özellikle yazlık bölgelerde satılan bileklikler, tabi sahtesi. çünkü onca charmın bir arada olduğu gerçek gümüşü 10-20 liraya almak tabi mümkün değil. çok beğeniyorum ben bunları, bir arkadaş var ondan da epey öğrendim. o minik boncuk gibi görülen şeylerin - aslında charm deniyor- anlamları var. yani özel tarihlere göre katalog vs geliyor, onu geçelim. mesela özünde aslında zincirini alıp, sonra zamanla charmları biriktirmekle başlıyormuşsun. her bir charm alışına özel bir anlam yüklüyormuşsun; diyelim ki işe başladın, kendine gidip zincirini yanına da bunla anlamlandırdığın charmını alıyorsun. sonra ya hediye ya da yine kendin yavaş yavaş özel anlarına kendince anlam katarak biriktiriyorsun. güzel bir şey. ancak arkadaş bizim türklerde bu mantık yok, almışken tüm zinciri charmla dolu almak istiyorlar diyor. neyse sonuç olarak, birkaç ay daha beklemek zorundayım, sonra benim de olucak. çünkü işe başlicam ve ilk charmımın anlamı bu olucak!
Kaliteli ve şık bir aksesuar. Tasarımı çok güzel. Kolda gayet güzel duruyor. Saatle birlikte kullanımı da güzel. Tek tavsiyem açma kapama icin biraz daha pratik olmalı.
pandora farklı bir tarz, modası hiç geçmeyecek bir renk, aradaki pembe de maviyle beraber daha da bir hoşluk katmış, kullanımı da kolay, kendiniz açıp, kapatabiliyorsunuz, hertürlü kıyafet ve saatle de kombin edilebilir.
demin trendyoldan Pandora Moments Düz Klipsli Bileklik bileklik siparişi verdim. çok ama çok beğendim. hemde 925 ayar gümüşmüş. çok beğendim gerçektende.
trendyoldaki mağazalarına baktımda hem çok şık hemde çok uygun fiyatları var. yeni yıl hediyesi alıcam anneme. iyi ki burada gördüm. bende anneme ne hediye alsam diye düşünüyordum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Güzelmiş hepsi sevgilim olursa alırım 😅
Muhteşem cnmm çok güzel x
Altın bileklik istiyorum mücevher olmasa da olur
Mücevher almak bencede en guzel hediye
Ben Pandora ürünlerine bayılıyorum
hepsi cidden çok güzelmiş kendime alayım
Yıldız kolye çok güzel görünüyor
Onlara sevgimi hediye edebilirim 😁
özellikle yazlık bölgelerde satılan bileklikler, tabi sahtesi. çünkü onca charmın bir arada olduğu gerçek gümüşü 10-20 liraya almak tabi mümkün değil. çok beğeniyorum ben bunları, bir arkadaş var ondan da epey öğrendim.
o minik boncuk gibi görülen şeylerin - aslında charm deniyor- anlamları var. yani özel tarihlere göre katalog vs geliyor, onu geçelim. mesela özünde aslında zincirini alıp, sonra zamanla charmları biriktirmekle başlıyormuşsun. her bir charm alışına özel bir anlam yüklüyormuşsun; diyelim ki işe başladın, kendine gidip zincirini yanına da bunla anlamlandırdığın charmını alıyorsun. sonra ya hediye ya da yine kendin yavaş yavaş özel anlarına kendince anlam katarak biriktiriyorsun. güzel bir şey. ancak arkadaş bizim türklerde bu mantık yok, almışken tüm zinciri charmla dolu almak istiyorlar diyor.
neyse sonuç olarak, birkaç ay daha beklemek zorundayım, sonra benim de olucak. çünkü işe başlicam ve ilk charmımın anlamı bu olucak!
