Sevgiline her baktığında gözlerin kamaşıyorsa, gerçek aşkı bulmuşsun demektir.
Hazır Sevgililer Günü kapıdayken ona nasıl parladığını hatırlatmayı ihmal etme! 💓💓
Sevgiliye güneş gibi parladığını anlatmanın 6 taktiksel yolunu keşfet; görüşlerinle aramıza katıl.
1. Karşındayken “biraz yana çekilir misin gözlerimi alıyorsun” demek!

2. Yağmurlu ve karanlık bir günde “güneş nasıl da güzel parlıyor” diyerek onu göstermek.

3. Ona en yakın gezegenin Merkür olduğunu söyleyerek küçük bir Google turuna çıkarmak.

4. Masasına “sen hayatımda olduğun sürece karanlığın beni bulması imkansız” yazan bir not bırakmak.

5. İçinde güneş geçen şarkılardan bir playlist hazırlamak! Güneşi gülüşüne nasıl sığdırmış olabilir?

6. Güneş gözlüğü hediyesiyle mesajı tam olarak vermek!

Gözlük mü alacaksın? Opmar’a bak!
Sevgililer Günü özel indirimi seni bekliyor! 01-16 Şubat tarihleri arasında Opmar’a gel; birçok markanın güneş gözlüklerinde 50 TL ve 100 TL indirimi kap.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
221Cevap
Ben bir erkek olarak biri tercih ederdim. Ancak bu konuda partmerin karakteri önemli acaba o hangizinden hoşlanır. Kişiye göre değişir. Kapalı bir ortamda onun yanında güneş gözlüğüyle oturup ''çıkarsana şunu kapalı ortamda gözlük mü takılır'' diye soracaktır mutlaka. O zamanda hayatım kusura bakma sana başka türlü bakamıyorum gözümü alıyorsunda denebilir
Günaydın dediğinde, günümün aydınlanışı güneşin doğuşu ile değil senin uyanışınla mümkün. Uyandınya mesela şimdi gerçekten Gün Aydın. Demek güneşten bile daha önemli ve güzel olduğuna işaret etmek daha güzel gibi. 😉
yanına yanaşılır usulca oturulur gözlerinin içine bakarak güneş gibi parlıyorsun ama kış güneşi hiç içim ısınmadı denilip nizamı bir şekilde geriye dönülüp uygun adım eşliğinde gidilir.
Sevgiliye güneş gözlüğü alma fikrini sevdim, yaz tatili için erken rezervasyon planımız var. Onu da halledip sevebileceği bir model bulup karşısına çıkabilirim :)
Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın😍 bu söz çok özel benim için...
Bence bunlar oldukça klişe ve basit. Bunları herkes yapıyor. Bana daha orijinal fikirler lazım. Ondan önce de bir sevgili tabi 😅
4. Masasına “sen hayatımda olduğun sürece karanlığın beni bulması imkansız” yazan bir not bırakmak.
Bana güneş gözlüğü hediyesi gelse çok mutlu olurum şahsen :) Var mı bana gözlük alacak?
Hmmm :)
Ben alırım canın saolsun☺️
😂😂😂
Bu Sevgililer Günü’nde sevgiline güneş gibi parladığını hatırlatmak için Opmar’a gel koşalım opmara haydi
Bu kadar romantik olanı var mıdır acaba? Güzel fikirler, ihtiyacı olan kullansın.😁
"Opmar Optik" markasını ilk kez duydum. Ve bunu denemek için değeceğini anladım; çok muhteşem ve güzel görünüyor.
Gozluk bana hic yakismiyor, soguktan koruyacak bir kazak, ceket olsa cok makbule gecer
Mesela gökyüzü toprağı nasıl unutmuyorsa ona gökyüzüm sen ol ben kurak olmaya razıyım diyebilmek
Yazılanlar çok güzel. Biri bunları bana dese ben hemen düşerim 😂
" Şu çiçeklerin yanına geçermisin, biraz güneş alsınlar " :D
gözlerinizin içi gülüyorsa ona bakarken zaten anlayacaktır
Biriyle konuşuyordum sanırım delete tuşuna basmışım 3 gündür ses seda yok
Güneş gözlüğünün orjinal olması çok önemlidir herkesin dikkatine
opmardan 2 kez gözlük aldım. ikisinde de memnun kaldım.
Antarktika da eriyen buzulların sebebi sen olmalısın.
