Hediye vereceğiniz kişi hediyeyi kabul etmese alması konusunda ısrar eder misiniz?


Israr ederim daha kabul etmiyorsa onun gözü önünde ya hediyeyi aldığım yere iade ederim. Ya da sokaktan tanımadığım ihtiyacı olan birisine hediye ederim🤨🤨
Cevap
16Cevap
Teklif var ısrar yok kabul etmez ise kendi bilir zorla güzellik olmaz.
Asla etmem. Bir daha da konuşmam onunla... aldığım hediyeyi de çok pahalı değilse çöpe atarım. 10 liranın altında filansa :)
10 liralık hediye alırsan adam tabi kabul etmez eprbrohtorhtfk
Hediyeyi aldığım kişiye göre değişir.
Samimi bir arkadaşımsa kabul etmeme gibi bir şansı yok, sıradan bir insansa ısrar etmem.
Kim olduğuna bağlı nezaketten kabul etmiyorsa tamam da beğenmiyorsa kendi bilir bir daha hediye de vermem tavrımı alırım
O hediye artık benden çıkmıştır, sahibinin olmalı...
Hediyemi kabul etmeyecek birine hediye almam ki bu yüzden böyle bir sorun yaşamam 😅
hiç almam kendi emeğimle alırım kendime haram yemedik allaha sukur
İkna etmeti başarırım gibi geliyor ama fazla zorlamam da.
Bence Hediyeyi Kabul Etmemek Çok Kaba Bir Davranış. Tabii Geçerli Sebep Varsa O Başka.
eğer mütavazılık edip kabul etmiyorsa evet. ama aksi durumda etmeyebilirim
Hediyeyi kabul etmeme sebebini sorarım. Saçmaysa işler değişir.
Almasa eger, ilk karşıma çıkan insana veririm o hediyeyi 😅
Almazsa g*tune sokarım paketi nezaketlik yapıp almışız
Küfür yok😀
Küfür benim tabiatım da var malesef 🥱
Peki😅
Tabikisi ısrar etmem. Medeni insanlarız, davranışına saygı duyarım. Yalnız benim saygı anlayışım biraz farklı. Lan dangalak özürlü salak tırrek sen kimsin olum hediyeyi yüzünde paralarım. Kırk yılın başı bi cici kız olmuşum o da senin gibi bi mala denk gelmiş. Derim.
Israr ederim tabikide çünkü o kadar para vermişiz ya hediyeyi alsın ya da parasını versin
Parasını versin jsjsjsjsj
Hayır değilim😀
Israr etmem alır ben kullanırım hxhxhd
başta biraz ısrar ederim ama sonra onu değişim kartıyla değiştirip kendi istediğim bir şey alırım. Sonuçta özenerek aldığım bir hediyeyi beğenmiyorsa kendi kaybı
Hahahahha evet zorla veririm almazsa bırakır giderim çünkü utandığından kabul etmiyordur kendimden biliyorum 😅
sinir olurum böyle insanlara. Alsana oğlum beleş şey işte. Utangaçlıkları sinir ediyor insanı :d. ısrar ederim tabiki.
ısrar etmem. onu düşünüp hediye alıyorsam deger verdiğimden dir eger almıyorsa ben değersizmişim demekkı onun için de ısrar etmeye gerek yok
Kim olduguna bagli degerli bir insansa israr ederim
Ederim. Kabul etmezse yine ederim. Sonuçta çoğu kesim 2-3 ısrardan sonra kabul ediyor😅
Mutlaka israr ediyorum hep eğer vermezsem bi tuhaf hisseserim
Evet tabi ki ısrar ederim onu düşünerek hediye alacağım ve o kabul etmeyecek 🙄
utangaçlığından ya da mahcup olmaktan dolayıysa ısrar ederim fakat gerçekten istemiyorsa keyfi bilir
Teklif var ısrar yok.
Üzülürüm ama etmem kene bilir
Ona aldıysam ısrar ederim
Oralarda bir yere bırakırım ama ısrar etmem
Bırakır kaçarım
İş orda biter böylelikle😅😅
Yiğen bizde hediye alinir
Yiğen mi
Çok üzücü birşey bu edemem üzülürüm
Ona aldıysam tabikide ederim
Kafasında paralarım hediyeyi
Israr etmeyi bırak kalbim çok kırılirdı
Kafasına atarim heralde hahahahahahH
Ederim
Etmem
Etmem
Hediye vermem satarım
Etmem
Evet ederim
Teklif var ısrar yok kabul etmezse etmesin
Etmem
Niye kabul etmiyor ki naz mi yapıyor
Ederim.
Evet
Ederim
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?