırım tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?