• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Wish alışveriş sitesini bilen, daha önce alışveriş yapmış olan var mı?

Aylinayliaaa
Aylinayliaaa Takip Et
Xper 5 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Yapay Zekaya Sor
Wish alışveriş sitesinden alışveriş yapan var mı arkadaşlar?
Wish alışveriş sitesi
Wish alışveriş sitesi
Güncellemeler
+1 yıl
...
Wish alışveriş sitesini bilen, daha önce alışveriş yapmış olan var mı?
Cevapla
Alışveriş Soruları Site Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • pembepanter
    pembepanter Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Wish güvenilir site mi? wish alışveriş yorumları neler?

    Wish bütün dünyadan milyonlarca ürün satan yüzlerce farklı mağazası ile çevrimiçi bir alışveriş sitesi. Bizim ülkemizde de çok alışveriş yapan var. Şimdiye kadar sıkıntı yaşayan olmamış. Oradaki bilgilerin 3. kişiler tarafından paylaşılmıyor bütün güvenlik önlemlerini almışlar. Kredi kartı ya da sanal kart ile ödeme yapabiliyosun. İade etmek istediğin ürünleri kolaylıkla iade edebiliyorsun, ve ödediğin miktar sana geri iade ediliyor.

    Wish internet sitesinden nasıl iade yapılır?

    Direkt Sipariş Ayrıntıları sayfasından mağaza ile iletişime geçebilirsin.

    • İşlemin yanındaki “Destek ile İletişim Kura" tıklayın.
    • İade etmek istediğin ürünleri seç.
    • İade ya da değiştirme konusunu seç.
    • Sorununu tarif et ve “Soru Sor”a dokun.


    Bu sorunu Wish Desteğe gönderecektir, onlarda birkaç gün sonra dönüş yapıyorlar.

    Wish alışveris sitesi hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyor?

    wish alışveriş sitesi
    wish alışveriş sitesi

    Google Cüzdan, PayPal ve Visa veya MasterCard logosu olan sanal kartları ve şu belli başlı kredi kartlarını kabul ediyorlar: Visa, MasterCard, American Express, Discover, Cirrus ve Maestro. Kapıda ödeme ya da nakit ödeme sistemleri yok. Benim tavsiyem bir sanal kart çıkartıp öyle alışveriş yapman.

    Wish alışveris sitesi güvenilir mi?

    • Kargonuz kesinlikle gelir, satıcı eksi puan almamak için ürünü göndermek zorundadır. Böyle yerlerde eksi almak ticareti riske sokmak demektir.
    • Kargoya verilen ürünler, gemi ile gönderildiğinden sipariş adresine göre teslim süresi değişiyor. Türkiye'ye 12-30 gün arasında teslimat yapılıyor.
    • Ürününüzü satın aldıktan sonra, kargo takip sistemleri ile kargonun hangi aşamada ya da nerede olduğuna bakabilirsiniz.
    • Aldığın ürün büyük olasılıkla kalite ve görüntü olarak resimdekinden kötü olarak gelebilir.
    • Geri deme talebinde bulunduğun zaman olumlu sonuçlanıyor. Bu gibi durumlarda, ürünün geri gönderilmesi uzun süreceği için, satıcı ürünün sende kalmasını isteyebilir. Ama para iadesini yapar bu da ürüne para vermeden sahip oldun demektir.

    wish alışveriş yorumları;

    - sitenin muadillerinden farklı olarak daha minimal bir tasarımı ve alışveriş yaptıkça daha fazla fırsat sunan güzel bir sistemi var. bugüne dek yaptığım alışverişlerde ufak tefek problemler hariç (malum kargoların ulaşmaması vs. çin'den gelen her ürünün başına gelebiliyor) sorun çıkmadı.

    - 30 gün içinde gelmeyen ürün için "1 hafta daha bekler misiniz?" diyen, yine gelmezse para iadesi yapan, ürün 40. gün geldiği takdirde sizin olsun diyen can şirket.

    - memnun kalmadığım ürünlerin tamamının ücretini sorgusuz sualsiz birkaç gün içinde geri yatıran ve ürünler de sizde kalsın diyen firma.

    Bu tarz yorumlar var. Tabii yurtdışı firması olduğu için bazen gönderimlerde sorun yaşanabiliyor. Yani bunları göze alıp sipariş vermek lazım.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Fatos018
    Fatos018 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yaklaşık 20 gün önce bir elbise ve cüzdan siparişi verdim. Cüzdan bugün elime ulaştı elbisede yarın geliyor. Cüzdan sitedeki fotoğrafıyla bire bir aynı. Gayet memnunum şu an için elbisem yarın geldiğinde de yazıcam. Kalite bakımından nasıl olduğunu paylaşırım. Ayrıca ürün takip kısmı çok geç güncelleniyo. Bununla ilgili bir mesaj yazdım 1 saat içinde geri dönüş yaptılar. Elbisede beklediğim kalitede gelirse bu sireden alışverişe devam edicem. Çok uygun fiyata farklı ürünler var.

    4
    6 Yorumla
    • sevgihuzur
      sevgihuzur
      +1 yıl

      Elbisenn fotogrqfini atar misin?

      Yorumla
    • 12629
      12629
      +1 yıl

      geldımı elbısen

      Yorumla
    • mrve6808
      mrve6808
      +1 yıl

      Kredi kartindan odeme yapinca dolar olarak mi odeniyor ayrica orda gosterilen ucretten fazla kesiyorlar mi odeme sekli aklima takildi

      Yorumla
    • öylesinebiri678
      öylesinebiri678
      +1 yıl

      Toplam yazan yerimi yoksa yaklaşık yazan yerimi ödüyoruz bide her irun ayrı ayrımı geliyo hepsi birlikte gelmezmi

      Yorumla
    • Gizli0101adn
      Gizli0101adn
      +1 yıl

      Sıkıntı yaşayan yok sanırım bu siteden

      Yorumla
    • tugce_akbs
      tugce_akbs
      +1 yıl

      Adres alanını nasıl yaptın sorabilir miyim. Adresimi eklediğim zaman sadece il ve ilçeyi aldı benden başka bir şey giremedim. Ve üstelik telefon numaram da var, ilçede herhangi bir postahaneye gittiğinde adres hakkında oradaki numaramdan bana ulaşılır mı? Çünkü tam ev adresim yok adres yetersizliğinden geri gönderilirse çok sıkıntı çıkarır bana.

      Yorumla
  • ozlemacet
    ozlemacet Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    O siteye ben de girdim. İnstagram'da reklamını görmüştüm. Bir alana bir bedava olarak, iki tane çizme aldım. 130₺ ödedim toplamda. Sonra ayakkabıları merak ettim, sayfaya girdim ama linki kaldırmışlardı. Mesajlarıma cevap gelmedi. Kargocu kargoyu getirdi ve bana şöyle dedi " Bu siteden başka bir arkadaşa kargo gelmişti. İçinden iki terlik çıktı ve bayan terlik değil başka bir şey bekliyordu." dedi. Dolandırıcı olduklarını düşündüm ve oracıkta iade ettim, bence sen de alma.

    1
    0 Yorumla
  • Calcicek
    Calcicek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben alışveriş yaptım kızıma elbise aldım fiyatına göre kalitesi idare eder takı aldım kupeler göründüğü gibi gelmedi çok adı kızıma aldığım taşlı tac aldigim a değer toka çok adı çıktı ilk alışverişte herhangi bir sorun olmadı. alışveriş yapan bir kaç arkadaşim da var her ürünün firması farklı olduğundan kalitede değişiyor orada yanılıyor ve hangisinden kaliteli gelecek bilinmiyor.

