Merhaba değerli arkadaşlarım. Hediyenin tabiki hepsi değerlidir pahası biçilemez ama günümüzde biraz dengeler değişmiş gibi :) herkes maddiyatın bir birim daha fazla olduğu şeye dikkat çeker olmuş. Oysaki Emek verilen hediyeler daha çok değerli olmalı :) peki size göre el ile işlenip yapılmış, el Emeği şeyler mi daha değerli yoksa maddi değeri olan pahalı eşyalar mı?
El emeğinin yeri çok ayrıdır ya. Düşünsene, o tamamen seni düşünerek, vaktini harcayarak bir şeyler yapmış. Yaparken tepkilerini hayal etmiş falan... Tabi bu bizim de değer verdiğimiz insanlar için geçerli, diğerleri konu dışı :D
Aldığı hediye takının gerçekmi imitasyonmu olduğunu sormak için kuyumcuya gidenini gördüm öyle bir devirdeyiz. Tartışmasız kişinin kendi emek verdiği şeyler
Bütün sorularına yorım yaptığım için kusura bakma ama görüş yorumların açık değil galiba x perim yetmiyor mesaj atamıyorum senden bekliyorum dedim ama bildirim gelmiyor galiba sana
Bu daha çok kişinin sana verdiği değerle alakalı bence. Çünkü onun gözünde değerin varsa el emeğin de olsa pahalı birşey de olsa kıymetli olur ama değerin yoksa pek birşey fark etmez
Tabi ki el emeği. Uğraşıp, zamanını ayırmış, içine sevgisini katmış. Gidip birşeyi almak çok kolaydır. Ama onu yapmak, onun için yaratmak apayrı bir olay.
Parayla alıyor veriyor ama manevi değer verip yorularak sevgiyle yapılmış her zmn anlamlı olur 😉ama parayla manevi anlamlı şeylerde alabilir koca ayıcıklardan bshsetmıyom😁😁
En İyi Cevaplar