Yeni aldığım ipad 8. nesil tabletim için hangi kılıfı almalıyım?

  • Çok kafam karışık ilk defa ipad aldığım ve alırken çok para biriktirdiğim için ve iyi korusun diye kılıfıda orjinal ve sağlam birşey almaya karar verdim aklımda 2 tane beğendiğim model var eklediğim son 2 tanesinde parisli ve küçük prensli olandan parisli olan güzel ama beni çok etkilemedi küçük prensli olanda çok şık ama mıknatıslı olduğu için ipadin durmasında sıkıntı oluyormuş ilk 2 tane eklediklerimden uzay temalı olanı çok beğendim alacaktım ama acaba çocuksu olurmu diye emin olamadım diğer eklediğim gri ise güzel ama çok formel geldi bana bu kadar para vermişken en azından 3-4 yıl gitsin diyorum kılıfta griyi alırsam gider ama uzay temalı olanı alırsam o kadar zaman kullanamayabilirim çünkü şu an üniversite 2. sınıfım ama üniversiteyi bitirince ve işe girince o kılıfı kullanmam biraz abes olur ve o kadar para vermişken tekrar baştan bi kılıf almak istemiyorum ama gri olanıda çok sıkıcı ve düz geliyor şimdi hangisini almalıyım sizce başka kılıf önerileriniz varsa önerilerede açığım (kusura bakmayın link ekleyemiyormuşum 1 xper olduğum için size söylediğim tüm kılıflar kumaştan kalitleri ve fiyatları aynı)
Yeni aldığım ipad 8. nesil tabletim için hangi kılıfı almalıyım?
Cevapla