    1
    1 Yorumla
    • Esra0553
      Esra0553
      +1 yıl

      Ben wishten spariş verdm sipariş görünmuo hata oluştu dedi kartımın içindeki paranın hepsini çekmş napabilirim yardmm

      Yorumla
  • xxx19
    xxx19 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben yaptim 20 gun sonra geldi ama aynisi geliyor yani farkli olmuyor ama ne kadar guvenilir bilemem ama iki urun aldim yani ama kart bilgilerini kayit ediyo wish bise yapmasa bile baskasinin eline gecerse istedigini alir ama sen sole yapabilirsin kendi kart bilgini silip kullanilmayan bir kart bilgisi yazabilirsin

    0
    2 Yorumla
    • songül57
      songül57
      +1 yıl

      Bende alışveriş yapmak istiyorum ama gözüm korktu siz aldınız değilmi tsk

      Yorumla
    • gkksk
      gkksk
      +1 yıl

      peki kayıtlı olan kart bilgilerimi nasıl silebilirim?
      kayıtlı kalmasını istemiyorum.. yardımcı olursanız sevinirim...

      Yorumla
  • brave_girll
    brave_girll Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben ordan baya bir urun satın aldım bence guvenilir elektronik seylere guvenmem ama sadece wish te degil hicbir sitede guvenmem ben ordan 25 tane urun aldım ve hatta cizmede aldım hepsi cok guzel ve hepsi 1 ayını doldurmadan geldi

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      sana taktik ürün takip kısmı var ya ordan destek kısmına gir ürünü aldım demediğin ürünlere destek talebi yap almadım de ve iade tuşuna bas iade edicektir

      Yorumla
  • Eppton
    Eppton Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yurt dışı alışverişleri, bazı ürünlerde çok çok avantajlı oluyor. Ne aldığınıza göre değişiyor bu tabi.

    Wish alışveriş sitesi nasıl bir site?

    Wish gibi sitelerin kötü yanı ürünlerin geç gelmesi doğal olarak. Onun dışında bir de gelen ürünü beğenmezseniz iade/değişim sürecine girmeyi dahi istemiyorsunuz. Yurt dışına göndermeniz gerekiyor çünkü. Wish, siz ödeme onayını verene kadar satıcıya parayı geçmiyor. Sistemde tutuyor.

    https://www.youtube.com/embed/u4wxJ0Bn4WY

    Bu videoda nasıl üye olup, alışveriş yapabileceğini anlatıyor. Sana tavsiyem, sanal bir kartla yurt dışı alışverişlerini gerçekleştirmen. Kredi kartı bilgilerini paylaşman güvenlik açısından sıkıntı yaratabilir. Onun dışında diğer yurt dışı alışverişlerinde olduğu gibi burada da siparişin PTT kargo ile geliyor. Diğer büyük sitelerde olduğu gibi bu sitede de herhangi bir sorun yaşamazsın.

    3
    1 Yorumla
    • accounfor
      accounfor
      +1 yıl

      merhaba yorumu bayağa önce yazmışsınız ama ben yine de sorayım wish alış veriş sitesinden birkaç tane ürün aldım diyelim ki ama farklı satıcılardan aldım bu ürünler tek seferde mi geliyor yoksa türkiyedeki bazı sitelerde olduğu gibi her satıcı kendi ürününü ayrı ayrı mı gönderiyor?

      Yorumla
  • Parsemrah
    Parsemrah Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Arkadaslar wish den 2 kere alisveris yaptim gecen sene ve bu sene oncelikle sunu soylim site cok guvenilir bir site aldigim urunlerin ikiside super sikinti olsa bile para iadesi yapiyolar ve urun size kaliyo hedimiz olsun falan diyolar ayrica bu siteden en fazla urun alan siparis veren turkiye ve şu an halada turkiye birincili surdurmekte o yuzden turkiyeden gelen bir siparise yanlis yapacaklarinida dusunmuuorum.

    0
    3 Yorumla
    • derinkazakci
      derinkazakci
      +1 yıl

      merhaba ayrıyetten kargo ücreti ödeniyormu? 60₺ gibi bir miktar alışveriş yaptım ne kadar kargo öderim

      Yorumla
    • avernus
      avernus
      +1 yıl

      @derinkazakci açıklama kısmında tahmini gönderim yazar ve karşısında TL olarak fiyatı görebilirsin... Arada 5-10 lira oynayabilir yani ikamet ettiğin il gümrük kapısına ne kadar uzaksa bu fiyat maksimum 20 TL oynayabilir. Hiç sipariş vermedim ama mantıken böyle.

      Yorumla
    • melikefemutluluk
      melikefemutluluk
      +1 yıl

      ben sipariş veremiyorum ya hay allah bir sorun olştu diyo

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Güvenilir, gönül rahatlığı ile al. Ancak ürünler kaliteli değil, çok uzun sürede geliyor ve beklediğin gibi çıkmıyor ürün. Alırken çok ucuza, bir sürü işe yarar ürün aldım diye düşünüyorsun ama öyle olmuyor bu sebeple kozmetik, yaşlanma ve kırışık karşıtı ürünler vb. almanı asla önermiyorum. Telefon kılıfı, instax fotoğraf makinesi filmleri falan alabilirsin bak, baya çeşit var teknoloji konusunda ve ucuza geliyor.

    3
    26 Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      😊😊😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben ciddiyim. Benim işim e ticaret. Güvenilir o site.

      Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Yok, banada güvenilir geldide , haklı bulduğum için gülücük attım :) teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim Aylin.

      Yorumla
    • gkksk
      gkksk
      +1 yıl

      arkadaşlar wish sitesinde kayıtlı olan kart bilgilerimi nasıl silebilirim?
      kayıtlı kalmasını istemiyorum.. yardımcı olursanız sevinirim...

      Yorumla
    • esmakeskin
      esmakeskin
      +1 yıl

      Kapıda mı ödeme yapılıyor yoksa kredi mi istiyor birde kargo ücreti ne kadar alıyor

      Yorumla
    • hucum28
      hucum28
      +1 yıl

      Ne ali 2 ay oldu kışlık almıştım ne gelen var nede haber veren dönüyor AMG bunların asıl kafamı sikim

      Yorumla
    • Açelyaeda
      Açelyaeda
      +1 yıl

      Alışveriş yapiyormusun da sen cok eminsin kesin geliyormu

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      Yurtdisindan alsvers yapmak isteyenler riske girmeyin istedginizi getirrm sirket olarak kapida odemede mevcut

      Yorumla
    • Nurhan53
      Nurhan53
      +1 yıl

      Hangi kargo ile geliyo

      Yorumla
    • samettc
      samettc
      +1 yıl

      Hiç güvenilir değil neresi güvenli

      Yorumla
    • meryem2003
      meryem2003
      +1 yıl

      ben 9.90lık telefon için harici şarj aldım. gwlmezsede parayı gözden çıkarayım diyip aldım. hala ses soluk yok. firmadan çıktı mesajı geldi kargo şirketinin internet takipine yönlendirdi. hala öyle yazıyor.31 eylülde siparişim alınmıştı. ne kadar güvenilir. siz düşünün artık.

