Düğünde takılan altın takıları günlük hayatta da takmaya devam eder miydin?

Düğünde takılan altın takıları günlük hayatta da takmaya devam eder miydin?
Ben ve şıkır şıkır altın bilezik.. hayal dahi edemiyorum açıkçası 😄 hele ki taze gelinlerin taktığı ata lirasını..
Belki zarif olsa şöyle ikicik çiftlerdim 😋 ama yok ya takmam sanırım.
Sen olsan takar mıydın?
Hanımlar Beyler, takanları gördüğünüzde ne düşünürsünüz genelde?
Güncellemeler
+1 yıl
İmkanı olan taksın bence ya 😃 sonuçta kimsenin niyetini bilemeyiz. Of şıkır şıkır canım fena altın çekti he şimdi 🤤
Yok mu şöyle aşiretten tanıdıklarınız falan ya. Aklım çok pis karştı şu an neyse...
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu "Alışveriş & Hediyeler"e taşıyıp bana bu güncellemeyi zorla yaptıran arkadaş, ya çok acemisin ya da bilemedim ne karın ağrın var. Şurada iki eğlenelim dedik onun bile tey.. Sırf bu el alışkanlığınız yüzünden hem üyelerden tepki alıyorsunuz hem de biz modların adlarını lekeliyorsunuz. Normalde gereksiz ve takılmaması gerektiği düşünülen bir mesele ama resmen paylaşım sahiplerinin emeğine hakaret benim açımdan. Neyse ki olum ya da olumsuz tatminkar cevap bekliyorum bakalım.
Neyse😋devambiz
Düğünde takılan altın takıları günlük hayatta da takmaya devam eder miydin?
Cevapla