Sevdiklerinize hediye alırken hediye paketine de özen gösterir misiniz? Ben aldığım hediyeye uygun paket bulacağım diye kış günü mağaza mağaza gezmiştim 😅 Var mı benim gibileri?
kitabı kapağına göre, insanı dış görünüşüne göre yargılayan bir varlığız. bundan dolayı paketinin dikkat çekici ve güzel olmasına özen gösteririm. özellikle hediye kutuları var onları kullanıyorum ardından hediye aldığım kişi dekoratif olarak eşyalarını koyduğu bir ürüne de dönüşüyor :D
Hediyeyi kime alacağıma göre değişir bu, doğum günü olan samimi bir erkek arkadaşım ise paketlemeye özen göstermem ama bir kız arkadaş olur, sevgili durumu olur farklı bir hediye paketi olmasına özen gösteririm. Anneme alıyorsam başlı başına bir özen olur o ayrı bir konu... Kısaca hediyeyi alacağım kişiye göre değişir.
Hediye alırken paketine çok dikkat ederim. Eğer basitçe yapılırsa kendim özel kutulardan alırım eve gelince süslemesine kadar kendim yaparım. Üzerine minik oyuncaklar eklerim. Hayal gücüme göre yaparım.