      Yorumla
    • mustafakorkmaz
      mustafakorkmaz
      +1 yıl

      Kargo ne kadar peki biliyormusun

      Yorumla
    • İpekonat
      İpekonat
      +1 yıl

      Ben cildim için aldım sivilce izi ve siyah bokta maskesi acaba bir sıkıntı olur mu hiçbir bilginiz var mı bu konuda?

      Yorumla
    • YakupAygun34
      YakupAygun34
      +1 yıl

      @mustafakorkmaz kargo altta yazan sürede geliyor 15 günde gelenlerde var ve 2 hafta geçinenlerin var

      Yorumla
    • pappatya24
      pappatya24
      +1 yıl

      benimde bir sorum var urun poskasaya geldi netten bankadan ødeme yaparken urunun ismi ne oldu gørunmez degilmi?

      Yorumla
    • Harman1986
      Harman1986
      +1 yıl

      Kardeşim ben sipariş vericem ama adres nerden kayıt yapılıyor bulamadım

      Yorumla
    • 16Fatma
      16Fatma
      +1 yıl

      WİSH türkçe olmuyor ürün aciklaması nı nasıl türkçe ayarlayabiliriz sepetimdeki ürünleri silmek istiyorum nasıl yapabilirim acıklarmısınız lütfen

      Yorumla
    • Excellentemuy
      Excellentemuy
      +1 yıl

      @16Fatma türkçe ayarlamayı denemedim ama silmeye sepette ürün adetin - basarsanız silersiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu sitede gayet iyi; https://www.diasporgomlek.com/

      Yorumla
    • EmreOrucc
      EmreOrucc
      +1 yıl

      Kesinlikle almayın tavsiye etmem 13 tane üründen 4 tane geldi ptt de sorumluluk almıyor bunu dikkate alın 2 ürün iadesi içinde 1 ay oldu ama para iadesi yapılmadı

      Yorumla
    • Nidanurçetin
      Nidanurçetin
      +1 yıl

      Arkadaşlar sepete ekliyorum KDV hariçtir diyor ben fiyatın ne olduğunu nasıl görücem?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burasıda güzel burayada bakın: https://www.gumusstore.com/urun-kategori/bayan/

      Yorumla
    • Esra0553
      Esra0553
      +1 yıl

      Ben wishten spariş verdm sipariş görünmuo hata oluştu dedi kartımın içindeki paranın hepsini çekmş napabilirim yardmm

      Yorumla
    • Ebrarkds
      Ebrarkds
      +1 yıl

      Ben alışveriş yapmak istiyorum telefon alcam 68 liraya dolarlamı satılıyo yoksa türk lirasımı lütfen cevap verin kendime telefon alcamda😇

      Yorumla
    • Ebrarkds
      Ebrarkds
      +1 yıl

      Hem de kredi kartıyla alcaktım onla bir sıkıntı olurmu😇

      Yorumla
  • szr34
    szr34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Wish sitesini takip ediyorum ama cesaretim yok sipariş vermeye bir kere müşteri hizmetlerini aradım... urunler hep yurt dışından geliyor... site sadece aracı ginderici firma göndermez se sıkıntı büyük en kötüsü kredi karti ile ödeme kapı da ödeme olsa nakit veya kredi kartı daha güvenilir olur... alış veriş yapan varsa haber versin lütfen

    1
    0 Yorumla
  • sems47
    sems47 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Ayrı zamanlarda 2 saat aldım, resimdeki gibi çıktı, sonra bir kaban aldım resimdeki gibi çıkmadı çok ince, çuval gibi birşey çıktı, oysa resimdeki bayağı kalın birşeydi, bilmiyorum giyim konusunda terddutlendim, neyse ürünler de teslim tarihinde geliyor zaten 2 gün gecikebilir

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

43

Cevap

37

Cevap

  • Wishmagduru
    Wishmagduru Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    SAKIN WISH UYGULAMASINDAN BIRSEY ALMAYIN. Size tavsiyem buradan hiçbirsey satın almayin. Ozellikle sınırlı sayıda yazan hicbir urunu almayin hani 4 tl yazip 2 tl kargo odediklerinizi zaten alamiyorsunun ayrica ne para iadeniz yapiliyor nede bir muhattap var. Ayrica diyelim ki bur urun siparis ettiniz urun icin gumruk vergisinide koyun. Ortalama 100 tl de 20 tl gumruk vergisi aliniyor. Hic bir urun icin garantileri yok ve musteri asistani diye birsey var surekli otomatik cevap veriyor. Sinir hastasi olmak istemiyorsaniz guvendiginiz bildiginiz sitelerden alisveris yapin hatta gidip yerinden gorerek alin 3 kurus fazla verin sinir hastasi olmayin. Ben bir hata yapip 87 tl mi kaptirdim bu dolandiricilara her gun iade ettik diyorlar 2 aydir bankayi hergun ariyorum ortada para falan yok. Daha yazacak o kadar cok sey var ki hatirladikca sinirleniyorum. Ayrica urun icin yorum yapan turk isimlerine dikkat edin sadece zamaninda geldi diyor kimse gumruk vergisinden bahsetmiyor kimse urunleri kotulemiyor. Birde urunu siparis ettiniz ornegin 10 tl tuttu o gunku dolar kurundan sana urunu satiyor ve eger iade olursa urun bir sinraki gun dolar alis kurundan size paranizi iade ettini iddaa ediyor. Benim basima geleni yaziyorum ornek olarak 11 Nisan 2020 de bir siparis verdim 6 tl, bir gun sonra 12 Nisan 2020 para iade ediliyor 5.60 tl olarak (ortada para falan yok onlar oyle yaziyor). Dusunun gunde 1000 kisi boyle birsey yapsa ve kesinti yapsalar 0.40 kurus gunde 400 tl yapar bedavadan para kazaniyorlar Yine ustune basarak soyluyorum kesinlikle sinirli sayida yazan hicbir urunu almaya tesebbus etmeyin kanmayin bu dolanditicilara. Siz siz olun SAKIN WISH UYGULAMASINI KULLANMAYIN.

    1
    0 Yorumla
  • giveme5
    giveme5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben kullaniyorum gayet iyi cok avantajli 1 kere urun gelmedi parayi geri verdiler sonra ürün geldi geri vermek isteyince hediyemiz olsun dediler
    Iyi bir site deneme amacli ucuz bisey alabilirsiniz
    Kod:cjxrxbqh kod ömürlük %50 ye kadar indirim oluyor sepette kullaniliyor

    0
    0 Yorumla
  • Sybel
    Sybel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben alışveriş yaptım aldıgm ürünler 1 ayda geliyor ama çok guzel özellikle aldıgınız ürünün yorumlarına alan kişilerin fotograflarına dikkat edin en dogrusunu onlar gosteriyor 4 yıldız ve üstünde olsun kvd harictir çünkü kdv ödenmiyor eve geldiginde herhangi kargo ücreti ödemiyorsun wishte satın al dediginde ne yazıyorsa o kadar.

    1
    1 Yorumla
    • Esra0553
      Esra0553
      +1 yıl

      Ben wishten spariş verdm sipariş görünmuo hata oluştu dedi kartımın içindeki paranın hepsini çekmş napabilirim yardmm

      Yorumla
  • aronis
    aronis Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    arkadaşlar sakın wish ten alışveriş yapmayın. ben 32v şarjlı matkap aldım. özelliklerin hepsi belirtilmişti. ürünü aldıktan sonra birkaç gün sonra ilandaki bilgiler ve görseller değiştirildi. matkap ucu yaptılar. ürünü iptal etmeye kalkıştım kabul etmediler. sitenin kendisi dolandırıcı. aliexpress sağlam bir firma.

