Az çok fikir verir.. eski kız arkadaşımı beyaz eşya satan teknoloji markete götürdüm 80 bin TL ilk beyaz eşya beğendi 15 bin TL sırf tv tuttu.. hani ortada evlilik filan yok he zarf attım şeç beğen diye de atmaz olaydım.. almaya alırım bu eşyayı sıkıntı değil de sana almam be güzelim dedim içimden 1 ay sonra yol verdim.. tek neden buda değildi 24 yaşında bir ergen hala olamamis. .36 yaşında adamım kafam cekmedi bogDu sıktı bunalttı beni.. spor yapma onu giyme gömleğin dugmrlerini kapat bilmemne. . aklıma geldikçe içim sıkılıyor yahu offfff offf
En İyi Cevaplar