Sorular
Asgari ücretle şehir merkezinde çalışmak mı yoksa yüksek maaşla köyde tarım-hayvancılıkla uğraşmak mı?
Bence toprak önemli. Şehirde asgari ücretle stresli, değersiz bir hayattansa köyde sabah erkenden kalkılan ama kış ayları daha sakin geçen bir yaşam tarzı daha güzel.
Yataktan hiç çıkasım gelmiyor neden olabilir?
20 yaşındayım evde yataktan hiç çıkasım gelmiyor sürekli yatmak istiyorum hiçbir şey yapasım yok neden olabilir?
El işi yapmak sanattır demek ne kadar doğru, el işi sanat sayılır mı?
El işi yapmak sanattır desek olur mu?
Çalıştığınız yerdeki insanlar düzgün mü nasıl bir iş ortamınız var benimki gibi kıl bir patronla uğraşıyor musunuz?
Ben part time garsonum ve çok yoğun ve az çalışanlı bir yer, bundan dolayı patron mola verdirtmiyor, deli gibi çişim varken tuvalete gidemediğim zamanlar, hatta gidemediğimden altıma kaçırdığım oldu. Ayrıca patron çok kıl...
Sizce hayat şu aralar daha mı sıkıcı yoksa eğlenceli, gerçekten keyif alabiliyor musunuz?
Genel olarak soruyorum keyif alabiliyor musunuz
Kasvet sandığımız şeylerin aslında bir rahmet olduğuna inanıyor musunuz?
İçindeki çiçekleri solduranlara her sabah güneş çizme! En çok da kendine... Çünkü yağmur yağmazsa, hep güneş de kurutur çiçekleri🤞🏻Kasvet sandığın rahmet, geçmez sandığın nimet, bitti sandığın belki de esarettir...
Kilo vermek mi istiyorsun yoksa kilo almak mi, hedefin ne ve neler yapiyorsun?
Hedefiniz nedir, neler yapıyorsunuz?
Böyle hemen sıkılanlar boş kişiler mi?
Niye bu kadar çok sıkılıyorsunuz? #büyükyorumcu
Bazı insanların İçlerindeki Yüksek Enerjiyi Göstermeleri Hakkında ne düşüyorsunuz?
https://www.youtube.com/embed/LU1wGAput3Q
Çikolata vitamin olsaydı hayatım premium şekilde olurdu diyenler var mı😅?
Çikolata neden bu kadar seviliyor hiç anlamış değilim🤷♀️
Sarraf diş teknisyeni işçiliğinden fazla işçilik parası yazıyor, bu fiyatlar normal mi?
Benim diş teknisyenlerimin işçiliği kuyumcu işçiliğini yutar, üstüne atomlarına ayırır, bu kadar işçilik fiyatı koymaz üstüne. Ki döküm olarak çalışıyoruz. Sağdakine 11 bin işçilik, diğerine 15 bin işçilik koymuşlar....
İstanbul’dan doğuya taşındım ama bir türlü alışamıyorum, ne yapmalıyım?
Fakat benim aklım sürekli İstanbul’da, bir türlü vazgeçemiyorum, ne yaparsam yapayım vazgeçemiyorum, olmuyor doğuda yapamıyorum, Diyarbakır Ergani kendimle gidemiyorum çünkü doğuştan yürüme engelliyim, bizimkileri de ikna...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer