3.5 yıllık bir ilişkimiz var ama sevgilim 2 yıldır aldığı şeylerin parasıyla hava atıyor mesela aldığı saati takıyorum laf arasında o taşıdığın şey 400 tlden aşağı değil diyor gülerek ilk başlarda böyle değildi sonradan böyle oldu bu durumu ona söyledim rahatsız oluyorum diye çünkü ben öğrenciyim onun kadar sık ve pahalı hediye alamıyorum beni eziyormuş gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sen kendinin rahatsız olduğunu söyledikten sonra bunu devam ettirmesi saçma. Komik olarak görüyor olsaydın beraber bu konulara gülüyor olurdunuz. sana değer veren senin duygularına daha çok değer verir. Bence karşındaki kişi senin özünü pek de anlamıyor. Çok kötü bir durum. Iki yıllık ilişki çok da uzun değil, anca gösteriyor herkes rengini. Sende karşındakinin rengini görmeye ve seninle tanıştığı anda ki tavırlarıyla şu an ki tutumunu eşleştirememeye başlamışsın bile. bence kucuk görünen fakat altında bir çok psikolojik sorunlar, farklı karakter biçimleri yatırıyor olabilen bir durum. Karşındakini iyi tanımaya çalış lütfen 🙏🏻🙏🏻
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
En sevmediğim insan tipi. Erkek arkadaşın kendini yetiştirememiş yobaz bozması bir insan, alınmak yok. Bu tür insanları hayatında fazla barındırmamalısın. Seni yıpratırlar ve bunu sadece sen anlarsın çünkü o kendini ve mal varlığını övmekle meşguldür. Kaç yıl olursa olsun, bu kadar yılda kendini geliştiremeyen insan 1 yıl geçse de aynı kalır. Yol yakınken ayrıl derim. Sinir stres tavan yapıyor sonra, tecrübeyle sabit.
00 Yorumla
+1 yılBana yapılsa böyle bir şey aldığı her şeyi suratına atar ayrılırım. Şahsen bu karakterde bir erkekle sevgili de olmam zaten. Diyelim ki sonradan anladım zaman kaybetmeye gerek yok. Hediyelerin parası konuşulmaz ayıptır.
00 Yorumla
Sevgiliye hediye vermenin amacı mutlu etmek, onun mutluluğuyla mutlu olmaktır. Amaç bu olursa lafını etmek aklına bile gelmez hatta verdiğin hediyeyi bile unutursun. Ama amaç farklı ise ısıtıp ısıtıp konusunu açar, imalarda bulunur, lafın arasında geçirirsin. Yani kardeşim hediyelerin amacı seni mutlu etmek için değil, tam aksine kendi çıkarları için birer araçmış.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
86
Cevap
78Cevap
+1 yılOhaa o şey 400 tl ne demek yaa? Allah korusun ama Araba falan çarpacak olsa sana, adam saate dikkat et saate bir şey olmasın der. Onun gözünde hiç mi değerin yok? 400 tl para mı yaa? Nasıl biri bu adam?
52 Yorumla
Soran+1 yıldışarı çıkarken aldığı bilekliği takıyorum dikkat et üstüne X fiyatında bileklik taşıyorsun diyor bende sinirlenip hepsini kaldırdım hiçbirini takmıyorum
- +1 yıl
En güzelini yapıyorsun ;) birde bedavadan kırdan papatya toplayıp versen her şeyden değerli dersen anlar
Sevgilinin senden büyük olduğunu düşünmeme sebep olacak cümle yapıları kullanmışsın sorunda. Umarım maddiyatı için birlikte olduğun bir beyefendi değildir. Öyle ise sorun etmene gerek yok zaten. Eğer değilse, bunu düzgün bir dille ifade edebilirsin. Eminim bu tarz söylemleri azaltacak veya kökten kesecektir. Alacağı bir sonraki hediyeyi kabul etmemekle başlayabilirsin mesela. Umarım aranızdaki yaş farkı çok fazla değildir. Çünkü bu farklı sonuçlara yol açabilir.