    0
    0 Yorumla
  • ayacaaaaaan
    ayacaaaaaan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    ya ben bir şey sorucamm şimdi diyorlarki 35euro ve üzeri kdv olur benim anlamadığım o 35 lira ödersekmi yoksa 35 le euro ne kadarsa onu çarpıpda ondan fazla isemi kdv ödicem kısaca 105 try ödeyeceğim ürüne ek olarak kdv de ödeyecekmiyim bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler

    0
    0 Yorumla
  • geleceky
    geleceky Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    Evet ben kullanıyorum ve siparişlerim oldu güvenilir bir uygulama ali express gibi düşün sadece satılan ürünler farklı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hala ilgin devam ediyomu bilmem ama her ürünün kargo ücreti değişiyo 5 15 3 bazı ürünler ücretsiz
    örneğin

    gibi çok arkadaşım met etti ama daha kullanmak nasip olmadı bakıp bakıp duruyorum :D

    0
    0 Yorumla
  • yakuza1905
    yakuza1905 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok pahali.. İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

    3
    7 Yorumla
    • cokkısa1
      cokkısa1
      +1 yıl

      Butun urunleri bulabiliyomusun ordaki?

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      evet. ve daha fazlasını..

      Yorumla
    • Ayçaeda
      Ayçaeda
      +1 yıl

      Nerden bulabiliyorsun

      Yorumla
    • buzdenizi
      buzdenizi
      +1 yıl

      Super ozmn sndn nasil siparis vericez

      Yorumla
    • yakuza38
      yakuza38
      +1 yıl

      ewet ne isterseniz

      Yorumla
    • yakuza38
      yakuza38
      +1 yıl

      epostama yazablrsnz

      Yorumla
    • Yr3458
      Yr3458
      +1 yıl

      Istediginiz ürünü söyleyin derken fotoğrafını atıp bire bir aynısını temin etmekten mi bahsediyorsunuz yoksa misal çocuk elbisesi istiyorsam herhangibir elbisemi getiriyorsunuz çünkü fotosunu atıp istediğimiz şeyi temin etmeniz biraz zor degilmi

      Yorumla
  • ysnt0run
    ysnt0run Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Guvenilir bir site verdigi takip:numarası ile hem kendi sitesinden hemde ptt. gov dan yurt disi takip bolumunden takip:edebiliyosun yaklaşık 3 4 haftayi:biluyo ama değer

    0
    5 Yorumla
    • tubaklkn
      tubaklkn
      +1 yıl

      Ptt karogdan baktım ama ne tarıh nede adres görülüyor. 19 aralıkta gelmesı gerekıyordu fakat hala ulasmadı sizce normal mi?

      Yorumla
    • eysss
      eysss
      +1 yıl

      Neresei guvenilir yaa boyle kac yoruma aldandim. sakin almayinnnnn

      Yorumla
    • derinkazakci
      derinkazakci
      +1 yıl

      merhaba benim ürünlerim bu hafta gelcek 60₺ gibi bir miktar alışveriş yaptım kargo ücreti ne kadardır yardımcı olurmusunz

      Yorumla
    • Kullllllllll
      Kullllllllll
      +1 yıl

      @derinkazakci urununuz geldimi kargo nekadar aldilar

      Yorumla
    • Semaonur
      Semaonur
      +1 yıl

      Merhaba kargo ücreti hakkında bilgimiz var mi

      Yorumla
  • aqbash
    aqbash Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Wish den flash bellek aldım bi kaç gün içinde gelmiş olur. Ama bi arkadaşım kapıda senden bi daha para alıcaklar dedi. Sipariş verdiğim e postayı unuttum iptal de edemiyorum. Kapıda alınan ücret nedir?

    0
    0 Yorumla
  • Perdeci
    Perdeci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben wish ten ürün almak istiyorum daha güzel bir site bulamıyorum fakat ailem kapıda ödeme olsun diyorlar ben güvensemde onlar güvenemiyorlar kapıda ödemesi var mı acaba çok acil cevaba ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      malesef kapıda ödeme yok ama ben kefilim yani iade alırsın begenmezsen hatta beğendlsende ürünü almadım de uade ederler

      Yorumla
  • denizinöyküsü
    denizinöyküsü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    bende wishden ürün aldım ama daha gelip gelmiceği mechul değil ve ürün aidesi yaptım paraları geri ödencekmi onu merak ediyorm var mı öyle aranzda ben gibi yapan :( bu seferde tedirgin oldum ya da öyle iade verilmezse ne yapabilirim

    0
    2 Yorumla
    • Esra0553
      Esra0553
      +1 yıl

      Ben wishten spariş verdm sipariş görünmuo hata oluştu dedi kartımın içindeki paranın hepsini çekmş napabilirim yardmm

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      hiç sıkınti etme ben en az 25 ürün aldım elime geçince iade ettim sonuna kadar aldım paramı guvenilir bir site

      Yorumla
  • Murat_Zanoğlu
    Murat_Zanoğlu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Wish, Ebay aliexpress gibi hertürlü sitelerle ilgili bilgim var, gümrük vergisi, kargo bedeli bunlara dikkat edin. Almadan önce bana yazın ben aklınızda kalan soruları yanıtlamaya çalışayım :)) iyi alışverişler

    0
    12 Yorumla
    • Hnurrr
      Hnurrr
      +1 yıl

      Meraba ben bişi beğendim ama nası gelicek korgosu nedir bilmiyrm şüpheliyim

      Yorumla
    • Yr3458
      Yr3458
      +1 yıl

      Hangi sitelerden alisveris yapabiliriz ticaret amaçlı uygun fiyatlı ve kaliteli olan tabi birde güvenilir önerileriniz varsa lutfen yazarmisiniz

      Yorumla
    • Mücokune
      Mücokune
      +1 yıl

      Ya ben wish den 10 $ a ceket alsim para iadesi istedim ve şu mesaj geldi "ürünün bedelini sana iade ettik ilk ödeme yöntemine dair 5-7 gün zaman tanı." Bundan sonra benim üzerime düsen sey nedir yani geri göndermek zorunda mıyım veya göndericeksem hangi adrese ve gümrük için yüksek miktarda fark verir miyim? Cevaplarsan çok teşekkür ederim benim için çok önemli. ..

      Yorumla
    • kuddusiessss
      kuddusiessss
      +1 yıl

      @Mücokune para iadeni yaptilar mi ürün sende mi kaldi

      Yorumla
    • Bordo-260
      Bordo-260
      +1 yıl

      Murat kardeşim,
      Wish ten bakıyorum,
      Kdv hariç fiyatı bu kadar diyo,
      Kdv dahil fiyatı ne kadar bilmiyorum,
      Nasıl olucak.

