Keşfet

Tüm Sorular

İlk buluşmada benim için olumsuz bişey yok görüşmeye devam edebiliriz diyen kız neden 4 saattir mesaj atmıyor?

Öğle arasında buluştuk yemek yedik tekrar iş yerine bıraktım o esnada sordum yani ben çok memnun kaldım seni de çok beğendim görüşmeye devam etmek isterim dedim. O da benim için olumsuz bir şey yok görüşmeye devam...
Cevapla 4 3

İzlediğiniz en iyi dizi hangisiydi?

En iyisi mi bilmem de beni en çok bağlayanı buydu.
Cevapla 19 8
Cevapla 4 9

Kuzenim yüzünden kendimi yetersiz hissediyorum ne yapabilirim?

Kuzenimle yaşıtız ve ileride yaşamak istediğim hayatı o şimdiden yaşıyor. Amcam çok zengin ve kendisi de başarılı birisi, tam burslu okuyor. Altında daha 20 yaşında Porsche Taycan'ı var, saati Rolex, Cartier, kafası...
Cevapla 4 0

Psikoloji okurken tekrar YKS’ye hazırlanıp kırık OBP ile 90k yapmak mantıklı mı?

Bu sene psikoloji yazacağım sanırım 1. sınıftayken de YKS çalışıp kırık OBP ile eşit ağırlıkta 90k yapmaya çalışacağım yapılır mı ve psikoloji okunur mu YKS temelin var sıfır değilim yazında 4 ay çalışacağım tatile falan...
Cevapla 2 1

Oldum olası asosyal bir insan oldum bu nasıl aşılır?

Aileden gördüklerinle alakalı bir şey, bizimkiler de çok sosyal insanlar değiller, çok misafir gelmez, konu komşu, akraba ziyaretleri olmaz. Annemin de çok arkadaşı yok ve küçük bir yerde büyümüştüm ve çocukken hiç...
Cevapla 4 6
2 ay

Kış mevsimi sizin için nasıl geçti?

Çok sıkılmışım yaa, yürümeyi bile insan özler mi, özlemişim vallahi
Cevapla 12 32

Çocuk yaptığım günün taa?

Vücudum çok hassas en ufak göbeklenmeye çatır çatır çatlarken hamile kaldım her yerim çatladı. Üstüne sezaryen kesi izi kaldı kabarık bir şekilde yara izi kaldı. Allah'ım bir çocuk doğurdum sanki karnımın her yerini...
Cevapla 4 12

Biri bana resim gösterirken telefona bakınca başkası neden böyle tepki verdi?

Biri bana bir resim gösterirken telefonuma bakıyordum sonra bir başkası nasıl bakıyor dedi neden böyle konuştu?
Cevapla 1 0
2 ay

Belden gacır gıcır sesler neyin nesi?

Uzanırken ve otururken garip sesler geliyor.
Cevapla 2 13
2 ay

Honda Civic 1.5 VTEC RS aracımı 1.300.000 TL’ye satmak için fiyatı abartmış mıyım?

Honda Civic 1.5 VTEC RS aracım var 1.400.000,00 TL'den kapı açtım sonra 100 bin TL daha indim sonra dedi bana çok söylüyorsun diyor, fiyatı çok mu abarttım arkadaşlar yoksa, gerçi daha alttan vurup keklemeye çalıştı bana...
Cevapla 1 4
Cevapla 5 3
Cevapla 3 16

Biri bana resim gösterirken telefona baktım, diğeri nasıl bakıyor dedi, neden böyle konustu?

Biri bana bir resim gösterirken telefonuma bakıyordum sonra bir başkası nasıl bakıyor dedi neden böyle konuştu?
Cevapla 1 1
2 ay

175 boyunda 75 kilo erkek bi kadini koruyamaz mi?

Çok kaslı değil ama spor yapıyor
Cevapla 6 9
Cevapla 9 26

Bana neden hep akrep burcu musun diye soruluyorlar?

Kadını erkeği hep böyle soruyor, akrep olunca ne oluyor
Cevapla 3 6

Kimseye tahammül edemiyorum nasıl sevgili yapıcam ben?

çok çabuk parlıyorum baya da inatçıyım
Cevapla 6 26

Durmadan yiyen obur ve açgözlü biriyle sevgili olur musunuz, böyle insanlara tahammül eder misiniz?

