1. “Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açı
Alışveriş & Hediyeler Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu (Sayfa 11) Pandora Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 94 Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
Çapkın__Kalın17 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Evet güzelmiş deyip hediyeyi atmak lazım :) 0 0 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 302 cevap paylaştı. Battık biz..! 0 0 Yorumla
Cinselmutluluk Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Bence hiç yılbaşı kutlamayın kurtulun gitsin😎 0 0 Yorumla
Çukulatalıcilek Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yanımda olması bence tüm hediyelerden daha önemli 0 0 Yorumla
birsevimlipisi Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bilgisayarda sekme açmak mantıklıı yapıcam 😂😂 0 0 Yorumla
Abdulkadirkadir7171 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bence direk bana bunu al diyebilmeli insan😀 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
En iyisi gönlümden kopanı almaktır.
En buyuk hediye sevgim degilmi
Ooo iyi oldu bu thank youuu 😄🎀
Zaten bilir ne alacağını
guzel bir nargile seti alin tamm isye
bir tektas almak lazim yani
ne yaparsa yapsınlar istediği şeyler gelmez
Güzel olmuş faydalı olcak galiba
Direk söyleyin bence ya da laf çarpıtın
yilbasinda neden hediye aliyoruz ki?
Fazla ince detaylar. İşe yarar.
Almasada canı sağolsun
Olsaydı alırdım😀
Alttan alttan mesaji ver
kızlarda bile alsın :D
Evet güzelmiş deyip hediyeyi atmak lazım :)
Hiç paran var mı diye sormuyorsun
Bu oyunlara kanmayalım jdjdjhdbd
Olur olur.
Güzelmiş
Sevgili yok hediye de yok üzücü
Siz ve istekleriniz
Hiç sormuyorlar paranız var mı diye
Güzel bir sesle fısıltı aliriz
Toka 😅
Güzel bir akşam yemeği
Git al bir yüzük bitti gitti ya..
7 numara en iyi secenek
hoşmuş bgendım derım...
denemek lazım :D
mantıklı bilgisayardn sekmeye bakmak
Ya yıl başı hediyesi ne Allah aşkına
Yürüyen uçak.
Kişiden kişiye değişir
Oyle biri yok hedyede yok💪👹👽
Battık biz..!
ben cok guzel seyler yapcam :D
Ben hediyeye karşıyım
Bence hiç yılbaşı kutlamayın kurtulun gitsin😎
Kadinin gulumsemesi en guzel hediyedir
Hiç gerel yok :D
Bunu denemeliyizzzz 😂😂
Direk bana sorsun yeter
Yanımda olması bence tüm hediyelerden daha önemli
bana ps4 alsın ya 😅
Peki ya sevgilisi olmayanlar?
Bilgisayarda sekme açmak mantıklıı yapıcam 😂😂
Bizim hatun böyle mi yapar acaba 🤔😁
Emeğine sağlık
Bilemedim hgvg
direk bana hedi, ye al diyecen alır :D
Seni seviyor ise bilir
Bilmiyorsa andavaldır
sevgili mi qweqwe
Alsalar keşke
Teşekkürler güzel bilgiler..
direk söylemek en mantıklı olanidir :))
Luzmsuz
Hic yilbasi degilmis gibi davranmak😀
tanışdığım biri yok
Bence direk bana bunu al diyebilmeli insan😀