Bayıldım ben bunlara ben de çok isterim bi Pandora
Mücevher hediye edecek sevgili kaldı mı bu hayatta
Afilli hediye teşekkür ederiz
Çok güzeller kız arkadaşıma almayı düşünüyorum.
Kaliteli ve şık bir aksesuar. Tasarımı çok güzel. Kolda gayet güzel duruyor. Saatle birlikte kullanımı da güzel. Tek tavsiyem açma kapama icin biraz daha pratik olmalı.
Gönül ister alalım, çokta güzeller ama fiyatlar uçtu gitti. El yakıyor.
1. çok hoşmuş.
Bunu hak eden biri hayatımda olduğunda alabilirim.
pandora farklı bir tarz, modası hiç geçmeyecek bir renk, aradaki pembe de maviyle beraber daha da bir hoşluk katmış, kullanımı da kolay, kendiniz açıp, kapatabiliyorsunuz, hertürlü kıyafet ve saatle de kombin edilebilir.
Küpe bileklik hepsi çok güzelmiş
güzel takılar eline sağlık
Güzel ama bazıları biraz abartı gibi...
Hepsine ayrı ayrı hayranım
En iyisi her zaman tabiki PANDORA. 😎👍
Güzel güzel ama para yok nasıl alalım
Değeride düşmez hediyenin güzel
Hepsi birbirinden güzel 5 numara benim çok hoşuma gitti
Sevgilime alabilirim. Bayağı şıkmış ve bayağı da uygun
fiyatlarda fena değilmiş güzellerde...
Ooo bunlari alan olur mu acaba hepsi muhtesem
aaa benim istediğim modelden seçeneklerde yok ya :P :D :D :D
Çok güzelmiş gerçekten modeller
Niye ucux bunlar zamsız fiyatlar galiba
Güzel yazı olmuş elinize sağlık
mukemmel zariflikteler acikcasi
Keske alacak durum olsa gerci alsak ta verecek kız yok ama neyse anneme veririm...
Guzelmis herkesin imkanı olsa herkes sevdiğine böyle hediyeler alabilse
Güzeller paylaşım için teşekkürler
acaba bana da böyle hediyeler alacak olacak mi
Çok güzeller ama biraz da pahalılar sanki
Pandora nın bileklikleri çok çok güzel 😌😍
Alan olsa güzel olurrr tabi
Kadınların asla hayır diyemeyeceği ;)
Sevgilimiz oldugunda aklimizda bulunsun bunlar.
Çok hoşlar gerçekten sevgilime alacağım
Gûzel hediyelere benziyor. imkani olan alabilir.
kadın başlı başına bir mücevherdir
Güzel Paylaşım Elinize Sağlık
tasarımlar güzel tavsiye ederim gayet
Güzelmiş aynı fiyatları gibi
Fiyatları da baya uygunmuş olmayan sevgilime almalıyım hemen
Cok güzeller, en yakin arkadasima alabilcegim cok güzel ve özel bi hediye
demin trendyoldan Pandora Moments Düz Klipsli Bileklik bileklik siparişi verdim. çok ama çok beğendim. hemde 925 ayar gümüşmüş. çok beğendim gerçektende.
Fiyatlar uygun gözüküyor.. tekrar dan incelemem gerek
Fikirlerin için teşekkürler ama alcak kimsem yok🙂
Güzel takılar sevgilim olsa alırdim
Teşekkürler açıklama için
Gayet güzel bir yazı olmuş tebrikler
trendyoldaki mağazalarına baktımda hem çok şık hemde çok uygun fiyatları var. yeni yıl hediyesi alıcam anneme. iyi ki burada gördüm. bende anneme ne hediye alsam diye düşünüyordum.
Maviye bayılıyorum özellikle ikinci bileklik ve mavi tektaş çok hooooşşşş ama alanımız yok jfkdjlsk
çok uygun fiyat ve kaliteli bence. bileklik düşünüyorum yılbaşından sonra
Sevdiğim armağan etsin istiyorum sjjdk