32 Yorumla
Soran+1 yılaramızda 10 yaş var hayır maddiyat için beraber değilim çünkü ilk senemizde işsizdi ayda 1 buluşurduk benim hesap ödememi istemezdi bende gittiğimiz yerde bir şey yemezdim biz böyleydik ne ara bu raddeye geldik anlamıyorum
+1 yılBenim eskiside yapardi son zamanlarda hediye alirdi yanima gelirdi aradan bi hafta gecerdi param yok demeye baslardi. Halbuki bende harcardim bi o bi ben oderdim. Ama o erkegim die daha fazla odeme gayretindeydi. Ayrilmaya yakin param yok demeye basladi. Sonra atardim yari yariya olsun die ben para icinmi diyorum die bide kizardi. Derddi gururuda istedigine dayamamazdi. Bitti gittide kurtuldum
00 Yorumlakişisel gelişimini tamamlayamayan ve maddiyeti her şeyden çok önemseyen erkektir. hediye gönülden verilir ve gönülden yapılan hiçbir şey minnet gerektirmez erkek arkadaşının bunu sürekli dillendirmesi aferinci karşılık ve minnet bekleyen biri olduğunu gösterir. size tavsiyem bu tür insanları gördüğünüz yerde koşarak uzaklaşmanız
00 Yorumla
+1 yılNe garip insanlar var ya yaptığı çok çirkin bir davranış sana kendini kötü hissettirmiş ki sende bunu soruyorsun düzgün bir dille uyar bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDe ki "Tamam daha tek taş yüzük ve diğer takılardan da alacaksın, ben istiyorum" şeklinde cevap verebilirsin. Ben erkek arkadaşım bana hediye almasa da söylüyorum çünkü ne yapayım içimden geliyor, bana hediye alsın istiyorum.
Bu benim görüşüm, yerinde olsam böyle derdim.02 Yorumla
Soran+1 yılhediye alınmasını bende severim ama parası söylenincede insan kötü hissediyor
Cevap sahibi+1 yılHaklısın, bence açık açık söyleyebilirsin, "bu şekilde aldığın şeylerin parasını söyleyince ben utanıyorum, çekiniyorum. Söyle demesen aşkım"
+1 yıl30 YorumlaOnu bana yapsa kafasında parçalarım o saati , ucuz seviyesiz karakter... ayril dicem sen de dert dökmeye gelmişsin, bizi dinlemezsin o düzelmez , sen de ayrılmazsan çeker ve üzülürsün yazık akıllı olun biraz
12 Yorumla
Soran+1 yılayrıl diyorsunuz da 3 yıl kolay değil ki
- +1 yıl
Ya ben bilmiyor muyum kolay değil,,,,, onu düzeltemezsin düzeleceğine inanıyorsan sen bilirsin ,, bi ömür aglayacagina bi sene agla
Azmış bana bununu layık gördün en az 5000 tl olması gerekirdi de
102 Yorumla- +1 yıl
Svet evet böyle de
- +1 yıl
🤣🤣kesinlikle
+1 yılbir gün yine derse çıkar ver hediyesini. al lafını edip durma. sen de kurtul ben de de. bir daha da hediye de istemiyorum başka şey de. ne bu yahu ticaret yapar gibi. yeter bıktım de. tavrını sert şekilde koy
10 Yorumla
+1 yılBen ilişkilerde işte bu yüzden pahalı hediyeleşmeye çok karşıyım. Hediye istemediğimi söylerim , Alırsa kabul etmem.. ve ya senin ne kadar hediye alacak bütçen varsa ona göre hediye limiti belirlerim illaki hediyeleşmek istiyorsanız.
10 YorumlaMerhaba,
Size aldığı hediyelerin maddiyat ta pahasını değil sizin gözünüzdeki anlamını anlatın ona. Bu çok önemli,
''Sevgide hafif Pahada ağır hediyeler'' e ilgi duymadığınızı belirtin.
#Just00 Yorumla
+1 yılSesli ve şeytani güldüm ben olsam o hediyenin parasını al rulo yap gerisi malum gece gece ağzımı bozdurmasın erkek arkadaşın hanımefendi çizgimden kayıcam şimdi 😁
10 Yorumla
+1 yılo taktığın şey 400₺ den aşağı değil mi diyor 😂😂 görgüsüz! sanki 2,500/3000₺ ye michael kors almışta havaya bak ne almış chanel aldı sanki , kii böyle bile olsa insan böyle söyler mi ya
10 YorumlaNe kadar aldığı varsa geriye ver noldu falan derse bu kadar ucuz şeyler bana göre değil de
42 Yorumla- +1 yıl
Ooo süperdi
+1 yılBunun tek sebebi her şeyin gereğinden fazla pahalı olması işte bu yüzden en ufak bir iğnenin bile alınırken lafı oluyor ve değeri artıyor. Sevgilinin değilmesindeki tek sebep ekonomik kriz:)
00 Yorumla
+1 yılPahalı hediye almak ne ya.
Hediye bu. Ben eşarplarimi parfümlerimi satıp saat almistim ama inan değmiyor.
Böyle bir insanin gözünü doyuramazsin ilişkinizi sorgula sadece duygusal açıdan düşünme mantıkli ol ilerde bir yuva kuracaksın parasiz kaldığında da yoktan var edip seni mutlu edebilirmi? Düşün00 YorumlaBirdaha hediyesini bu sebepten dolayi kabul etme dusunur belki hatasini tartar, aldiklarini da kullanma onun yaninda gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 616 cevap paylaştı.
