Kargolarım bana ulaşmadan geri dönüyor, bu durumu siz de yaşıyor musunuz?

Kargolarım bana ulaşmadan geri dönüyor, bu durumu siz de yaşıyor musunuz?
Dünden önceki gün bir kargom için iade işlemi başlatılmış. Bugün öğrendim başka bir kargom için de aynı şekilde. Kısacası bana hiçbir şey söylenmeden geri gönderilmiş. Keşke bir mesaj felan atsalardı, şubede gelin alın diye. Kargo dağıtıma çıkıyor mesajı alıyorum, elime kargo gelmiyor sonra iade oluyor. O gün teslimata yetişmeyenler geri mi gönderiliyor yoksa artık teslimat mı olmuyor? Gerçi farklı firmalar hala teslimat yapıyor. Bu durumu başka yaşayan var mı?
Evet 😕
Hayır 😏
Kargom yok 😜
Başka bir şey yazıcam 😎
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kargolarım bana ulaşmadan geri dönüyor, bu durumu siz de yaşıyor musunuz?
Cevapla