      Yorumla
    • Aslihan03
      Aslihan03
      +1 yıl

      Merhaba murat bey elbise alicam wish sitesinden44 tl diyor tahmini gonderim 12 tl diyor 56 tl mi urunun fiyati +kdv kac tl olue yardmci olur musun bilginz varsa

      Yorumla
    • Sybel
      Sybel
      +1 yıl

      @Aslihan03 Aldığınız urun 44 tl + 12 tl kargo ücreti size toplam 56 tl ye geliyor kvd veya başka bir ücret ödenmiyor

      Yorumla
    • Anildenz
      Anildenz
      +1 yıl

      Ben 5 tane telefon kılıfı alacam herbiri 3 tl bide telefon kamerası için zoom alacam 20 tl ama kdv hariçtir diyor KDV nekadar gelicek yardımcı olurmusunz

      Yorumla
    • Ali553
      Ali553
      +1 yıl

      Ebay dan 200 $ lık alışveriş yapıcam da gümrüğe ne kadar para ödemem gerekir? Yardımcı olursanız sevinirm

      Yorumla
    • Adfjlşljhvcxcbnk
      Adfjlşljhvcxcbnk
      +1 yıl

      @Anildenz aldınız mı bende alıcam oradan ama kdv geçersiz diyor?

      Yorumla
    • Merom3rr4
      Merom3rr4
      +1 yıl

      Ben yaklaşık 24 liralık alış veriş yaptım kaç ister kargo
      Üçok

      Yorumla
    • Bcjvhkkcccc
      Bcjvhkkcccc
      +1 yıl

      Kdv ne kadar oluyor. Kdv hariç diyorlar. Bide türk lirası olarak çıkıyor karşıma kargo geldiği zaman euro ya dönüşmez mi?

      Yorumla
  • GizliPrens
    GizliPrens Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Wish alışveriş sitesi dolandırıcı asla alışveriş yapma tavsiye etmiyorum kasımın 22 sinde verdiğim siparişim hala gelmedi Colifornia dan geliyormuş. Paramın iade edilmesini istedim hiç kimse ilgilenmiyor telefon numarası bile yok.

    0
    2 Yorumla
    • mimi88
      mimi88
      +1 yıl

      Paran iade edildi mi? Yahut sipariş ulaştı mı eline? Ben sipariş verdikten 3-5 sonra yorumları görüp siparişi iade ettim umarım para iadesi yaparlar. Teşekkürler

      Yorumla
    • mimi88
      mimi88
      +1 yıl

      Paran iade edildi mi? Yahut sipariş ulaştı mı eline? Ben sipariş verdikten 3-5 saat sonra yorumları görüp siparişi iptal ettim umarım para iadesi yaparlar. Tesekkürler 😊

      Yorumla
  • melikemutlu
    melikemutlu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    neler aldım neler 35 gün geçti hala gelmedi adresime gelmesini bırak türkiyeye gelmemiş daha ürünler. mağazalara mesaj attım en az 10 tane her birine geri dönüş yapanda olmadı. tamam ürünler güzel ucuz ama elime ulaşmadıktan sonra ne önemi var

    0
    3 Yorumla
    • donutaşığı
      donutaşığı
      +1 yıl

      aldıklarınız 70 euroyu geçerse gümrüğe takılma sıkıntısı var , alışveriş yaparken bunlara dikkat edilmeli...

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

      Yorumla
    • Ayçaeda
      Ayçaeda
      +1 yıl

      Ürünlerin geldimi memnun kaldınmı bide mağazalar nasıl mjs atinmı

      Yorumla
  • asyaalien
    asyaalien Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Wish. com'dan mı bahsediyorsun? Benim ordan çoooook uzun bir istek listem var ama bende güvenilirlikten emin değilim. Sana gelen cevaplar baya iyi , gaza geldim. Deniycem :))

    0
    19 Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Aynen ama kargo ücreti çok gibime geliyor... Sipariş verirsen bana da haber verirmisin :))

      Yorumla
    • asyaalien
      asyaalien
      +1 yıl

      bir tane sırt çantası , bir ceket , bir de clip küpe sipariş ettim 13 Agustos'ta. Eylül'ün 3'ünde gelicek diyorlar. Yarın son gün. Gelirse haber vericem mutlaka

      Yorumla
    • seoulkore010
      seoulkore010
      +1 yıl

      yaptıysan bana habr verin lutfen

      Yorumla
    • ffzummrutff
      ffzummrutff
      +1 yıl

      ne oldu sizin siparişler? kargo parası ne kadarmış

      Yorumla
    • asyaalien
      asyaalien
      +1 yıl

      Benim kargom dün geldi ^_^ Sırt cantası dün geldi. Ceket normalde 3'ünde gelmeliydi , gecikicek diye mail attılar ve 5 tl hediye karti verdiler. bir tek küpe daha gelmedi. O da ayın ortasinda gelicekmiş. Ben şahsen çok memnunum arkadaşlar. Eğer daha fazla sorusu olan veya eşyaları görmek & kalite kontrolu yapmak isteyen varsa az09. darcystyles@gmail. com adresime mail atabilirsiniz :) Ben tavsiye ediyorum ★

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

      Yorumla
    • öylesinebiri678
      öylesinebiri678
      +1 yıl

      Fiyatla ilgilisorum var acil yardm

      Yorumla
    • YakupAygun34
      YakupAygun34
      +1 yıl

      @öylesinebiri678 nedir

      Yorumla
    • Emreyasinxhbdbd
      Emreyasinxhbdbd
      +1 yıl

      @YakupAygun34 50 tlyi geçerse kargo parası ucretsizmi

      Yorumla
    • fatih4285
      fatih4285
      +1 yıl

      Kesinlikle alma 380 tl iademi yapmıyorlar, üstelik ürünler gelmedi

      Yorumla
    • BarbaroSaa
      BarbaroSaa
      +1 yıl

      Merhaba. Her ürünün kendine göre bir gönderi ücreti var minimum 4 tl olarak. Ürünün boyutu ve pahalılığına göre değişiyor. Ama alışveriş siteleri içerisinde en güveniliri diyebilirim. %100 müşteri odaklı. Denemek için bir sipariş ver ve geldikten sonra beğenmedim diye belirtip paranı iade iste sorgusuz sualsiz iade ediyorlar. Saygılar :)

      Yorumla
    • Hasretrr
      Hasretrr
      +1 yıl

      @fatih4285 gerçekten mi

      Yorumla
    • Hasretrr
      Hasretrr
      +1 yıl

      @BarbaroSaa sen nerden biliosun

      Yorumla
    • Zübeydewish
      Zübeydewish
      +1 yıl

      Kargo ücreti ne kadar acaba

      Yorumla
    • Aleynakcan
      Aleynakcan
      +1 yıl

      Wishten kontür paleti aldım gelir mi sizde gümrük yasaklanması falan var diyolar

      Yorumla
    • Seymamihri
      Seymamihri
      +1 yıl

      @Zübeydewish şuanda 4 tl

      Yorumla
    • Ypr27
      Ypr27
      +1 yıl

      Size tavsiyem aliexpress hem güvenilir hem ne aldığınızı görüyorsunuz ben wish kullandım sizi yanıltıyorlar mesela arabayı gösterip bijon anahtarı veriyorlar

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      @Ypr27 dikkat ederek alırsan boyle ortada kalmazsın

      Yorumla
    • merveeeeee10
      merveeeeee10
      +1 yıl

      ya arkadaşlr kimisi beğenmiş kimisi sövmüş hanginize güvenelim bir z şimdi?