+1 yılSıkıntılı bir durum bunu seni rahatsız ettiğini bir daha böyle bir konu açarsa aldığı tüm hediyeleri geri iade edeceğini söyle
10 Yorumla
+1 yılBu çocuk ayrılırken pahalı hediyelerimi ver diyebilir , var onda bu tip
11 Yorumla
Soran+1 yılbir kere ayrılık aşamasına gelmiştik hediyelerin istemişti
Ondan hayır gelmez şimdi hava atan 2 gün sonra bişi olsa sana şu kadar masraf yaptım paramı yedin der
10 Yorumla
+1 yılgidip buraya yazdıklarını onun yüzüne söyleyeceksin konuşarak çözülür bunlar
20 Yorumla400 liralık saatin havasını atmaya utanır insan. :D
20 Yorumla
+1 yılG. tü kalktı yani bas tekmeyi geç egosu Tavan yapmış
20 YorumlaNe hediye alırım nede hediye beklerim. Hediye almak karşıdaki kişiye, ben senden para karşılığında ilgi bekliyorum demektir.
00 Yorumla
+1 yılBüyük konuşmak gibi olmasında, aldığı her şeyi yardıma ihtiyacı olanlara dağıtır ve ayrılırdım. Kahrolsun bunu düşüne düşüne..
00 Yorumla
+1 yılben olsam o saati gözünün önünde yere atar değeri bu kadar artık çünkü maddi değil manevi olarak değerli sanıyordum derdim
00 Yorumla
+1 yılBundan rahatsız olduğunu ve sana ne hissettirdiğini açıkça söyle. Aksi takdirde bunu asla anlayış göstermeyecek çünkü.
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 540 cevap paylaştı. Kendi başarası sadece parası olan bir insanın böyle şeyler konuşması normal. Bugün bunları yapan devamında parasıyla sana sahip olduğunu düşünecektir.
00 Yorumla
+1 yılBen olsam hediyelerini artık kabul etmezdim ve kullanmazdim sana layık der gibi sürekli fiyat söylemesi çok aşağılayıcı bir davranış hiç hoş değil
00 YorumlaSenin yerinde olsam güzelce ağzının payını verir o saati de... neyse. Ayrılırdım yani böyle insan mı olur be
00 Yorumla
+1 yılGörmemişlik seviyesini yeterince belli etmiş. İleride büyük sorunlar çıkabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVe sen bu herifle 3,5 yıldır sevgilisin,
Ve ben yıllardır sapım,
Ananı s*kim hayat...60 Yorumla
+1 yılSen nasil kabul edebiliyorsun oyle hediyeler anlamiyorum ben
10 Yorumla
+1 yılBurada soru sormakla vakit kaybetme direk ayrıl düşünme bile
10 Yorumla
+1 yılEvlenince başına kakar herşeyi böyle tipler. Hava atmak için alıyorsa almasın daha iyi
11 Yorumla- +1 yıl
Helal
+1 yılBu onun gorgusuzlugu resmen rahatsız olduğunu söyle ve bidaha alma bişey istemiyorum de
10 YorumlaUyarmıssın devam ediyorsa napılır bilemedim. Kullanma aldıklarını mesela
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyni sey bana yapilsa aldigi butun hediyeleri toplar geri eline verirdim. Saygisizlik resmen laflara bak.
20 Yorumla
+1 yılezmiyor da kompleksli bir arkadaş sanırım. öyle görmüş ve öyle kalmış.
00 Yorumla
+1 yılo adamla evlenirsen hayatın boyunca mutsuz olacağına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
00 Yorumla
+1 yılSaati kafasina hak ecyior nasil Adam o ya uyar o u hediyeni lafımı olurmuş
00 YorumlaKarakter oturmamış onunla konuşmalı ve bu yaptığının başa kakma olduğunu anlatmalısın
00 Yorumla
+1 yılYapmasında ki mantık ne diye kurcalamayın dene. Aldığın cevap da soruna cevap olur 🌙
00 Yorumla
+1 yılBiraz görgüsüz demekki, hiç sevmem öyle tipleri, bende yeri geliyo alırım pahalı hediye ama kıza söylemem parasını, söylicekse almasın daha ii
00 YorumlaBöyle bir ökz ile hayat devam etmez. 2 yıl nasıl katlandin hayret
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılHediyeyi eline tutuştur ve ayrılın gitsin hanımefendi
00 Yorumla
+1 yılBida öyle bişe derse çıkar saati al buyur 400lük saatini de
00 Yorumla
+1 yılBir susarım iki susarım.
