Neyseki butik adialakasiz bisiydi :D
Trendyol kargo paketinin uzerine "urun icerigini" yaziyor mu?
Neyseki butik adialakasiz bisiydi :D
Alt tarafı bı prezervatif yani abla ne gerek vardı o kadar şeapmaya eczaneden marketten alsaydın nedir oradan sipariş vermene sebep
Indirim kuponu vardi hesabimda onu kullanmak icin trendyoldan aldim
Stoklamak icin aldim. Evde zaten vardi ama fiyati surekli yukseliyor 🤦♀️ bazen eşime sakasina yumurtaliklarimi mi aldirsak falan diyorum fiyatlari gordukce
Yorum yapamayacagim hep bu sekilde tercih etrim daha once
kargoda bişi yazmaz ama meraklı arkadaşların sorar mutlaka :D
Aman kargoda yazmasinda. Ic camasiri felan diyip gecirtiririm onlari
ya bırak da erkek alsın onu da :)
siz bunları bu kadar tembelliğe alıştırıyorsunuz işte
Ya indirim kuponu vardi hesabimda. bugun son gunuydu, kupon bosa gitmesin diye aldim 😂
Yok yazmaz sadece firmanin adi yazar😄😄😄
Hi iyi bari firma adi farkli bisiy😂
Iyi bari
Cevap
9Cevap
Yok yazmıyorlar merak etme
Oleey
biri görürse inkar et. sonuçta pipin falan yok
Hahshwhhahw 😂
Hem de bedenine kadar yazıyorlar S-M-L diye
Sen hangi beden aldın
Standart beden🤦♀️
Standartı neymiş ki
Ben L aldığımdan 🙈🤫🤭
Hayır belli olmaz. Hangi çeşit aldın?
Neden hangisinden aldigim merak edildi anlamadim baskasi da sormus🤦♀️ okey zero
süper en iyisini almışsın.
aldın mı ürünü?
Evet
en iyisini almışsın tebrik ederim bu arada. Daha önce denedin mi hiç?
yazıyor yazmak zorunda zaten faturası olmadan taşıyamazlar faturanın üstündede yazıyor oda üstüne yapışık poşetin içinde geliyor ve çok düzgün okunuyor
☹️☹️☹️☹️
ara ben şubeden alacam telofon ihbarlıya çevirin de
Yazmazlar
Super
Hangisinden aldın
yazmazlarda bunu neden partnerin almadı
Indirim kuponu vardi hesabimda onu kullanmak icin trendyoldan aldim
Anladım kusura bakmayın
Yazmiyorlarrr korkma
Ay cok iyi
Yazmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar