
Evet 😕
Hayır 😏
Kargom yok 😜
Başka bir şey yazıcam 😎
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kargo dağıtıma yetişmiyorsa, sonraki güne devreder. Kargo çalışanları herhangi bir sebepten dolayı kargoyu adrese ulaştıramazsa, şubeye götürülür. Kargo şubede “3 gün bekletilir” Bu süreçte şubeye gidip alabilirsiniz. Kargo alınmaz ise iade süreci başlar.
Kargo takibi için alışveriş yapılan satıcı önemlidir. Satıcı SMS ile bildirim vs. gibi özellikleri aktif edebilir. Aksi halde kargo çalışanının inisiyatifine bağlıdır. Yani sizi “arama yükümlülüğü” bulunmuyor. Tüm sürecin kargo takip kodu üzerinden takip edilmesi gerekir.
Sadece eğer kargo takip kodu yoksa, iş değişebilir. Bir de siz sürekli evde olduğunuz halde iade işlemi yapıldıysa, şikayet bildirebilirsiniz. Sürekli karşılaştığım durumların bir özetiydi. 🙂
Olay aynen öyle ben sürekli evdeyim, dağıtım mesaj geliyor sabah ama akşama kargo ulaşmıyor. 2 gün sonra da öğreniyorum ki kargo iade edilmiş. E bana mesaj gelmedi tekrar?
Evet aynısı bana oldu pazartesi günü. aldığım gitarı iade etmek için sürat kargoya verdim çarşamba geri getirdiler iade edeceğim müzik marketiyle telefonda konuştum bugün tekrar kargoya verdim umarım bir an önce işlem onaylanır ve param iade olur çok yoğunluk varmış bu karantina günleri dolayısıyla.
Bir kez yaşamıştık şikayet ettik şimdi kargocu kapıyı açmadan gitmiyor 😜😜
oluyor evet
Cevap
16Cevap
Benim kargomda bana sorulmadan geri iade edilmiş çok şaşırdım.
Hala d&r kargom gelecek biri eksik olarak yola çıktı. Biri hala siparişler hazırlanıyor görülüyor.😂😂
Korona yüzünden öldü üstad normalde iki güne kalmaz elime gelirdi. Şimdi ürünün biri 2 tane olarak biri eksik, diğer kargo ise hala sipariş hazırlanıyor diyor.
Ben çok uğraştım bununla şikayet ettim hepsini asla böyle bir şey olmuyor evde yoksam bile komşuya bıraktırıyorum
Bu yüzden işyeri adresine istiyorum. Kargolar iş adresine dağıtımı öncelikli yapıyorlar. Şahsi kargom olmasına rağmen şirket adını yazdığım için de birine teslim etmeden gitme şansları yok🤭
genellde evde bulamadık deyip şubeden almak zorunda bırakıyolar. ama ben bişey geleceği zaman takipten bakıyorum sürekli
Corono gunlerinde bana geldik yoktunuz yazmislar kapiya:/
İstanbul içi kargom tam 8 günde geldi normalde 1 günde gelen kargo yani inanılmaz yoğun :)
Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadım.. yani bir bilgim yok malasef.
Haha sayısız online alışveriş yaptım benden başka herkes bu sorunu yaşadı herhalde
Valla ilk defa oluyor ona şaşırdım bu süreçle alakalı saneımm
şikayet et herkes kargoya dadandığı için ilgilenmeden kabul edilmemiş işlemi yapıyorlar.
Evet çok sık karşılaştığım bir sorun bu ve aldığın internet sitesinin müşteri hizmetlerini ara şikayet kaydı oluştur ilgilenirler
Aynı durum benim başıma da gelecekti. Ama neysek kargoyu gönderen emniyet genel müdürlugu olduğu için kargo şirketinde kaldı. Gidip aldım bende
3 haftadır gelmedi kitaplarım. Hep aldığım yerden aldım ama nedense daha ulaşmadı
twitter da yapıştır cimer e yaz
Hayır hiç öyle bir şey yaşamadım.
Merhabalar. Hangi firma?
Ptt ve mng
Deneyelim bakalım 🙃
11 gündür trenyol kargom tedarik aşamasında
Kargom yok
Surat5 kargo yapıyor bunu
Valla sürat değil bu sefer 😂 PTT ile mng
Bana sürekli evde yoktunuz diyorlardi kameradan bir baktim gelen giden yok
O çok komik ve sık oluyor kimse gelmiyor nedense. bir arkadaşıma yurtiçi kağıt yağıştırırkn denk gelmiş demiş verin burdayım felan adam ne dese beğenirsin yanımızda değil 🤦♀️😂
Yaa onlarinda cok zor işi allaj yardimcilari5 olsun
Orası öyle tabi de en azından ekmek parası. çalışmak isteyip çalışamayan dara düşen çok insan var şu dönemde
Oda çok garip ben kargo bolge sorumlusu iki kişiyle konuştum eleman bulamiyoruz gelen kaçıyor diyorlar
bana 4 günde geldi
4 ne ki 14 günde de geldiği oldu ama bunlar iade olmuş benim haberim yok bile 🤦♀️ Neyse sağlık olsun 😂
Hayır, yaşamıyorum
Canları cehenneme telefonlara bakmiplar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?