soyberk

Bayanlar niçin külotlu çorap giyiyor? Amaç seksi olmak mı ihtiyaç mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
soyberk(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

külotlu çorap benim fikrimce bayanlara müthiş bir şekilde yakışıyor. peki bayanlar bu durumun farkında oldukları için yani sexi olmak için mi tercih ediyorlar yoksa bilmediğimiz farklı ihtiyaçlardan dolayımı? ve buna niçin külotlu çorap deniliyor:) külot giyilmiyor sanırım külotlu çorap giyildiği zaman.yani iki külot olmuyordur herhalde:)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 34980
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
10
 

En İyi Cevap

MisSDİ
15649  
Külotlu çorabın altına külot giyiliyor.Külot gibi ağı olduğu için öyle denmiş.Kadınlar neden külotlu çorap giyer.Bacaklarını daha güzel göstermek için.
  • Cevaplayan
    alakası yok kadınlar erkeklere benzemez akıntı diye bir şey var ve ne zaman ne kadar geleceği belli olmaz kulot giymese paçasından aşağıya akar
  • kesmedikleri tüyler görünmesin diye belki bi de.

Kızlar Ne Diyor

  • dilaracık
    268  
    ben daha şık ve seksi gözükmek için giyiyorum.benim için çıplak bacaktan daha hoş bir görüntü çoraplı bacak.bu yüzden yazın en sıcak havada bile giyerim...
    • evet uzun süre kalınca çok beter kokuyor.
  • çaresizimyardımedin
    3142  
    seksi görünmek de bir ihtiyaçtır arkadaşım...:)
  • stiletto
    17624  
    Giyinmek için, ihtiyaç bu! Sen nasıl pantolona kemer takıyorsan, bizde etek altına çorap giyiyoruz bu kadar :D
    Bunu sakın bir bayana sorayım falan deme, güler valla :D
    Seksi görünmek için giyen kadın tanımadım, tanımıyorum, tanımak da istemiyorum :D
  •  
    Yok  
    27 yaşında olduğundan emin misin arkadaşım. İhtiyaçtan giyiliyor.
    • Soran
      bilmeyi çok isterdim:)
    • Cevaplayan
      Ne bileyim. 27 yaşındaki erkek genelde bilir bunları. Şaşırdım soruyu görünce.
    • Soran
      bunu söylemekle o yöne çekmek istememiştim aslında senin bunu kasteddiğini düşünerekten o şekil yazdım özürdilerim.peki yaştan kastın nedir?
    • Cevaplayan
      Seksle ne alakası var :). Kilotlu çorap şık olduğu ve sıcak tuttuğu için giyilir yani. Çok nadir kadın fetişizmden haberdar olup isteyerek giyer. Garip geldi ne bileyim.
    • Soran
      eminim nolmuş?27 yaşına kadar külotlu çorap giymiş biri ile sevişmişmi olmam gerekiyordu?
  • yokoylebisey
    42203  
    Büyüynce anlarsın daha çok gençsin demek ki.. Blaaa blaaa
  • boyaci
    3763  
    İhtiyaç ve seksi görünmek..=)
    • Soran
      peki hangi durumlarda ihtiyaç ve kimseden net bir cevap alamadım bu çorapları giyerken külot giyiyormusunuz.
  • AlevinKizi
    3329  
    :) ben hem şık gözükdüğü için hemde kendimce seksi olmak için giyiyorum. hoşuma gidiyor bukadar kardeşim
    • bravo...
    • Soran
      bu konuda amaç sexi gözükmek ise son derece isabetli bir tercih.kesinlikle müthiş sexi ve çekici
  • irmaa
    799  
    yaş 25-29 emin misin?
    neyse kültolu çorap denmesinin nedeni bele kadar uzanması ve bir lastikle beline oturması bilmem kafanda canlandırabildin mi :) külot gibi yani :) ikincisi külotlu giymezsen dizaltı yada diz üstü olanalr var onlarda her boy etekle kullanılamazlar zaten rahat değildirler kayarlar. diz üstü olanlarda jartiyer falan kullanmak lazım rahat edebilmek için ( ki hiç rahat değildir bence ) yeterli mi bilgi :)
    • gayey açıklayıcı
    • Cevaplayan
      şundan dolayı şaşırdım iç çamaşırı almak için gideceğin aşağı yukarı her mağazada kadın mankenlere giydirilmiş külotlu çoraplar vardır. yada annen vardır kız kardeşin vardır vardır mutlaka bi görmüşlüğün
    • Soran
      o ne demek be? nasıl bir ön yargı şeklidir bu yok fantaziymiş soketmiş .düzgün konuş.ama nicine bakılıcak olursa tarif ettiğin tip sensin.herkesede bu gözle bakman çok anormal olmayan bir durum .
    • Soran
      az çok canlandıra bildim tam olarak olmasada:)bu arada yaşım 26 niçin şaşırdın
  • mellyyy
    -1  
    hahahahahahah cok guldum ne yalan soyleyeyım cok saf geldın gozume bı erkek olarak:)) ıc camasırının bu corapla alakası yok normal gıyınıyorsun , bunuda kıyafet ıcın falan gıyıyorsun yanı ıhtıyactan degıl kışın bı elbıse gıydıgınde falan ornegın..
    • Cevaplayan
      komık geldı sorun sadece neyapayımm:))
    • Soran
      ben gülünücek bişi göremedim.merak ettim ve sordum merak edip birinin eteğinin altından bakmak dahamı güzel olurdu:)
  •  
    Yok  
    Daha sexy olmak icin giymiyoruz..
    Bacaklarımız cıplak olmasın diye giyerız yada bacaklarımız beyaz olduğu icin yada elbiseye cok güzel yakıştığı icin.

