Kahvelerinin aromaları çok güzel ama bir türlü köpürmüyor arkadaş. Sorun bende de değil çünkü diğer yaptığım kahveler 1 parmak kaymak bağlıyor. Şekil 1A da görüldüğü gibi. Şekil 1A
şu an köpürmüyor demene cidden şaşırdım. Kahve dünyasının türk kahvesi tam kıvamında; ne çok ağır ne çok hafif bir kahve. Ayrıca her yaptığımda olması gerektiği gibi köpürüyor, hatta Mehmet Efendi’den bile fazla köpürüyor. Kahve makinenden mi kaynaklanıyor acaba?
Aynısı o da el yapımı bunlar modaymış zamanında demek ki benimde annemin çeyizinden bana hatıra... Kahve dünyasından kahve almadım hiç ama şöyle yapmayı dene; Soğuk soda koy su yerine bollll köpük oluyor
En İyi Cevaplar