      Yorumla
  • yalnızlık01
    yalnızlık01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    oooo ben belki 50 kalem malzeme sıparısı verdım ve hepsınıde sorunsuz teslım aldım
    eger alısverısten korkan varsa bana gelsın

    0
    4 Yorumla
    • xrabias
      xrabias
      +1 yıl

      Bilgilerimi doğru yazıyorum ama kabul etmiyor

      Yorumla
    • sedakocacik
      sedakocacik
      +1 yıl

      Merhaba toplu alışverişte her kalem için ayrı kargo ücreti alıyo aynı dükkandan almak istiyoruz bunun çözümü yok mu

      Yorumla
    • Zübeydewish
      Zübeydewish
      +1 yıl

      Kargo ne kadar tutuyo acaba

      Yorumla
    • eshter
      eshter
      +1 yıl

      oktay bey normalde pyasa değeri 3 ila 6 bin tl değerindeki bir ürünü sadece gönderim ücretü olarak 9 tlye sipariş vermek istiyorum fakat üsüne kdv dahil deyil bu durumda &20 den hesaplandığı için 10.81 gibi bişey tutuyor doğru mu hesapladım yoksa 9 tl ye almak için svinirken kapıya geldiğinde 500 600 veya daha farklı bir rakamla karşılaşabilirmiyim

      Yorumla
  • kochaliI
    kochaliI Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Güvenilir bir siteye benziyor, fiyatları da iyi, dene gitsin:)))

    0
    4 Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Aynen aynen :)

      Yorumla
    • kochaliI
      kochaliI
      +1 yıl

      Sen al, iyise bizde alalım?:))

      Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Okiii 😊

      Yorumla
    • samettc
      samettc
      +1 yıl

      Denemeyin hemen şimdi yanimda istedigim kaban istedigm gibi değil kazak kadar h hatta daha ince

      Yorumla
  • Deniz_1998
    Deniz_1998 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Arkadaşım Wishden alışveriş yapıyor ve ürünler istediği gibi geliyor. Ben pek fazla güvenemiyorum. Ama almak istediğim ürünler var. Sizce güvenmeli miyim?

    1
    3 Yorumla
    • Sltnztrk
      Sltnztrk
      +1 yıl

      Ben 500 liraya liste yaptım tam ödeyeceğim 250 kitab tahmini gönderimi çıkarttılar 750 lira ödeyecektim bu babasının saçma geldi ama herhangi bir deneyimim yok kapıda ödenen seçeneği olmaması da ayrı bir tereddüt sebebi

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      Şimdi sana detaylı anlatıcam iyi bak senden çok tecrübem var o kesin bu yöntemle para ödemeden alabiliyosun yani kısmen ürünü bul açıklamasına bak ve ne yazdıgını anla sana elmas diyip sopa gönderiyorum yadaa ekran kartı diyip şans çekilişı gönderiyo olabilirler onu okumadan alma ve resimlerindekibson resime bak bunlar önemli ilk bölüm şimdi geldik giyisi alımına giyisi ya da beden seçebilecegin şeylerde resimlerin birinde boyutlandırma olur kendine alıyosan üzerinde metreyle ya da bir iple ölçerek ona gore al şimdiuu geldik urünü bedavaya getirmeye satın almayı tamamla ama satınalma yaparken her ürüne ayrı ödeme yap çünkü puan geliyo birlikte alirsan 1 kere geliyor bu bedava indirim almanın birinci kismı sonra urün eline geçti diyelim siparis gecmisine gir ve ürüne gel sonra orda souyomu bak urünü aldınmi diye sormuyosa sıkınti yok ama soruyosa almadım diyeceksin sonra destek tuşuna basıp bidaha almadım diyeceksin ve iade istiyorum diyeceksin ve 7 gün içerisinde iadei almış ürün elinde😊

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      @Sltnztrk ve indirim için puan toplamıs oldun şimdi elinde az para kaldi diyelim puanlarıma gir sonra puanının yettiği kadar olan indirimi al ve doyasıya kullan

      Yorumla
  • dilarairmakk
    dilarairmakk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Wish de cok begendigim urunler var fakat emin olamiyorum kart numarami verp vermemekte. Bazi yorumlarda cok guzel bazi yorumlrda dolandirici yaziyor gercekten cozemedim?

    1
    1 Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

      Yorumla
  • musti66
    musti66 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Esim birlikte olmayi sevmiyor acaba nasil sevdirebilirim

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      wishte eve güzel böyle bir oyuncak yolla sen anladin neyse hadi ben kacar

      Yorumla
  • duygu71
    duygu71 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    ben bikaç gün önce yaptım bekliyorum taksit olmaması uzun sürede gelmesi ve açıklamaların yabancı olması kötü ama model çeşidi çok fazla

    0
    0 Yorumla
  • Beyzanuraydın
    Beyzanuraydın Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Merhaba bende ürün aldım bi sürü mesala efsane indirim varken 150 tl lik ayakabı 4 tl di aldım öyle bi sürü şey gelir demi ne zamana gelir 24 ocak diyor bi ürüne diğer ürüne de 18 aralık

    0
    0 Yorumla
  • CanNZ
    CanNZ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ya boş yapmaın ya be bir kuruş bile vermedim yaptığım alışverişlerdee gidin ürünü alın sonra ürün gelmedi sonra iade istiyorum bu kadar sorarlarsa gönderminizde sorun olabilir bana ürün gelemdi

    0
    0 Yorumla
  • ozguranis
    ozguranis Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Wish ten siparişiniz geliyor fakat kartınızdan bir süre sonra fazla para çekiyorlar sakin sipariş vermeyin kart bilgilerinizde dahil hiçbirşey vermeyyin

    0
    0 Yorumla
  • Nidanurçetin
    Nidanurçetin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Arkadaşlar wishte sepete ekliyorum KDV hariçtir diyor ben fiyatın ne olduğunu nasıl görücem? Ve 4tl dediği şeyler gerçekmi?
    Yardımcı olursanız sevinirim.

    0
    0 Yorumla
  • Cemilesahap
    Cemilesahap Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Merhaba ben bugün alisvris yaptim mama diye wish güvenliği ileymis ama 50tl üzeri ödeme yok diyordu 11dolar fark aldi ne demek se anlamadim yaptigim alışveriş 125 tlydi

    0
    2 Yorumla
    • Kullllllllll
      Kullllllllll
      +1 yıl

      merhaba urunler in toplu mu geldi yoksa ayri ayrimi geldi hepsini ayri kargo mu odediniz benim urunler hep farkli gunlerde yola cikti gorunyo hepsini ayrimi kargo vercem acaba bide tam kargo ucreti nekadar odediniz

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      @Kullllllllll hepsi ayrı kargo ancak ürünü aldıktan sonra iade esdip paranızı alabilirsiniz

      Yorumla
  • abdulheyy
    abdulheyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kesinlikle güvenilir ben sürekli alıyorum ama bir aya geliyor tabikide ama kessin gelir yanlış gelirse anında para iadesi ustelik urun de sende kaliyor

    0
    4 Yorumla
    • Yr3458
      Yr3458
      +1 yıl

      Tamam da konusunda hassas insanlar için helal olmaz para iadesi var ama ürün bende kalacak ben aldigim bir ürünü iade etmek istiyorum çok çok farklı bir ürün gelmiş iade yi gerceklestireceklerine dair sistem mesaj gönderdi ama ben ürünün ben de kalmasını doğru bulmuyorum iade etmem lazım nasıl geri göndericem

      Yorumla
    • kuddusiessss
      kuddusiessss
      +1 yıl

      Bende bir ayakkabı aldım ama aldığım ürünün farklı modeli gelince email attım para iadesi yapıldı diye cevap verdiler ürün bende mi kalacak

