Selam, girdiğim zaman içine baya bi takılmasını seviyorum onun için de yeni ürünler geliyor denemek sepetime koyuyorum onları ama meyveli bir tatlandırıcı vardı ondan 5 tane aldım çok gereksizdi yarım da bıraktım tadını beğenmedim diye durduk yere çatal - bıcak kahve fincan seti çay bardağı bile alıyorum 😂
Aslında çok gereksiz bir şey almam. Sadece aldığım şeyleri bazen biraz abartabiliyor, ihtiyaç dışına çıkabiliyordum. O yüzden artık ihtiyacım olan şeyleri not alıyorum. Buna göre alışveriş yapmaya ve listeyi aşmamaya çalışıyorum.
Şimdi mutfağa gidince gördüm annem meyve doğrayıcı almış ama hiç kullanmamış. Ben de yazık kendini değersiz hissetmesin diye arada meyve doğruyorum onla 🙄😀