Kız arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak alıcağım ama tarçın ve kahve renkleri arasında kaldım. Ayrıca ek olarak renklerde sundum sizce hangisini alayım. Ek olarak kız arkadaşım esmer ten rengine sahip. Sizce hangi eşofman takımı güzel duruyor
Sizce hangi eşofman takımını almalıyım doğum günü hediyesi olarak?
renk farketmiyor her rengi giyiyor mesela su yeşili mont almıştım içi pamuklu çok hoşuna gitmişti ama hiç giymedi tabi :D eşofman takımı kahve diye düşünüyorum ama
"Trendyolmilla antrasit dik yaka nakış detaylı crop örme eşofman takımı " normalde asla uğraşmam abi sevenler mutlu olsun allahım görüyorsun ne iyi bir insanım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Şunları geçen sene giysek köylü derdiniz ünlüler giyince moda oldu ha vay be
:D ünlü falan görmedim kardeşim, kız arkadaşımın doğum günü için alıcağım en hoşuma gidenlerde bunlar oldu kötü mü ki
Kötü
Önerin var mı
Güzel bi saat mi alsan
Nedense açık kahve hoşuma gitti güzel duruyo.
hoş değil mi beğenir mi
Güzel de bi de genelde hangi renkleri tercih ediyor seviyor onu da düşünmek lazım. sende kahveyi begendin herhalde
renk farketmiyor her rengi giyiyor mesela su yeşili mont almıştım içi pamuklu çok hoşuna gitmişti ama hiç giymedi tabi :D eşofman takımı kahve diye düşünüyorum ama
Kahve ve kiremit guzel ama gorsele gore ikisi arasindan secenek olarak kahve.
Eğer esmerse kahve tonları değil de pembemsi tonlar daha hoş durur bence ama bu takımları beğenmedim habahsgaha
Mor ve pembe arasında kararsız kaldım
Esmerse mor güzel gider
Bu güzel değil
hangisi
Hiçbiri
gerçekten mi
Başka bul kalitesiz duruyor sanki
tommy life markası yorumlara baktığımda gayet kaliteli mağaza gibi
Yani illa almak istiyorsan esmerlere pek mor pembe gitmiyor kahve en iyisi aralarında
başka önerebileceğin eşofman takımı var mı?
böyle mi oluyor
Nasıl paylaşıcam
Link koyabilirsin
Trendyoldan bağlantıyı kopyalıyorum klavyeye gelmiyor
ismini yazabilir misin ,
"Trendyolmilla antrasit dik yaka nakış detaylı crop örme eşofman takımı " normalde asla uğraşmam abi sevenler mutlu olsun allahım görüyorsun ne iyi bir insanım
Uuuuuu çok güzelmiş teşekkür ederim
Ay beğenmene sevindim rica ederim
Mor..