


sizce hangisi? Ve beğenir mi? Yani sıradan değil diye böyle bişey düşündüm.



Birinci daha güzel gibi. Ama çok güzel bir hediye gerçekten. Ama fiyatı baya var
Bunlar arasından 2. si güzel ama ilgi alanı falan mı?
Pek emin değilim aslında ama daha önce karakalemle resmini çizmiştim el becerim var portreye 7 yıldır hala evinde odasında saklıyor. Gömlek almıştım. takım tutmuyor takımla ilgili bişey alsam. yani hoşuna gider diye düşündüm. bide aslında arabasında araba maketi var ordan esinlendim
Cevap
4Cevap
İkinciyi al
Ahşap görünümlü olan şık duruyor.
1 ve 2 arasında kalmıştım bende
2 yi al
bir erkek olarak 2. Diyorsunuz yani bende 1 ve 2 arasında kalmıştım ama
İlki güzel
İki veya üçüncü
Bitane seçecek olursak?
Kaca aliyon
270
Ne kadar
Ay teşekkür ederim ama hiç gerek yok sağolun yinede
Gerek yok teşekkür ederim diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar