ileride birgün sevgilim olur ise şayet o zaman değerlendirmeye alabilirim en büyük sevgilim yine kendim olduğu için bir 70 lik rakı mezeler ve müzeyen senar vazgeçilmezimdir
İyi yazmışsında satan değilsin ki alıyorsun kalitesiz çıkıyor. Sen direkt satıyor olsan düşünmeden alalım. Geçen sene bir kol saati aldım 300 küsür liraya geldi Sultanahmet meydanında zencilerin sattığı saatler gibi 10 liralık bir şey
Evlenince bu işler çok daha kolay, eşim hiç risk almadan direk ne istersin diye soruyor. Sony bluetooth kulaklık favorim. Siyah kablolu bir kulaklığım var ama yürüyüşlerde ve sporda daha rahat kullanmak için kesinlikle bir tane beyaz istiyorum.
Hediye almayınca trip atıp ayrılmaya kalkanlara leyla, aynı anda birden fazla kıza birbirinden habersiz hediye alanlara mecnun mu diyorsunuz siz :D İyiymiş devam edin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Hiç biri bence olmamalı hedi ne saçma bir icat la
Kulaklık baya iyi bence ya da kürklü eldivenler
Gevti bizden bu sevgili olaylari evleneli 6 yıl oldu
Tavsiyeler için teşekürler.
Gravurlu hediyeleri çok beğeniyorum ya çok şık duruyor
Sevgilisi olan düşünsün benim olmuyor zaten
Şimdi bunlara sahip olmak için sevgili edinmek mi lâzım?
Gümüş kolye ve saat güzelmiş
Hep mi ben alacağım biraz da o alsın :D
hepsi birbirinden güzeller
Casio’yu saat diye koluma takmam
ileride birgün sevgilim olur ise şayet o zaman değerlendirmeye alabilirim en büyük sevgilim yine kendim olduğu için bir 70 lik rakı mezeler ve müzeyen senar vazgeçilmezimdir
Kombin güzel olur sevgili
playstatıon alınır aslında
Eline sağlık, İlk seçenek hoşuma gitti güzel olur bence.
Kahve makinesi de tam benlik😂
Saat güzel hediye olarak almak istiyorum
Bn istemem hiç bişey kalsın lazım değil
İyi bir sunum yapmissin tbrkler ellerine saglik
İyi yazmışsında satan değilsin ki alıyorsun kalitesiz çıkıyor. Sen direkt satıyor olsan düşünmeden alalım. Geçen sene bir kol saati aldım 300 küsür liraya geldi Sultanahmet meydanında zencilerin sattığı saatler gibi 10 liralık bir şey
Bir cift ayakkabida olur illa bunlar lazim degil
Fotograf baskılı kolyeler tam benlik
Sevgilim yok hediye derdimde yok o yüzden
Bu hediyeleri düşünmek için yıllarım var sanırım :d
Para yok para 🙄🙄🙄 desem şaka olur
Güzel öneriler hepside ve baya uygun
fotoğraf iyi fikir gibi ayıcık ve saatte güzel duruyor ama daha değişik bişey olmalı
Eldivenler çok iyi ya tam kansızlığı olup sürekli üşüyenler için 😂
Genelde teknolojik şeyler tercih ederim ( hediye alma verme işinde )
Evlenince bu işler çok daha kolay, eşim hiç risk almadan direk ne istersin diye soruyor. Sony bluetooth kulaklık favorim. Siyah kablolu bir kulaklığım var ama yürüyüşlerde ve sporda daha rahat kullanmak için kesinlikle bir tane beyaz istiyorum.
Kar küresi çok güzelmiş. .
Nerdeee bizde o şans arkadaş çıkmaz bize
Kulaklık 🎧 çok güzel harika
ahh nerede bizde o şans :):)
Kürklü kırmızı Eldivenler çok hoşmuş...
Hediye almayınca trip atıp ayrılmaya kalkanlara leyla, aynı anda birden fazla kıza birbirinden habersiz hediye alanlara mecnun mu diyorsunuz siz :D İyiymiş devam edin
Bana hediye gelmez taş bile gelmez 😂😂
Ben almak istiyorum hanımefendi
Her şey cok güzel ama sevgilim yok
Bunlar için önce bir mecnun bulmak lazım 🤔
Hiç sevmem hediye işini gereksiz
Kar küresi güzelmiş çok 🙃🙃
Bu aşklar mazide kaldı şimdi ki aşklar maddiyat
Cok klise ya daha ozgun seyler lazim
Aşkınızı anlatan o romantik şarkıyı en yüksek kaliteyle dinlemesini sağlamak için SONY WH-CH510 Bluetooth Kulaklık
derim ben
Ay çok güzeller ama kimse kimseye hediye almıyo kavga ederdik
Kar küresi ne bayıldımmm. Çok güzel 🖤
Bende sana..
Ürünler güzel gibi, detaylı incelemek gerek
kombin harika fikir ve kolyeler de harika
saat görünce dayanamıyorum saate zaafım var
Çok güzel ürünler var gerçekten...
Ha şey ya birde sevgili olsa da alsak
Kısmet
güzel şeyler varmış beğendim
Erkek kol saati önerine bayıldım. Bir bakayım. Alacağım mutlaka <3
Kürklü Bordo Örme Eldiven çok hoşmuş 🌺