Abartmamak lazim ya dogal icibden gecenleri soylesin insanlar.
Gözlükle mesajını belirtmek istemeyen de ne bileyim..
Bu iltifatlara hep yoksun olacak kalbim galiba. Hep te odun olunmaz ama
anlatmakla ne uğraşacan en güzeli göstermek bunuda hal ve hareketlerinle çokta güzel yaparsın
Gülüşü güneşine nasıl sığdırdın çok demode oldu artık B şıkkı değişik da daha güzel !
İyi bir dinleyicinin o bana söylesin ben dinlerim onu 😉
Ben not biraktigimda bu denli duygulanacak erkek çok zor
Sen derece saçma olmuş. 14 Şubat sacmaliklari umarim en kisa sürede sona erer.
Kafa rahat şu an için, şişirmek için 0246'ya şişir yazıp yollayın
O bana gücün aydınlık tarafında ki yüzüsün der bu da yeterli olur benim için.
Güneşe kafam girsin diyecek kadar ileri bir medeniyetimiz var bizim 😂😂😂
Hangi Kafa Yapısına Hangi Gözlük Olduğunuda Yazsanız Keşke
Hayır yani alacak olan kişi yok ki ne alacağına karar verelim 😂
bir sevgilim eksik he nerdesin zalımın oğlı ses ver
Ben direk söylerim yüzüne sen benim güneşimsin diye
Çok güzel iltifatlar bunlar 🙏 Sevgi dolu tüm kalplere yardımcı olacaktır eminim 🌺
Gercekten cok guzel bir bence olmuş. Eline ve emeğine sağlik
Hiç gerek yok çok güzelsin karı derdim ben o yüzden yok zaten hahah
Benden başkası güneş gibi parlayamaz o yüzden başkasına güneş gibi parladığını söyleyemem
saplığımı seviyorum lakin bu sözcükler çok iyiymiş :)
güzel taktikler maşallah klasik yürüme tekniklerinden farklı )))
yazı içi çok teşekkür ederizz çok başarılı bir yazı bir yazı olmuş
fiyatlar da uygunmuş. düşünmek lazım ama hediye alabileceğim kimse yok :D
14 subat gecene kadar sevgili istemiyorum sevmiyorum bu 14 subati
Bir uygulama yardımı ile google ye yazacağım sözcük ve çıkacak sonucu düzeltmiştim. Sevgilimin adını yazdım, sonucada güneş yerleştirdim. Ve sen hayatımı aydınlatan güneşimsin dedim. bana cevabı ; - gene mi bu klişeler😂😭.
Gubesi gulusune nasil sigdirdin mi? Sanirim kizin disleri sari fircala az aya benzesin gulusun 😂😂
Püü yazamadim (Günesi)
Fikirler güzel ama doğal olmak varken neden taktik arar ki bir insan? :D
Kadınlar duygusaldır. Etkilenirler. Ama hiç bir erkeğin bunlardan birine düşeceğine inanmam. Gerçekten romantik bir cümle kullandığımız için etkilenen erkekler var mi aceba? O kadar duygusal?
lens takmamama rağmen çok netsin gözlerimi açtın adeta demek
. Yağmurlu ve karanlık bir günde “güneş nasıl da güzel parlıyor” diyerek onu göstermek.
Ona bakarken gözlük takıp güzümü kamaştırıyorsun demek 😎
Tabi beklentimiz var ama alınırsa çok sevinirim bende
Hepsi birbirinden güzel. Yalnız sevgililer günü 14 Şubat güneş gözlüğü bira soyut kalmaz mı mevsim gereği?
Bunlar birazcık klişe sanki, sevgilinin kişiliğine göre doğaçlama birşeyler olabilir, kadınlar abartılı iltifatlardan pek hoslanmiyor
Çok klişe be bence daha yaratıcı olunabilir hiç değilse kendi adıma... ama ortada bir sorun var fikirlerimi gerçekleştirebileceğim bir sevgilim yok...😂
Yalnız bunu pkuduğum için birisi sevgilim bunu bana aynı cümleleri derse. İnternet sayfasından bulduğu için kendine ait olmadığı içinnfena şekilde soğurum
Sevgilini iyi tanımak ve ona göre hitap etmek gerekir.
Sen hayatımda olduğum sürece karanlığın beni bulması imkansız
“Yokluğun gök gürültüsü, varlığın bulutlar ardında ki güneşin öz görüntüsü.” Diyebilirsiniz
Bence 4. seçenek direk anlasın ya anlayışsız biri olursa