Hepsi çok iyi çok güzel bayıldım arkadaşım için bakacağım kesinlikle kesinlikle hediye fikri oldu çok sagol
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sanırım alacağım harika bir hediye olacak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel olmuş teşekkürlerrrrr
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
En güzel hediye sevdiğini söylemektir. Tamam hediye de güzel ama günümüzde hayat daha da zor artık pahalı ve alım gücü düştü. İnsanlar zor geçiniyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öneriler içini teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Faydalı alirim belki ama küçük hediyeler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunlar çok güzell daha önce bikaç kez sosyopix hediyelerinden aldım ve biçok kişiye önerdim harikalar♠
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Paylaşım için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yılbaşının benim için bir önemi yok o yüzden hediye vermek gibi bir niyetim de yok ama teşekkürler yine de🌠
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Anı albümü üzerine düşünceler varken, anıların olmaması sorunsalının gündeme gelmesi😄 Bir başka hediye bulmalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teşekkürler yazdıklarınız için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kime hediye alacağım keşke sevseydi beni
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hediye kutusunu tercih ederim. Kişiye özel ve anlamlı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel bir paylaşım ama hediye alman kimseye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Keşke birisi bana bunlardan hediye etme ama neeerrdeeeee
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
sevgilime fenebahçe formasıııı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hoş urunler ama kimsem yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Olsa iyi olurdu.. Vermek almak güzeldir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yeni yıl için hediye mi buldum teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Keşke sevgilim de bana bunlardan alsa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Öneriler için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yeni yilda hediyelesmenin önemi nedir tam olarak?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok güzel hediye önerileri. Paylaşım için teşekkürler.😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hepsi süper öneriler. Kişiye özel kupa alma fikri her zaman aklımda
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teşekkürler önerirler için.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
teskurlerr oneriler icinnn
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Güzel öneriler olmuş, ben hediye konusunda kararsız olan kısımdayım, hediyeleri aylar öncesinden düşünmeye başlarım :D Bu sene bulamamıştım, fotoğraflı yılbaşı ağacına bayıldım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Elbette kar kuresii her yılın eskimeyen hediyesi
teşekkürler bilgi için :)
Resimleriniz için Sosyopix yanınızda hatıralarınızı unutmamak için saklayın, mutlu anlarınızı ölümsüzleştirin.
Süper öneriler 😎 beğendim
Fotoğraflı yılbaşı ağacı güzelmiş.
zencefilli kurabiye almak isterdim yilbasinda sevdiklerime ben
karar vermedim bakalım almayı düşünüyorum
Öneriler için teşekkürler.
Sevgiliyle yılbaşı kutlamadım ki
#Hükümdar
25 yaşına geliyorum daha bir kere bile yılbaşı görmedim sevgiliyle şaka gibi 😂
Paylaşım için teşekkürler
Kartlari eskisi gibi guzel
Ne yazık ki para yok... Ama olsa çok güzel olur
Öneriler için teşekkürler
Elinize sağlık güzel öneriler
Bu ekonomide elde yapım şeyler 😂
Saat kolye ayakkabı mont Polar gözlük bileklik yüzük kemer gibi şeyler alın işte ne bilem kanka xp6 versin
Bu fotoğraf askıları harika!
Bunlar süpeeer teşekkürler 🙏🏻 #sosyopix
Hepsi muhteşem gözüküyor alsam bile verecek kimse yok
elinizee sağlıık 💜🌺 çok beğendimmm
Hepsi çok iyi çok güzel bayıldım arkadaşım için bakacağım kesinlikle kesinlikle hediye fikri oldu çok sagol
Sanırım alacağım harika bir hediye olacak
Güzel olmuş teşekkürlerrrrr
En güzel hediye sevdiğini söylemektir. Tamam hediye de güzel ama günümüzde hayat daha da zor artık pahalı ve alım gücü düştü. İnsanlar zor geçiniyor.
Öneriler içini teşekkürler
Faydalı alirim belki ama küçük hediyeler
Bunlar çok güzell daha önce bikaç kez sosyopix hediyelerinden aldım ve biçok kişiye önerdim harikalar♠
Paylaşım için teşekkürler
Yılbaşının benim için bir önemi yok o yüzden hediye vermek gibi bir niyetim de yok ama teşekkürler yine de🌠
Anı albümü üzerine düşünceler varken, anıların olmaması sorunsalının gündeme gelmesi😄
Bir başka hediye bulmalı
Teşekkürler yazdıklarınız için
Kime hediye alacağım keşke sevseydi beni
Hediye kutusunu tercih ederim. Kişiye özel ve anlamlı.
Güzel bir paylaşım ama hediye alman kimseye
Keşke birisi bana bunlardan hediye etme ama neeerrdeeeee
sevgilime fenebahçe formasıııı
Hoş urunler ama kimsem yok.
Olsa iyi olurdu.. Vermek almak güzeldir
Yeni yıl için hediye mi buldum teşekkürler
Keşke sevgilim de bana bunlardan alsa
Öneriler için teşekkürler
yeni yilda hediyelesmenin önemi nedir tam olarak?
Çok güzel hediye önerileri. Paylaşım için teşekkürler.😊
Hepsi süper öneriler. Kişiye özel kupa alma fikri her zaman aklımda
Teşekkürler önerirler için.
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
teskurlerr oneriler icinnn
Güzel öneriler olmuş, ben hediye konusunda kararsız olan kısımdayım, hediyeleri aylar öncesinden düşünmeye başlarım :D Bu sene bulamamıştım, fotoğraflı yılbaşı ağacına bayıldım.