evet kullanıyorum. ama şöyle bişey var bu aldıklarım hep aynı statüde değiller. mesela korkmaz iyi değil dedim ama korkmaza da çok para vermemiştim hani. o bakımdan tam da objektif olamam sanırım.
Biz bütün setleri Korkmazdan aldık çelik kalitesi daha kalın ve kararma yapmıyormuş diğer markaları kullanan arkadaşlarım kararma yaptığından şikayetçi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
karaca ve emsan daha iyi geldi bana. korkmazda aynı kaliteyi hissedemedim nedense.
Kullandınız mı acaba
evet kullanıyorum. ama şöyle bişey var bu aldıklarım hep aynı statüde değiller. mesela korkmaz iyi değil dedim ama korkmaza da çok para vermemiştim hani. o bakımdan tam da objektif olamam sanırım.
Biz bütün setleri Korkmazdan aldık çelik kalitesi daha kalın ve kararma yapmıyormuş diğer markaları kullanan arkadaşlarım kararma yaptığından şikayetçi.
karaca aldım ama yorumlara bak yine sen kırmızı bişeydi tutma yerleri çok beğendim güzeldi tavsiye ederim
Korkmaz
Karaca iyi gibi sanki
Karaca
Korkmaz tabiki
Kesinlikle. karaca