Sorular
YKS sınava giriş belgesinde bilgilendirme maddesinin eksik olması sorun olur mu?
Merhaba yarın sınava gireceğim fakat çıkarttığım belgede en aşağıda duran bilgilendirme maddelerindeki 7. madde çıkmamış onun dışında her şey tam, sorun olur mu?
Uzun süreli bölüm okuyanlar, özellikle tıp öğrencileri, geç kalmışlık ve pişmanlık hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?
Ben şahsen okulumdan değil, süresinden, uzunluğundan pişmanım. Ben tıp okuyorum, ön lisans okuyan arkadaşlarımın mezuniyetine misafir olarak gittim. Açıkçası onlar adına sevindim, kendi adıma üzüldüm. Onlar mezun oldu,...
Sizce neden kızlar soruyor sitesinde sadece kızlar değil hepimiz soru soruyoruz?
Madem sitenin ismi Kızlar Soruyor peki bizler neden soruyoruz?
Eşimin sessiz gaz kokusunu hava temizleme cihazı gerçekten yok eder mi?
Yazın pencereyi açıyorum ama gece yatak odasında pencereyi kapatıyorum. Sabah oda leş gibi gaz kokuyor. Eşim de bunu istem dışı yapıyor ama ben de kokudan bıktım.
Özgüveninin yüksek mi? Hoşlandığın birine kolayca açılır mısın?
Var mı mesela örnek yaşadığınız şey. Kafede gördüm çok hoşlandım gittim konuştum... gibi
Sosyal medyada çocuğunu her an paylaşan aileler sizce ne kadar sağlıklı?
Sürekli olarak çocuğunu paylaşıyor ve bunu haftada en az 30 ya da 40 kez yapıyor kahvaltıda, emzirirken, uyurken, yıkarken hatta çocuğunun boklu sırtını filan bile paylaşan var sosyal medyaya bir giriyorsunuz sabah...
Uzun boylu kız olmak dezavantaj mı?
Boyum 1,64 ama tüm erkekler minyon seviyormuş. Sevgilim beni aldatır mı, benden kısa kızlara bakar mı?
En utangaç ve erişilemez burç sizce hangisi?
Kovalar utangaç mı sizce? Ben kova burcuyum.
3 aydır tanıştığın flört ettiğin bir erkekle tatile gitmek mantıklı mı?
Baş başa değil. Erkeğin erkek kankaları ve onların nişanlılarıyla beraber.
Eski flörtümün abisini beğeniyorum normal mi?
Kapı komşumla çok değil 6 ay önce flört tük, daha sonra tartıştık ve konuşmayı kestik, konuşmayı kestikten sonra da denk gelmedik ama ne zaman abisini görsem etkileniyorum, özellikle bugün, sizce normal mi? Ben 21, abisi...
Herkes neden birbirinin aynısı?
İnsan içine çıktığımda baktığım herkes aynı. Erkekler tek tip, kızlar desen aynı fabrikadan çıkmış gibi. Davranışlar değişmiş, toplum değişmiş. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamak en iyisi.
Sizce evlilikte ask mi para mı daha önemli?
Bence ikisi de önemli ama para bence daha önemli, aşk belirli sene sonra bitiyor, saygı daha önemli. Evi kira, asgari ücretli bir çift hiç geçinemez
Aldatmaya ne kadar meyillisin test edelim mi 😂?
Buradan bir ağaç seç bakalım aldatmaya ne kadar meyilliymişsiniz söyleyeyim bunu birlikte görelim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer