Arkadaşlar bundanım olsun istiyorum çok mu şey istiyorum?

Sizce de dobermanlar çok güzel değil mi?
Bir gün bende alacağım...
Ama behlül (kedimiz) var. 🤦🏻‍♀️
Arkadaşlar bundanım olsun istiyorum çok mu şey istiyorum?
Arkadaşlar bundanım olsun istiyorum çok mu şey istiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
İsterim isterim çok isterim
Güncellemeler
+1 yıl
Çok istiyorum 😭😭
Arkadaşlar bundanım olsun istiyorum çok mu şey istiyorum?
Cevapla