Sabırsızlıkla beklediğiniz hediye çiçek olsa yinede mutlu olur musunuz? 


Hediyenin iyisi kötüsü olmaz ama bir şeyi açıkça söylemek isterim ki sadece çiçek olarak hediye gönderilmesi bana hoş gelmez çünkü hediye benim için işime yarayacak bir şey olması lazım mesela bir kazak mesela bir gömlek ya da başka bir şey öyle geçici hediyeleri sevmiyorum
Beni düşünülerek alınan her şey mutlu eder. Ama çiçek eğer saksıda olursa daha çok mutlu olurum, çünkü ona bakabilirim yani diğer türlü solup gidiyor saçma.
Cevap
11Cevap
Çiçeğe giden onca paraya üzülürdüm açıkçası onun yerine çiğköfte falan ısmarlasın en azından karnımız doyar
Hediye konusunda çok yüksek beklenti içerisinde olmamaktan yanayım. Beklentiler düşük tutulursa hayal kırıklıkları da o denli az olur.
Soruyu görünce aklıma eski sevgilim geldi... Furkan hediye aldığın zaman mutlu olmam lazım derdi kırık😏 çiçek böcek mutlu etmezdi yani
Yani belki hevesim kırılır ama yine de mutlu olurum sevdiğim kişiden gelmiş sonuçta
Gönderilen koca bir Buket çiçek yetersiz ama kendisi bir tane papatyaya bir ot bile getirse yeterli
Olmam, yaratıcı birşeyler olsun çiçeği ben kendime alırım yahu 😃
Fazla beklenti içine girmek, sizi mutsuz eder.. Hediye bu sonuçta, beklentiye girmek gereksiz.
Ben mutlu olmam şahsen çok özentisiz ve sıradan bulurum.
Çiçek böcek benlik mevzu değil , gelse tepkisiz kalırdım
Solacak şeyler beni pek mutlu etmez
Lahmacun göndersin daha hoşuma gider
Çiçek seven biri olarak mutlu olurum tabiiki.
Ayyy bayılırım çiçeklere♥️
Tabiki mutlu olurum ama solacağı için üzülürüm.
Ben mutlu olurum galiba
Yeterli tabi düşünmesi yeter. Dünyalar benim olur.
Çok mutlu olurum hem de...
Hediyelerden hoşlanmam.
erkekler için olmaz ama kadınlar da etkili oluyor
çok geçerli bir hediye değil benim için..
Olurum elbette.
Kesinlikle. 🍓
Yeterli
Memnun eder
Dene , bakalım
Evettt
Hediye hediyedir insanı memnun etmek için verilmez
Hayır
Mutluuu, olurdum galiba ya
Olmam
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?