Ben böyle durmadan yiyen açgözlü insanları anlamıyorum, midesine düşkün olanlar başka şeylere de düşkün olmaya meyillidirler ve en nefret ettiğim insan tipi yani Allahtan kıtlık yok da bizi yiyemiyorlar
Cevapla 3 7

Mezarınız nerede olsun istersiniz?

Ben duvar kenarı isterim, ortada olmayı sevmem. 🥹
Cevapla 22 34
2 ay
Cevapla 3 5
Cevapla 2 14

Estetikle gelen güzellik baki kalır mı?

Estetikle gelen güzellik baki kalır mı? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Cevapla 16 8

Sevgilim eski sevgilisini hala iyi biri diye anlatıyorsa bu ne anlama gelir, normal mi?

Sevgilim yıllar önce ayrıldığı sevgilisinden böyle bahsetti bir de bu kız sevgilimden ayrıldıktan sonra sevgilimin yakın arkadaşıyla sevgili olmuş, böyle birinden iyi diye bahsetmek normal mi
Cevapla 2 5

Tanrının imtihan anlayışı komik değil mi?

Kimine cehennemi yaşatıyor, sesini çıkarırsan ebediyen yakarım diyor, kimine de cenneti yaşatıyor haha
Cevapla 4 4

İlişkide bı yaştan sonra yaşın bir önemi var mı sizce?

Bence yok ya 25'ten sonra herkes birbiriyle olabilir bence sonuçta yetişkin insanlarız bu algıyı kırmalıyız ne diyorsunuz
Cevapla 2 10

Eşim eski iş arkadaşına flörtöz mesajlaşmış, benim neyim eksik, nerede hata yaptım?

Merhaba, benim sorum hem erkek hem kız kardeşlerime. Lütfen yargılamadan önce okuyun, düşünün. Sonra yazın arkadaşlar. Ben evli bir kadınım. Eşimle severek evlendik. Eşim uzun yıllar peşimde koştu derler ya hah o şekilde...
Cevapla 1 4

Kadın için özel sektör mü daha iyi yoksa devlette memur olmak mı?

İki yabancı dili olan biriyim. Ya dış ticaret ve turizm sektöründe olacağım özelde. Ya da devlette kadro bulabilirsem memur olacağım; Dışişleri Bakanlığı veya ofislerinde, belediyelerde falan. Sizce hangisi özellikle bir...
Cevapla 1 10
Cevapla 3 5

Yalnızların toplumda yeri yokmu?

Laa arkadaş bir döner yiyeyim dedim hiçbir lokantada tek kişilik masa yok, bütün masalar dört kişilik, yalnızların toplumda bile yeri yokkk 🤣😆🤪
Cevapla 21 35

Superonline Kablo İnternet gerçekten 100 mbps hız veriyor mu, deneyiminiz nasıl?

Bir yere taşınacağım sorunca interneti Kablo İnternet diyor 100 mb kadar indirme hızı varmış daha önceden bunu kullanan var mı? Fiber olmadan 100 mb alıyor musunuz peki? Ben bu operatörlerin yazdıklarına...
Cevapla 1 5

Hayatta en çok kimden nefret ediyorsunuz?

Ben Tanrı'dan nefret ediyorum.
Cevapla 4 12

Bekar insanlar istedikleri kadar flört edemezler mi?

Bekar birinin birden fazla kişiyle flört etmesi neden sorun olsun? https://www.youtube.com/embed/aPFeLf3qZ3M
Cevapla 38 72

Özledim deyip çağıran ama buluşmayan sevgili neden böyle davranıyor, ilişkiyi sallıyor mu?

yaklaşık bir aydır şehir dışındaydım, özledim artık gel falan dedi durdu. bir yakınımın ameliyatı için apar topar gelmek zorunda kaldım fakat ertelendi. 2-3 gündür görme fırsatı var, bugün işe gitmedi mesela ama herhangi...
Cevapla 1 3

Sizce Asgari Ücrete Ara Zam Yapılmalı mı?

Bence yapılsın bir asgari ücret ile ev kirası ödenmiyor. Zam yapılırsa enflasyon da artacak ama bilemiyorum.
Cevapla 14 15
Cevapla 4 12

Diyet yapmak zor mu sizce?

Ben yapamıyorum ya, o kadar spora gidiyorum ama boşuna gidiyor. kahve yanına vs illa ki bir şeyler arıyorum, spor çıkışı aç oluyorum gidip Popeyes yiyorum
Cevapla 3 0
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