    Ve iç camaşır hala giyiliyor yanı alakası yok.
    • :) guzel bayana ne giyse yakısır önemli olan kalp güzelligi
 

Erkekler Ne Diyor

  • denizap
    -1  
    Bence soran haklı. kadınların normal kıyafeti 1970 lere kadar etekti. O yıllardan önce pantolonla sokağa çıkan kadına erkek gözüyle bakılırdı. Şimdi ne oldu ne külotlu çorap ne de etek giyen kadın kalmadı gibi birşey. O zaman neden tüm kadınlar bir erkek kıyafeti olan pantolonla sokağa çıkıyorlar. Pantolon giyerek erkek gibi görünmekten utanmıyorlar mı? Bence pantolon giyen kadın erkeksi görünüyor. Soru haklıdır. Esas utanması gerekenler devamlı pantolon giyen ve hemen hemen hiç etek giymeyerek erkekleşmiş kadınlardır.
  • bonanza
    474  
    kız arkadaşınıza çorap giydirip seviştiğinizde anlıcaksınız çorabın güzelliğini.. elleriniz adeta dans edicek kaygan çorabın üzerinde onun bacaklarını okşarken...
  • müzixyen
    -1  
    Bence tahrik edici... eger giyen bayan güzel ise... aman alllaaah... zaten bacak hastasiyim, ayak ve el hastasiyim... bakimli düzgün ve güzel olmasi sartiyla tabii :)

    o yüzden kimi bayanlar ihtiyac veya güzelligi artirmak icin giyer, belki hic tahrik edici bir amaclari yoktur ama erkek farkli düsünebilir. benim gibi mesela
  • ekinokswest
    16335  
    elbette emin olamam böyle bir konuda fakat havalar soğuk olduğunda ki Ekim Nisan ayları arası uzun bir dönem soğuktan korunmak da önemli bir neden olabilir. bilmem bu konuda ne derler
  • Nedim69
    -1  
    aslen kadınlar bunu rahat olsun diye giyiyorlar elbette ,sexy olmak her kadının sevdiği bir olgu,bunu her türlü yapabiliyorlar,külotlu çorapla veya değil...
  • demir77
    -1  
    çorabı bilemem ama altındaki bacağı güzelleştirdiği kesin. :)
  • carmelo
    3170  
    içimde bir külot bir de sort var,üstünde de esorfman:P
  • plasebo
    924  
    külotlu çorap diince aklıma babaannem geliyor lan ne seksiliği:D
  • Colonyo
    13454  
    ismine kanma kardeşim. külotta giyiyorlar : )
  • umay16
    -1  
    ihtiyaç...ne yapsınlar hiçbirşeyde giymesinler mi?
    • Soran
      yazdığımı tekrar okudumda kızlar hiç bişey giymeyin bundan sonra çıplak gezin diye bişi yazmamışım farklı bir soruyu okuyup cevabını yanlışlıkla buraya yazdın sanırım
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Bayanlar niçin külotlu çorap giyiyor? Amaç seksi olmak mı ihtiyaç mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim2 gün önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9586 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26977  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5336 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15321  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6765

Xper Nedir? Xper Sıralaması