Nişanda erkek ailesi bana 14 ayar ince bir bileklik taktı. Sizce bunu onlarla konuşmalı mıyım?

Arkadaşlar, nişan takısı için ben erkek tarafına bıraktım. Siz nasil uygun görürseniz demiştim. Ama ailesi sadece 14 ayar ince bir bileklik taktılar. Normalde bunu sorun eden bir insan değilim. Ama bize göre bu yaptıkları ayip kaçtı. Konuşmadım da hicbir şey. Ama ailem bunu değiştirip en azindan ince bi 22 ayar bir şey alsınlar dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Nişanda erkek ailesi bana 14 ayar ince bir bileklik taktı. Sizce bunu onlarla konuşmalı mıyım?
Cevapla