      Yorumla
    • abdulheyy
      abdulheyy
      +1 yıl

      @Yr3458 Evet ürün sizde kalıyor diye biliyorum

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      ürün bizde kalıyor ben bböyle para odemeden aliyorum

      Yorumla
  • NEVİSTA
    NEVİSTA Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    birkaç ürün aldım yeni gelmeye başladı. Bir ürün istediğim renk ve bedende gelmedi iade edeyim dedim hediyemiz olsun diye cevap gönderdiler.

    para iademi bekliyorum. kargo süresi 1 ayı buluyor

    0
    2 Yorumla
    • Ayçaeda
      Ayçaeda
      +1 yıl

      Para iadesi yaptılarmı peki

      Yorumla
    • Nurhan53
      Nurhan53
      +1 yıl

      Hangi kargo ile geliyo

      Yorumla
  • hucum28
    hucum28 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    2 ay oldu gelmedi AMG paraya yazık oldu kış günü kazak mont almıştım Bot falan yalan oldu dönüyorum giyecek bir şey kalmadı bu wish ta AMG asıl kafamı skim

    0
    1 Yorumla
    • Gokceeer
      Gokceeer
      +1 yıl

      Meraba ben de alışveriş yapacaktım siteden ürünler gelmiyor mu

      Yorumla
  • gkksk
    gkksk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    merhaba... alışveriş yaparken kart bilgilerini verdim peki bunu kayıtlardan silmek için ne yapmam gerekiyo kart bilgilerim sitede kayıtlı kalmasını istemiyorum.. yardımcı olursanız sevinirim..

    0
    1 Yorumla
    • gkksk
      gkksk
      +1 yıl

      ve 24 kasımda verdim siparişi halaa gelmedi...

      Yorumla
  • kbraaa96
    kbraaa96 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben alışveriş yapıyorum gayet güzel ürünler tek sorun geç gelmesi 30 35 günde geliyor bunu göze alıyorsanız kullanmalısınız bence kargo ücretleride her ürünün açıklamasında yazıyor gayet uygun :)

    0
    3 Yorumla
    • 38üyeismikullanımda
      38üyeismikullanımda
      +1 yıl

      kübra arkadaşım bu sitede kargo ücreti tam belirtilmemiş tahnmini sen hatırlıyorsan bir yazsan iyi olur.

      Yorumla
    • Açelyaeda
      Açelyaeda
      +1 yıl

      Aldıklarınin hepsi geliyormu

      Yorumla
    • 6301gül
      6301gül
      +1 yıl

      Kübra hanim urunlerunizdenn memnunmusunuz cunku fiyat 3 sen satin al bolumunde 6 oluo

      Yorumla
  • berkhanak
    berkhanak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Güven ile alacagıma kannat verdim tessekürler fakat benim 500 tl lik bir sepetim var ne kadar oderim ortalamada olsa cevap verebilirmisiniz teşekürler.

    0
    0 Yorumla
  • seoulkore010
    seoulkore010 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Arkadaşlar bnde pek güvemiyorum açıksacaı sanırım yurtdsı malları bunllar ama gerçekten çok guzel ürünleri var alısşveriş yapan ya da yapacak olan varsa acil banada ulaşsın. :\

    0
    4 Yorumla
    • bgulbgg
      bgulbgg
      +1 yıl

      Beh ordan alisveris yapmak istiyorum ama güvenilir mi bilmiyorum bilen varsa söylesin

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

      Yorumla
    • Murat_Zanoğlu
      Murat_Zanoğlu
      +1 yıl

      Biz bikaç defa yaptık kız arkadaşım için, gayet güvenilir site ancak kargo biraz geç gelebiliyor... Ayrıca ürünü almadan önce yorumlara ve yıldıza dikkat et. Yorumlara bak, ürün görseldeki gibi mi yoksa sahte mi kaç yıldız vermişler alanlar ne diyor oku sonra al. Ben öyle yaptım.

      Yorumla
    • Kullllllllll
      Kullllllllll
      +1 yıl

      @Murat_Zanoğlu kargo ucreti nekadar aldilar

      Yorumla
  • sevgihuzur
    sevgihuzur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bende aldim urunlerim 1 ayda geldi ama mali guzeldi ucuz olmasinq ragmen sadece aciliyeti olmayan seyler almqn lazim

    1
    2 Yorumla
    • Açelyaeda
      Açelyaeda
      +1 yıl

      Devam ediyomusun hala almaya peki

      Yorumla
    • Ayçaeda
      Ayçaeda
      +1 yıl

      Kaç ürün almısdın?

      Yorumla
  • baydante
    baydante Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    iyibey var bak o daha güzel

    1
    5 Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Biliyorum orayı saol yinede de benim aklıma kargo ücretleri takılıo. yurt dışı ne de olsa :S ürün fiyatları çok uygun çünkü

      Yorumla
    • baydante
      baydante
      +1 yıl

      ben hokey ve beyzbol kartları almıştım zamanında işe yaramıştı :)

      Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Kargo ücretini hatırlıyomusun :)

      Yorumla
    • baydante
      baydante
      +1 yıl

      coloradodan gelmişti paypaldan aktarma yapmıştım seçenek olarak international diye bir seçenek olması lazım orada yazar hatırlamıyorum yardımcı olamayacağım kusura bakma :)

      Yorumla
    • Aylinayliaaa
      Aylinayliaaa
      +1 yıl

      Okiii saol :) bakaım tekrar :)

      Yorumla
  • RakışişesindekiHamsi
    RakışişesindekiHamsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Wish de kart numarasi 3 haneden fazla girilmiyor nasil yapicaz alis verisi?

    0
    0 Yorumla
  • anasininmikahi
    anasininmikahi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben biliyorum orayı her şey çok ucuzdur ama pek güvenip bişey almadım denense

    0
    0 Yorumla
  • Peripellam
    Peripellam Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ya ben urun aldim kartimdan limitim gitti odeme bekleniyo filan diyo odedim seyi neden odeme bekleniyo diyo

    0
    0 Yorumla
  • Birnur24
    Birnur24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Arkadaşlar bu wist sitesinden alışveriş yapicam mesela 5try felan yazıyor bu 5tl mi demek yani? bide geliyormuş nereden geliykr

    0
    0 Yorumla
  • öylesinebiri678
    öylesinebiri678 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Toplam sipariş tyzan yerimi yoksa *yaklaşık... Yazan yerimi ödüyoruz bide turk parasıyla odeniyomu kargo ne kadar bilen varsa yardımcı olsun lütfen

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      kargo boyuta göre değişir ancak geçmiş siparişler bolümünden ürünü aldıktan sonra destek istetin falan yazıyo bas ona ürünü almadım de iade iste ama bunu hep yap hiç para ödememiş oluyosun paranı veriyosun 1 ay sonra alıyosun ve urün gelmis oluyo tavsiye ederim

      Yorumla
  • saidim
    saidim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bende 1haftadan fazla oldu siparişleri me ama daha gelmedi 7araliga kadar gelir yaziyor sizce gelirmi ilk defa denedim

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      ürünün gelmiştir herhalde

      Yorumla
  • Mücokune
    Mücokune Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güvenilir yurtdısından geldiği icin uzun sürüyor fakat burada o modeller yok ve uygun fiyatlarda ben alışveriş yaptim güvenilir kolay gelsin..

