Bunlar aslında çoğu kişi tarafından bilinen ama ısrarla bu hataya düşüldüğü için sürekli fazla para harcamamıza sebep olan durumlardır. Eğer bunların önüne geçerseniz biraz bile olsa paranız cebinizde kalacaktır.
Aç iken çok mecbur değilseniz asla markete gitmeyin.

En önemli ile başlamak istedim. Genelde Ramazan ayında ya da karnımız çok açken gittiğimizde her şey gözümüze güzel gözükür ve almak isteriz. Bu nedenle aç iken alışverişe gitmeyin.
Çocuklarınızla (küçük kardeşlerinizle) alışveriş yapmaya gitmeyin, mümkünse tek gidin.

Ürünler çocukların seveceği renklendirme ile dizilir. Onların albenisi çeken ürünlerle çocuk bir bağ kurar ve o ürünü ister. Bütün isteklerini almasanız bile en azından birini almak zorunda kalırsınız bu da yine fazladan para harcamanıza neden olur.
Alacaklarınız kafanızda belli ise market arabası değil, küçük sepet alın.

Size lazım olanları aldığınızda market arabaları tam dolmamışsa gözünüze sanki hiçbir şey almamışım bomboş gibi bir izlenim verecektir ve daha çok şey almanıza neden olacaktır. Oysaki küçük sepet alırsanız hemen dolacak ve bayağı şey aldım gibi beyniniz siz istemeseniz bile düşünecektir.
Bir ürüne baktınız ve vazgeçtiniz. Almadan çıkabilirsiniz, hırsız değilsiniz.

Yani markete girer bakarız alacak bir şey bulamayız ya da almaktan vazgeçeriz. Sonra da şimdi hiçbir şey almadan çıkmayalım hırsız sanmasınlar diye en azından bir su, çikolata alırız. Buna gerek yok almak istemiyorsanız almayın.
Fırın reyonundan gelen kokulardan uzak durmaya çalışın.

Öyle bir ekmek kokusu geliyor ki sırf o kokuyu koklamak için o reyona gidip bir şey almadan duramıyoruz. Bunu önlemek için ihtiyacımız yoksa o reyona çok yaklaşmamalıyız.
Uzun sırası olan kasaları tercih etmekten kaçının.

Kasada beklerken gözünüz diğer ürünlere ilişeceği gibi, kasanın yanlarında duran sakız gibi ürünlerden de alalım bari diye düşünür insan. Hemen alışveriş yapıp çıkmanıza izin vermeyen uzun sıralar da sizin bütçenize bir yük bindirir.
Anons yapan kızı merak etmeyin, kasiyerle evlenme hayali kurmayın :D

Kasiyeri görmek için sürekli her gün o markete gidip alışveriş yapmayın, ocağınız kurur; kızı da alamazsınız benden demesi :D
Hepinize teşekkürler, sağlıklı günler. Allah kazancınıza bereketler versin...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Markette calisiyorsak napcaz tum urunler gozumuzun onunde illa aliyoruz bir seyler😂
:D sen çok gördüğün için alışmış olman lazım :D
O da dogru ama denemedigim seyleri merak edip aliyomm
neleri meselaa
Marketler acik bufe degildir. Sadece ihtiyacinizi alin.
Tabi tutum önemlidir lazım olam erzaklar alınsa daha iyi olur.
Hiçbir zaman gereksiz alış veriş yapmayan biri olarak sorun yaşamıyorum bu konuda.
Pandemi dönemin de e- ticaret sitelerinden alışveriş yapmak çok daha mantıklı geliyor bana.
Fazla para harcamak istemiyorum ama kendime de kıyamıyorum.
Herşeyi frenlerim de unlu mamüllerin önünden geçerken burnuma gelen kokulara dayanamam
Zaten 2 tane şey aliyon 5 tane şey parası ödüyorsun fuc*kk
Küçük çocukla gitmemek çok doğru. Kardeşim bimdem 20 liralık alışveriş yaptırıyo anneme
Bak güzel yazı bu beğendim son madde doğru kariyerler de bu durumdan çok sikayetci
Genelde çocuklarla çıktığım zaman gereğinden fazla harcama yapıyorum 🍫
Ben hep açken gidiyorum ve iyi şeyler olmuyo ya herşeyi alasım geliyo ve alıyorum🤪
o zaman artık tok git en iyisi :D
Ama gidemiyorumki tok gitsemde canım çekiyo🙄🤪 ama artık kendime hakim olmaya çalışıyorum aç gitmemede gerek yok bardak gördüğümde dayanamayıp alıveriyorum😄
Kuzenim sonuncusunu yapmıştı kasiyerden hoşlandığı için sık sık markete gidiyordu
Hepsini yapiyorum fazla da harcamam zaten azcik pinti olabilirim 🤣🤣
listeme göre alıp çıkıyorum :)
Kesinlikle aç gitmemek
Markete hunharca para ödememiz peki
İstemsende harcıyor insan
Teşekkürler bizi aydınlattığınız için
tamamen cimride davransan en az 100 kağıt gidiyor
Süper fikir teşekkür ederim
Çok güzel bir yazı olmuş.
Elinize Sağlık 🙏
güzel bir paylaşım teşekkürler
Son madde harika. Var mı bunu yapan acaba?
Fazla para harcayan biri olmadım hiç bir zaman
Teşekkür ederim paylaşım içinnn
Tok karnına gitmek en iyisi 🤭
Bu benceyi yazdırmak zorunda bırakanlar utansın...
Tutumlu olmak lazım👍🏻
Zaten birsey alamıyoruz
Tok karnına gitmek en iyisi :D
Orta derece tutumluyumdur😂
Sonuncusunu yapan varsa geçmiş olsun😂
Faydalı pay.
Güzel bir paylaşım
Cepte para olsa keşke 😂😂😂
Tutumlu bir adam olduğum için mutluyum.
Genelde tutumluyum
Israf etmemek gerek
güzel bilgiler
Zaten param yok
markete gitme