Ayakkabı fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Serbest çalışıyorum. Aylık 350 euro falan alıyorum. Ailemle yaşıyorum. Çok harcama yapan biri değilim. Ayakkabı ihtiyacım var. Düzgün ayakkabılar 300-400 civarı. Günlük giyeceğim ayakkabılar. Sizce bu paralar verilir mi? Beğendiğim model adidasta. Geçen 80 liraya aldım, yapışkanları bile açıktı. İade ettim. Kıyafete, ayakkabıya hiç bu parayı vermedim. Kur arttığı için mi böyle?
Ayakkabı fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla