Sorular: Spor
Sizce kim daha fit ve güçlü?
173 boyunda 55 kilo kadın mı yoksa 167 boyunda 83 kilo erkek mi daha fit ve güçlü?
Evde spor yapmak istiyorum?
Evde ekipmamsız bir şekilde spor nasıl yaparım? Bana gerçekten yardımcı olabilecek biri var mı?
En yakın arkadaşım cimbomlu?
Ben Fenerliyim kız 100 kilo üstüme oturup en büyük cimbom diye bağırtıyor siz olsanız napardınız bağırmassam canım yanıyor
Çok güçsüzüm ne yapmalıyım?
boyum 1.88 falan yaş 19 ama güç yok çok güçsüzüm sebebini bende bilmiyorum fitnesa gittim özel hoca tuttum yine fayda etmedi boksa gittim 2 sene yine fayda etmedi genetik olarak güçsüzüm gücüm yok güçlenemiyorum neden...
Barfiks ile değişim?
Barfiks ile değişim olur mu ne farklar olur kolda falan değişim neler olur
Sirf sevdiginiz insani kirmamak icin onun tuttugu takimin taraftar bölümüne otururmuydunuz?
Ben Fanatik Cimbomluyum sevgilim ise koyu Fenerbahceli. Bende Galatasaray Dövmesi bile var. Korkum taraftar tarafindan saldiriya ugramak ( her anlamda)
Fenerbahçe’nin şampiyonluk?
Fenerbahçe’nin şampiyon olacağına inanan astrolog meral güven ve ismail kartaldan başka kimse var mı 😄?
Galatasaray’lıyım ama?
Hiç bir zaman fanatik olmadım sadece aileden maçtan anlamam ama arkadaşlarım kutlamaya gidelim diyor benim formam bile yok ne giyebilirim
Fenerliler geceleri uyuyabiliyor musunuz?
Ciddi soruyorum Bugün aklıma geldi ya bende murat abi gibi şampiyonluk göremeden toprağa girersem Szymanskide ağlamış onuda gördüm üzüldüm
Boks için neden yumruklama denilmiyor?
Boxing mesela kutu olarak görünüyor ama bunun için yumruk veya yumruklama gibi terimler kullanılabilirdi.
Spor salonu ücreti?
Gittiğim yerde aylık 4.500 veriliyormuş sizce pahalı mı bu ücret bana çok fazla geldi yani
Paris neden bu kadar şansız ya bir türlü golü bulamadılar?
Böyle maç olmaz olsun ne penaltı veriliyor ne gol geliyor. 🙄
LoL Arkadaşlar lolde Galatasaray mı Beşiktaş mı daha iyi?
Beşiktaş bana göre sönük birtakım ve teklif geldi. Bense ara sezon bitene kadar uğraşıp Galatasaray da oynamak istiyorum siz ne düşünüyorsunuz
Bu durumu yaşayan var mııı?
3 senedir vücut geliştirme ile uğraşıyorum 1.87 boy 110 kg yım kollar 48 49 geliyor fakat t shiet atlet giydiğimde çok dar patlayacak gibi oluyor nasıl geçer bu durummm
T shirt atlet bulamıyorum siz de durumlar öyle mi?
3 senedir vücut geliştirme ile uğraşıyorum 1.87 boy 110 kg yım kollar 48 49 geliyor fakat t shiet atlet giydiğimde çok dar patlayacak gibi oluyor nasıl geçer bu durum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer