
Güncellemeler
+1 yıl
Hanimlar cevappp

Vall bizim evdeki tost makinesi ayni gorevi yapiyor , sen en iyisi iyi bir tost makinesi al daha kullanisli:)
Bende alacaktm ama baktım tost makinası aynı işi fazlasıyla yapiyor ekmek kızartma makinası gereksiz kalıyor
Annem almis ssimdi napim bunu
Ben sadece su isitici istemistim bunu da almis
Bissuru sey almis guzel ama fazla esya sevmiyom
İhtiyacın olan başka bişey varsa onunla degistir ben evliyim tost makinasını baya kullniyorz ekmekte kizartiyorum hiç gerek yok gerçekten
Katiliyorum gercekten... ya da birine hediye edebilirim... sirf goruntusu guzel die gerek yok bence
Benmde tost makinam bu renk 💜 güzel ama sadece güzel diye gerek yok evet
Hangi marka
Korkmaz en iyisi bnce
Netten baktim cok guzel
Eşimle biz iyice arastrmadan almıyoruz bekarken annemlrde de bunu kullanıyorduk daha iyisi yok bence
Arzum da iyi diyorlar ona baktiniz mi
Tüm markalarda baktık fiyat performans ürünü olarak tost makinasında korkmaz iyi daha önceden de kullndigimz için biliyorum
Minimalistler ekmek kızartma makinesi kullanamaz diye bir kural yok yani
Ya tamam genel olarak gerekli. mi bosa yer kaplar mi diye soruyorum
Benim çok kullandığım bir cihaz değil hatta hiç kullanmadım diyebilirim çünkü gerek duymadım. Nereye koyduğumu hatırlamıyorum
Cevap
1Cevap
Minimalist nasıl olunur kitabı al önce sen😂😂
Komik
Evet komik minimalist olmak istiyorum nedir ya o bir hayat tarzıdır. Kafa yapısıdır. Öyleysen öylesindir değilsen O-LA-MAZ-SIN eğreti durur😃
Oolmak istiyorum diye bir cümle mi kurdum once soruyu doğru oku sonra akıl ver. Minimalist nasıl bir yaşam tarzı çok farkındayım sen rahat ol
Hiç de eğreti durmuyor valla bu kavram bu kadar popüler olmadan bile ben hep fazla eşyalarımı ayıklardım, gereksiz işlevsiz eşyaları elden çıkarırdım. Az ve öz eşyayla daha huzurlu olduğumun farkındaydım.
Burdaki sorum nasıl minimalist olurum değildi. Şimdiden çeyizime gereksiz eşya koymak istemiyorum ve kararsızlığımı dile getirerek bir soru sordum. Bu makineyi kullananlar ne düşünüyor bilmek istedim.
Minimalistlik benim ruhumda var, içimden gelen bir şey çok şükür
Son cümleni oku bir daha istersen😂 burdan ne çıkıyor acaba. Mimarım bu arada minimalizmin alasını bilir seni de bu konuda ezer geçerim. Boşa artistlenme bana yemezler😂😂😂
‘Bunu evimde tutarak da minimalist olabilir miyim ‘ diye sormuşsun üşenmedim kopyaladım bak😃
HHAHAAHA KİBRİNDEN GEÇİLMİYORSUN MİMAR OLMUŞSUN AMA İNSAN OLAMAMIŞSIN SEN ASIL SORUYA ODAKLANMAYIP İŞİNE GELENİ CIMBIZLA ÇEKERSİN. MİNİMALİZMİ SENDEN OĞRENECEK DEĞİLİM. SEN MİMAR OLMADAN ÖNCE İNSANLARA TEPEDEN BAKMAMAYI OĞREN MAAZALLAH DİKTİĞİN GÖKDELENLERDEN YERE ÇAKILIRSIN. HEM DİYOR MİNİMALİZM OLMAK NEDİR (SORUMU ÇARPITIYOR) HEM DE BURDA ARTİSTLİK YAPIYOR.
Sorumu o şekilde sormak istedim ve sordum minimalist nasıl olunur diye sormadım Allahtan kafası çalışan akıllı insanlar akıllı cevaplar vermiş
Minimalist olmak için mimar olmak mı gerekiyormuş hahahahaay ne kadar cahilsiniz minimalizm islamiyetin özünde zaten var yeni bir şey değilx senin gibi cahiller ise bunu yeni çıkmış bir kavram zanneder universite mezunu olmakla minimalizm oğrenilmez. Bu insanın içinde olmalı. Burdan yazarak anlaşılmaz.
Dedi bilir kişi😂 islamda minimalizmin olduğunu biliyormuş ama hakaretin olmadığını bilmiyormuş😂 ahahaha merak etme sen üniversite diye kafana taktığın yerde yapı örneklerine yakın mimarlık tarihinden başlanmıyor kabeden başlanıyor 😂😂😂😂 altın oran var bak onda da onu da öğrettiler 😂😂 minimalizmi anlaman için felsefesini de bileceksin ama nerde neyse iyi güldüm😃 teşekkürler hayatta başarılar sana ama kitabına bak bir derim yine orda minimalistler şunu alır şunu almaz diye yazıyormuş diyollaar
Hakaret edene hakaretle cevap veririm mucux canım
Kibirliye karşı da kibirli görünmek gerekir* 😚
Bayan insanların eksiğini arayıp dalga geçerek egosunu tatmin eden çok bilmiş 😁
Bilgini insanlarla dalga geçerek değil okuyarak pekiştir daha çok oku daha az konuş , boş tenekeden çok ses çıkar misali 😁😁😁😁😁
İnsanlar okusun diye yırtma kendini sen kendin oku daha çok kibirlen😁
Hakaret yok kitabını al dedim ben sen kendin kompleks yaptın verdin coşkuyu😂 üstüne bir de mimarım diince iyice bir coştun. Neyse insanları ezme değil de en tahammül edilemez insan tipi cahil cahil işin felsefesini bilmeden konuşup bir de ukalalık yapmaya çalışan.😂 bu kadar bozulacaksan Adam gibi sorsaydın ‘minimalistlere ekmek kızartma makinası gerekli mi’ diye konu başlığı yaparsan böyle dalga konusu olursun. 😂😂😂😂
Buraya eglenme amacli giriyorum soruyuda bu sekilde sormak istedi canim. Sen insanlari kucumseyerek ezer gecerim. diyerek hakareti baslattin.
Burda tek dalga gecen sensin diger yorumlarda da buna takilip espiri yapan oldu hak verip guldum gectim ama sen bana tepeden bakamazsin.
Isi makaraya vurmak. var bir. de. egonu tatmin etmek. icn dalga gecmek var
Universiteli cahil olmanin caresi de yok gibi. Her seyi bildigini sanir. Asil bilgelik hicbir seyi bilmedigini bilmektir.
Ne ego tatmini ya seninle ego tatmini yapsam ne yapmasam ne? Dalga geçen ben hakaret eden sen ben olanı söyledim ve dalgayla. 2 gün sonra minimalistler kettle kullanıyor mu diye sormada 😂😂😂 bak hala dalga geçiyorum hakaret yok sakin😃
Sen dalga geç diye sordum gülmek için bir nedenin olur hayatında başka heyecan yok belli ki 😁 sorarsam mutlaka dalgaya beklerim seni
Minimalistliğin bozulur.
Hahahahha
Hay minimalist yazmayaydim asil soruya kimse odaklanmiyo
Tovbe
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar