Şubeden biri wp üzerinden mesaj atamaz şirket telefonları buna müsade etmez aramaları gerekir şirket telefonları ile ben kargo operasyonu yönettiğim süreçte böyle bir şey yaşamadım yasatmamda.
Ben kendm verdim sistemleri yoktu haftasonu. Pazartesi siz gönderir misiniz ben gelemem bir daha dedim. Yani atması normal sadece tc lazım mıydı onu merak ettim
Haftasonu sistemleri var, size yalan konuşulmuş ve pazar çalışmaları olmaz cumartesi yarım gündür. Tc önemli tabii ki önemli ama daha önemlisi gönderici ve alıcı bilgileri hem işlem yapmadan kargo alınmaz bu birer saçmalık öyle şey olmaz.
Ya alla alla bizde biliyoruz bunları herhalde ben sadcee tc lazım mı onu sordum neyi sorguluyorsun Gittim sistem cidden yoktu almıyorlardı rica ettim bıraktım pazartesi siz yapın dedim numaramı bıraktım alıcı bilgisi bıraktım. Sadece tc istemek için bugün yazdılar doğru mu değil mi onu sordum Ne müge anlıya bağladın kardeşim
İyi ki kargocuda çalışmış sktiğimin slağı gelmiş burda bilmişlik taslıyor. bir soru sorduk tc lazım mı değil mi gerisinden sana ne lavukk? Defol hadi şimdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Şube adresi öğren oradan işlem yaptır wp üzerinden değil
O ayrı olay wp üzerinden olması zaten şubeden biri
Şubeden biri wp üzerinden mesaj atamaz şirket telefonları buna müsade etmez aramaları gerekir şirket telefonları ile ben kargo operasyonu yönettiğim süreçte böyle bir şey yaşamadım yasatmamda.
Ben kendm verdim sistemleri yoktu haftasonu. Pazartesi siz gönderir misiniz ben gelemem bir daha dedim.
Yani atması normal sadece tc lazım mıydı onu merak ettim
Haftasonu sistemleri var, size yalan konuşulmuş ve pazar çalışmaları olmaz cumartesi yarım gündür. Tc önemli tabii ki önemli ama daha önemlisi gönderici ve alıcı bilgileri hem işlem yapmadan kargo alınmaz bu birer saçmalık öyle şey olmaz.
Ya alla alla bizde biliyoruz bunları herhalde ben sadcee tc lazım mı onu sordum neyi sorguluyorsun
Gittim sistem cidden yoktu almıyorlardı rica ettim bıraktım pazartesi siz yapın dedim numaramı bıraktım alıcı bilgisi bıraktım.
Sadece tc istemek için bugün yazdılar doğru mu değil mi onu sordum
Ne müge anlıya bağladın kardeşim
Ulan sana müge anlı diyen biri mi var sana doğru bilgi vermeye çalışıyorum gevsek ne tantana yapıyorsun sktr git ne yapıyorsanız yapın
İyi ki kargocuda çalışmış sktiğimin slağı gelmiş burda bilmişlik taslıyor. bir soru sorduk tc lazım mı değil mi gerisinden sana ne lavukk? Defol hadi şimdi
gerek yok n11 trendyol gibi firmalara ver ama kargocular dolandırır seni.
TC ne alaka anlamadım. Ben de telefon numarası, adres dışında bir şey istemediler.
Çocuk acaba bana yazmak için mi istedi diye kararsız kaldım bende
Bence vermeyin, gereksiz bir şey. Aynı zamanda önemli.
Atma sallasın bir şeyler
Hayır. TC vermek zorunlu değildir vermeyin.
alırken de istiyor
TC ye gerek yok
verme