



Kendim paket oluşturmayı seviyorum... parça parça biriktiririm sevdiğim parçaları bana onu hatırlatan şeyleri... onları bi kutu yaparım... üzerine düşünülmüş emek verilmiş olmasını seviyorum... tabi tek bi hediye aldığım zamanlar da oluyor... duruma zamana ve kişiye göre değişebiliyor...
Aaah toblerone bitter😍 Yurtdışında bunun bal bademlisinin yanında bitterden de alırdım harika. Türkiye’ye döndüğümde zor bulmuştum. Hediye alırken ben kutu hazırlamayı severim set olarak yaparım. Kutumu kendim hazırlarım ya da satın alırım. Bir kaç hediye seçerim, içine çikolata, kahve ya da minik oyuncak koyarım hediyelere ek. Bana şirin geliyor. Kitap aldıysam yanına ayraç, kalem defter, makyaj seti aldıysam rimeli, ruju, takı aldıysam kolye bileklik gibi. Seviyorum set olarak hediyeleri. Kupa yanına kahve ya da herhangi hoşuma giden başka şeyleri ekleyip toplayıp hazırlarım.





Mavi efsane duruyor ya 😍
O beni de cezbetti 🥳
Gitti csg 🤦♀️🤦♀️ hedef eig diyelim 😂😂
@fukanınhatunu belli olmaz prenses belki de seçilmez bile 🙆🏻♀️😬
2 eig de belli oldu arkadaşlar 😀😀
Diğer sorulara alalım sizleri
😂😂 Diğer sorularda kahve ikramı da olacak mı😬
Hemde filtre ve sade :)
Sade mı! BAYILIRIM 😋
Sorularımız klimalıdır 😀 sınırsız kahve ikramımız vardır 😀
Ooo sen biz kalp çarpıntısindan ölelim mekan sana kalsın istiyorsun 😅🤦♀️🤦♀️
Filtre mi bide sadeeee @fukaninhatunu koş koş içelim hadi😂🥳
Estf mekanın sahipleri sizlersiniz :)
🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
Merhabaaa,
Hangi kategoride fenomen olsam veya olmak istesem sen varsın 🤦♀️😂😂
Set halinde hediyeyi herkese almam çünkü zaman kaybı o kutudaki ürünleri iyi kombinlemem lazım yani harcadığım zamana değmesi gereken bir kişi olmalı veya önümde fazla zaman olmalı.
Eğer hem çok sevmedigim hem de acele almam gerekiyorsa hemen bi ürün alır guzel bir paket yaptırırım 🥰
Merhaba :)
Evet bende farkettim :) her sorumda muhakak uzun, resimli bir görüş geliyor sayende :)
2mizede bol şans bu doğrultuda :)
Görüşe gelirsek dürüstlük için teşekkürler :)
Hak eden kazansın 🤪
Ben teşekkür ederim 💫
Görüşlerin göz dolduruyor bu nedenle hakeden sensin 😀
Teşekkür ederiiim 🙈🙈🤭
Bende teşekkür ederim :)
Şuraya eig diye not alayım da karışıklık olmasın daha sonra
Cevap
2Cevap
Bu daha çok sevgililerin yaptığı bir şey sanırım hediye hediyedir illa göz doldurmak gerekmiyor genellikle tek alırım.
Gibi gibi...
Aslında yeni çalışmaya başlayan insanlarada set hediye ediliyor...
Kupa - kahve gibi :)
Set hediye almadım şu ana kadar kimseye😅
Ama olabilir tabi güzel paket hazırlanabilir.
Kulaklık yanında pakete ne giderki acaba :)
https://hizliresim.com/JW17XP
Al sana bi de set buldum🤦🏻♀️
Güzelmiş kime aldırsam acaba :)
Paketin içeriğii hediyenin amacını değerini azaltır hibi geliyorr 😂
Yanii ne aldıysam zaten bir manası vardır yanına karısıklık olmasın😂
Hediyenin her turlusu verilir onemli olan kisiye hitap etmesi 😊
Son zamanlarda evet böyle hediyeler çok tercih ediliyor ama bence de harika djdjjdid
Set hediyeler daha güzel
Estf... Set hediyelerde yanlış bir tabir değil :)
hediyeye göre degisir bu
Genel olarak solo tarzında alıyorum
Solo hediye oldukça şık
Setler daha uygun ve güzel oluyor
solo
Solo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?