    0
    4 Yorumla
    • herşeyebirşey
      herşeyebirşey
      +1 yıl

      Merhaba ben bir şey sormak istiyorum kaç tl ürün aldın ve en sonunda kaç tl ödedin

      Yorumla
    • Mücokune
      Mücokune
      +1 yıl

      @herşeyebirşey 32 tl gibi biseydi kargo farkıyla falan 35 e geldi

      Yorumla
    • özgeyavuz
      özgeyavuz
      +1 yıl

      Peki başk bisey aldinmi nnasıl aldin ne kadar farkla odeme yaptın? TTL yazıyı ama dolarlami odeme yapılıyor acaba?

      Yorumla
    • Gokceeer
      Gokceeer
      +1 yıl

      Bnde alışveriş yapmak istiyorum ama diğer arkadaşlar guvenilir degil dolandırıcı sitesi falan diye yorum yazmışlar

      Yorumla
  • kakulemaakule
    kakulemaakule Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok güzel ürünler var hep tereddüt ediyorum sitede 5lira yazıyor ama satın al diyince o 5lira 35lira oluveriyor

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      o kargo parası ile öyle oluyo ama diğerlerine dediğim gibi al ürünün takip kısmındaki destek kısmına ürünü almadım de sonra iadesini al ama bu işlemi ürün eline geçtikten sonra yap

      Yorumla
  • Açelyaeda
    Açelyaeda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Arkadaslar wish den alış veriş yapmıs olan var mı beni bilgilndirsn lutfen baya bişey alıcam cunki guvenemiyorum ya gelmezse

    0
    4 Yorumla
    • Açelyaeda
      Açelyaeda
      +1 yıl

      Yardimcı olun lütfen

      Yorumla
    • JuRacuL3
      JuRacuL3
      +1 yıl

      arkadaşlarım yapıyor buyrun

      Yorumla
    • yakuza1905
      yakuza1905
      +1 yıl

      İstediginiz ürünü bana söyleyin guvenli sekilde getirirm kapida odemede mevcuttur... yakuza_sergen_1905@hotmail. com.. Riske girmeyin boşa mailden ulasablrsnz bana

      Yorumla
    • samettc
      samettc
      +1 yıl

      Yapmayın kardesim.,,

      Yorumla
  • esrasren
    esrasren Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    aklı olan almaz istediğim kaban gelmedi onun erine dandik bir ceket geldi sabahtandır geri iade için uğraşıyorum

    0
    2 Yorumla
    • ezocan73
      ezocan73
      +1 yıl

      İade edebildiği?

      Yorumla
    • ezocan73
      ezocan73
      +1 yıl

      İade edebildinizmi?

      Yorumla
  • Tadem
    Tadem Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    ebay sitesinde bır yıl içerisinde en fazla 5 esya alma hakkınız var acaba wish sitesindede bu kural geçerlimi bilginiz var mı?

    0
    0 Yorumla
  • BarbaroSaa
    BarbaroSaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çook uzun süredir Wish kullanıcısıyım. Gördüğüm en müşteri odaklı site. Gözünüz kapalı girin..

    1
    4 Yorumla
    • felinafelina
      felinafelina
      +1 yıl

      Siz ciddimsiniz ben neden o halde dolandırıldım! wish ten 3 tane saç aksesuarı aldım 1 yıl geçti ne ürünlerim geldi nede ücreti iade ettiler. Uzak durulması gereken bir site bazı arkadaşlar elime ulaştı demiş ama benim yaşadığım durum bundan ibaret.

      Yorumla
    • Hasretrr
      Hasretrr
      +1 yıl

      @felinafelina gerçekten dogrumu soyluyorsunuz

      Yorumla
    • lotus111
      lotus111
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
    • lotus111
      lotus111
      +1 yıl

      bende çok memnunum

      Yorumla
  • Ayazzz18
    Ayazzz18 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben wish ten 6 parca sipariş verdim altı parca toplam 50 tl tutuyordu ve 6 parçanın 6sida

    0
    0 Yorumla
  • Desinity
    Desinity Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    wish ile ilgili akliniza takilan soru varsa burdan sorabilirsiniz.

    0
    1 Yorumla
    • Muratgulumgil
      Muratgulumgil
      +1 yıl

      Merhaba buradan alışveriş yapacam ama KDV hariç bu KDV oranı ne kadar

      Yorumla
  • Firuzeg
    Firuzeg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Wishten elektronik eşya sipariş verirsem güvenilirmidir acaba alan varmıdır?

    0
    0 Yorumla
  • Doguu05
    Doguu05 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Wish de kredi karti posta kodunu onaylamiyor banka karti diye mi? Yardimci olabilecek var mi?

    0
    0 Yorumla
  • Harman1986
    Harman1986 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Arkadaşlar birisi yardımcı olsun sipariş verecem ama adresimi nerden kayıt yapıyorum

    0
    0 Yorumla
  • tugce050
    tugce050 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    wıshden alısverıs yapan arkadaslar kdv ne kadar odenıyo ortalama bılgı verır mısınız

    0
    1 Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      kdv yok

      Yorumla
  • Damlasu344444
    Damlasu344444 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mesela ben bir çıt çıt begendim 12 tl yazıyor turk lirasımı yoksa 12 € mi

    0
    1 Yorumla
    • bilirkişi01
      bilirkişi01
      +1 yıl

      try türk lirası

      Yorumla
  • Duygusevinç
    Duygusevinç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ya arkadaşlar wishde kapıda ödeme var mı acil yardımcı olurmusnZ

    0
    3 Yorumla
    • Asikrall1
      Asikrall1
      +1 yıl

      Kapıda Ödeme yok ama ürün geldi ve istediğin gibi olmadığını gördüğünde paranı geri iade ediyorlar üstelik üründe sende kalıyo bizzat ben bu şekilde birden fazla iade aldım en geç 14 iş gününde paraviadesini alıyorsun

      Yorumla
    • CanNZ
      CanNZ
      +1 yıl

      @Asikrall1 helal olsun bir ben yapıyorum sanıyodum bayağıdır valla en az 500 tl geri aldım djdhd

      Yorumla
    • Peripellam
      Peripellam
      +1 yıl

      @CanNZ ya bakarmisiniz ben urun aldim karrimdan limit giiti ama bana soyle birsey geldi odeme bekleniyo diye mesaj geldi ben odedim

      Yorumla
  • kubilaykoparan
    kubilaykoparan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Türk parasıyla 650 tl civarında alış veriş yaptım gümrük vergisi alınıyor mu

    0
    0 Yorumla
  • Anildenz
    Anildenz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Wish de KDV dahil değil diyor KDV ücretinin ne kadar olduğunu bana biri açıklayabilirmi

    0
    0 Yorumla
  • Oguzrre
    Oguzrre Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ark wish te kapıda odeme gibi bisey var mı bilenler varmı?

    0
    0 Yorumla
  • Ozkan014
    Ozkan014 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kart numarasını yazamıyorumm neden olabilir acabaa?

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Wish alışveriş sitesini bilen, daha önce alışveriş yapmış olan var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Wish alışveriş sitesi kullananlar? 12 cevap verildi
Wish den alışveriş yapan var mı? 7 cevap verildi
Wish Alışveriş Sitesi? 7 cevap verildi
Temudan alışveriş yaptınız mı nasıl bi alışveriş sitesi? 8 cevap verildi
Amazon sitesinden daha önce alışveriş yapan var mı? 3 cevap verildi
Cepsesuar sitesinden alışveriş yapan var mı? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