Üçüncü de geri al madem takar misin bir tararina mi sokarsın derim00 YorumlaO görgüsüzlüğünden konuşuyor
Sana kastı yok
Ama çok itici
haklısın00 Yorumla
+1 yılMadem bu kadar övünüyor o zaman parasını ye ve sonra ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka benim eski sevgilim sınava gireceğimde bana kalem almıştı sonra bana 5 lira borcun var demişti üstelik uzattım oda aldı fgbnnnfcd yani 400 liralık saat alsa napardı bilemedim 😂
00 YorumlaSöylemene rağmen hala devam etmesi garip. Ciddi ciddi karşına al izah et durumu.
00 YorumlaOnu bir şekilde bastırman lazım ki daha fazla bunu konuşmasın
00 YorumlaBunu bana yapsa veririm tum aldiklarini nasil cildirmiyorsunuz ya
00 YorumlaAyrıl güzelce önüne bak ondan hayır gelmez seven insan böyle şeyler konuşmaz
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 669 cevap paylaştı. Hediyeleri geri ver en başta kabul etmesen daha iyiydi böyle pahalı ise en doğrusu kabul etmemek
00 Yorumla
+1 yılnolacak sizin gibi şımarıklarla böyle hava atılıyor işte
014 Yorumla- +1 yıl
Çünkü siz erkekler kadınlari parayla mutlu edebilceginizi sanıyorsunuz...
- +1 yıl
@Elifaydemir52 kadınlar parayla mutlu olan varlıklar zaten paran olsun çoğunu satın alırsın
- +1 yıl
Hiç te öyle değil aslında.
Küçük şeyler le mutlu olan varlıklarız kız ne diyor pahalı hediyeler alıyor ve yüzüme vuruyor alma ozaman küçük bir papatya buketi yap ver ona nebilim gül bişey alsın alın yani. Kadınları mutlu etmek okadar basitki aslında - +1 yıl
@Elifaydemir52 evet küçük şeyler haklısın katılıyorum örnek: araba anahtarı kredi kartı tektaş yüzük bunların hepsi küçük şeyler
- +1 yıl
Bu konuda tartışmak istemiyorum çünkü bu karakter meselesi. Bütün kadinlar veya erkekler her konuda ayrı düşüncelere sahipler.
- +1 yıl
@Elifaydemir52 tabiki aile yapısı büyüdüğü ortam insanı etkileyebilir ama genelleme yaptım zaten
- +1 yıl
@Elifaydemir52 bende sizinle aynı fikirdeyim küçük şeyler :) ama nasıl küçük şeyler? Pahada ağır yükte hafif küçük şeyler. Erkekler eşşek gibi çalışsın maddi gücünü küçücük bir şeye yatırıp hatunun parmağına taksın isterler. Erkeğin sadece kendi istediklerini yapmasını isterler. Kayınvalidesi de aynı olduğu için gelin kayınvalide sorunları da bu yüzden patlak verir genelde..
- +1 yıl
@Kawasaki_Ninja şey diycem 😂 komik ama ben sözlendim iki senedir görüştüğüm çocukla ♥️
Ve bn hayatım da hiç bir erkekten gül vs cicek almadım bna saat kiyft aldı ama bn bunları istemiyorum ki sözümüz oldu bir takım aksilikler nedeniyle erken gldiler bn hazirlanamadim ve gülleri çocuğun elinden halam aldı😂 hayatımda almış olacağım ilk gülleri de halam aldı şimdi bn bu çocuğu öldürmeyip napiyim😂 - +1 yıl
Anlıyorum
- +1 yıl
@Elifaydemir52 anammmm sendeki şansta Ne bileyim :) yeminle çölde kutup ayısı sendromu olmuş ;) çiçek iste sözlünden.. saat falan hepsini iade ederim yoksa de :)
- +1 yıl
@Kawasaki_Ninja böyle kabul ettim çok düşünemez böyle şeyleri ama seviyorum. Annesinin kaybından sonra çok dağılmış çok görmüyorum bu hallerini
- +1 yıl
@Elifaydemir52 aybastı mı?
- +1 yıl
@Kawasaki_Ninja hayır 😂
- +1 yıl
@Elifaydemir52 aybastı değil hmm yazmıyorum o zaman :))
+1 yılVe sende aldı hedıyelerı takıosun öyle mı ben olsam başına fırlatırdım
00 Yorumla
+1 yılAyy hiç sevmem. Erkek arkadaşım böyle davransa asla takmam aldığı hediyeleri
00 Yorumla- Devamını Gör (104)
Devamını Gör(149)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Erkek arkadaşım sürekli aldığı hediyelerle hava atıyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer