Yok mu şöyle aşiretten tanıdıklarınız falan ya. Aklım çok pis karştı şu an neyse...
Neyse😋devambiz

düğününden takıları kalan çamaşır ipine bile assa garip karşılamam :)
hevesdir merakdır
zaten bozdurmadan saklayabilen ne kadar yeni evli var ki :)
Bazen düşünmüyor değilim; şu aşiret gelinleri ne altın kemerli diye 😃
aşiret damadı :)
yok hiç benlik degil :)
etmiyorum merak :)
rewerans fm :)
recalar fm😋
Yani günlük hayatta çeyrek altınla mı gezeyim :D
Arma niyetine olabilemez mi ki ıhıhıss
Günlük olarak bir iki bilezik veya yüzük yeterli.
Diğerlerini gerektiğinde, gerekli yerlerde takarım.
Beğendiğim takılar varsa takarım, neden takılmasın süs eşyası mı onlar? (Çeyrek yarımlıklar harici)
Teşekkür ederim
🌸🐥
Cevap
4Cevap
Altın hiç tarzım değil ya 🤦♀️ bana boşuna takmasınlar 😂
Alt tarafı altın mal mülk bugün var yarın yok, bence düğünde takılan en büyük altın, altın kalpli bir eş
İyi güzel hoş diyorsun da imkan varken iki şakırdatmak lazım gelmez mi ki 😋 helalinden..
Tabiki gelir lakin altın gibi umutla parlayan gözlerin de şakırdamasa bile parlıyor :)
Ayy bazıları yürüyen kuyumcu gibi geziyor😂 hayatta takmam ben
Kizim yürüyen para diyoruz biz ona 😂
Hyr takmam satarım 😃
Kızım altın bu 😋 satılır mı hiç
... noli bana ya!
Hayır, takmam. Altın sevmiyorum zaten.
Köyde falan takarlar da şehirde zor.
Takmam zarif takılar Severim🌸
Takani gorunce cok komik geliyor bana
Takarım 🤭
2. Güncellemeye bakar mısın?
Takarım tabikide
Takmazdım
Hayır.
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar