Markete gittiğinizde alışveriş arabasına mutlaka koyduğunuz olmazsa olmaz dediğiniz ürün var mı? Önceden çikolatayken şimdi benim olmazsa olmaz ürünüm tarçın vanilyalı oda spreyi ve süt🥳
Alışveriş & Hediyeler konusunda 328 cevap paylaştı.
Kesenlikle süt sanırım. Çünkü her gün evde kahve yapıyorum. Bol sütlü seviyorum. Bu yüzden eve kutu kutu süt alırım. Markete gittiğimde de sepete attığım ilk şeylerden biri süttür. Bir de tabi ki markete girdiğimde çikolata almadan çıkmam.
Paket atıştırmalıklar vazgeçilmezim, her ne kadar sağlıksız olduğunu bilsem de gerek çubuk kraker gerek cips gerekse jelibon olsun o tarz bir şey almadan çıkmıyorum. Hatta bazı zamanlar sırf abur cubur stoğumu geliştirmek adına bile markete gittiğim oluyor.